Kas yra archyvavimas?
Yra puikus įrankis, padedantis išvalyti atmintį ir optimizuoti pagalbos tarnybos programinę įrangą. Archyvuojant duomenys ir informacija perkeliami į retai naudojamų failų saugyklą. Po tam tikro laiko galima archyvuoti iatsakytus bilietus ir el. laiškus. Archyvavimas vyksta automatiškai. Tai taip pat padeda atskirti aktyvias ir archyvuotas užklausas. LiveAgent taip pat galite archyvuoti visą socialinių tinklų komunikaciją, taip kaip Facebook ar Twitter komunikaciją bilietuose.
"Kvietimo pasikalbėti el. laiško šablonai Įtikinamas kvietimo el. laiškas, skiriantis suplanuoti skambučius su klientais, siekiant aukštos aptarnavimo kokybės ir poreikių patenkinimo. CRM aptaria klientų valdymo sistemas, LiveAgent programinės įrangos funkcijas, rekomendacijas. Laiko ataskaita „AVMarket“ ir „LiveAgent“ sukūrė ekonomiškai efektyvų sprendimą pardavimams ir klientų aptarnavimui."
LiveAgent offers a call forwarding feature to ensure proper department distribution and prioritize calls. The software also provides customer service automation and training through its academy. Additionally, LiveAgent provides various customer service solutions, including inbound call centers and email management programs, as well as collaboration and assistance portals. Companies of all sizes can benefit from call forwarding, which saves time, increases customer satisfaction, and encourages retention. Quality Unit, LLC owns the company and offers a range of customer service software, including VoIP phone systems and complaint management systems.