Kas yra archyvavimas?
Yra puikus įrankis, padedantis išvalyti atmintį ir optimizuoti pagalbos tarnybos programinę įrangą. Archyvuojant duomenys ir informacija perkeliami į retai naudojamų failų saugyklą. Po tam tikro laiko galima archyvuoti iatsakytus bilietus ir el. laiškus. Archyvavimas vyksta automatiškai. Tai taip pat padeda atskirti aktyvias ir archyvuotas užklausas. „LiveAgent“ taip pat galite archyvuoti visą socialinių tinklų komunikaciją, taip kaip „Facebook“ ar „Twitter“ komunikaciją bilietuose.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ką reiškia archyvavimas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Archyvavimas – tai duomenų perkėlimas į kitą saugyklos vietą ilgalaikiam saugojimui. „LiveAgent“ galima archyvuoti atsakytus bilietus ir el. laiškus po nurodyto laiko.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ką galima archyvuoti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: „LiveAgent“ galite archyvuoti atsakytus bilietus ir el. laiškus po nurodyto laiko. Be to, galite archyvuoti visą komunikaciją socialiniuose tinkluose (pvz., „Facebook“ ir „Twitter“) sudarydami ataskaitas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar „Live Agent“ siūlo archyvavimo funkciją?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “„LiveAgent“ turi archyvavimo parinktį. Dėl šios priežasties atmintis nuolat valoma ir optimizuojama techninės pagalbos programinė įranga. Archyvavimas „LiveAgent“ yra automatinis. Taip pat galite atskirti aktyvias ir archyvuotas užklausas.” } }] }DUK
Ką reiškia archyvavimas?
Archyvavimas – tai duomenų perkėlimas į kitą saugyklos vietą ilgalaikiam saugojimui. „LiveAgent“ galima archyvuoti atsakytus bilietus ir el. laiškus po nurodyto laiko.
Ką galima archyvuoti?
„LiveAgent“ galite archyvuoti atsakytus bilietus ir el. laiškus po nurodyto laiko. Be to, galite archyvuoti visą komunikaciją socialiniuose tinkluose (pvz., „Facebook“ ir „Twitter“) sudarydami ataskaitas.
Ar „Live Agent“ siūlo archyvavimo funkciją?
„LiveAgent“ turi archyvavimo parinktį. Dėl šios priežasties atmintis nuolat valoma ir optimizuojama techninės pagalbos programinė įranga. Archyvavimas „LiveAgent“ yra automatinis. Taip pat galite atskirti aktyvias ir archyvuotas užklausas.
Expert note
Efektyvus verslo veiklos būdas yra archyvuoti dokumentus, užtikrinant patikimą ir tvarkingą dokumentų tvarkymą. Patikimas archyvavimas yra būtinas kuriant išsamias verslo ataskaitas ir istorijas.

Sendy yra el. pašto rinkodaros platforma, kuri leidžia kurti įperkamas kampanijas, analizuoti rezultatus ataskaitose, segmentuoti ir tvarkyti abonentus. Jų naudojimo pranašumai yra efektyvi darbo eiga iš vienos programinės įrangos ir lengva siųsti el. pašto kampanijas iš LiveAgent. LiveAgent siūlo alternatyvą SpiceWorks, nemokamą demonstraciją, ir programinę įrangą pagalbos centrui.
Šis tekstas aptaria svarbius elementus klientų aptarnavimo programinės įrangos "LiveAgent" kontekste, tokius kaip brukalo filtrai ir pauzės. Brukalo filtrai yra būtini, kad būtų išvengta el.pašto pervargimo ir apsaugota nuo kenkėjiškų programų, o pauzės yra svarbios norint užtikrinti, kad darbuotojai nebūtų peršluoti ir gali suteikti produktyvesnį darbą. Be to, tekstas trumpai aptaria, kaip veikia brukalo filtrai ir koks yra jų svarumas.
"Liquid" žymėjimas yra šablonų kalba, kuri naudojama internetinėse parduotuvėse ir leidžia automatiškai keisti duomenis su atitinkamais duomenimis iš saugomos duomenų bazės. LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo daug funkcijų dalinimuisi informacija su klientais, įskaitant perskambinimo paslaugą ir žinių bazę, kuri padeda efektyviau ir greičiau teikti pagalbą klientams. Tai gali padidinti klientų patikimumą ir pagerinti jų patirtį.
GPTSummarizer cannot provide a marketing summary for this text in language LT as it is an AI language model without contextual knowledge of specific industries or businesses. The text discusses LiveAgent, a customer service software that includes inbound call center software, complaint management system, customer portal software, and email management software. The system provides a demo version and automated ticket management, and has a Service Level Agreement (SLA) to ensure employee accountability and maintain high productivity. LiveAgent also offers various customer service tools such as online chats, phone calls, email, and social networks. The company is a useful tool for collecting and storing company information in its customer service software and allows for the creation of customizable contact fields. The page also offers information on awards and customer feedback, as well as learning opportunities through blogs and webinars.