Kas yra aptarnavimo portalas?
Aptarnavimo portalas talpina jūsų žinių bazės straipsnius, forumo įrašus ir klientų atsiliepimus. Jis teikia pagalbą klientams net ir tada, kai jūsų agentai nėra prisijungę. Išvaizdą ir funkcionalumą galima pilnai pritaikyti jūsų įmonės poreikiams.
Sužinokite daugiau apie LiveAgent Aptarnavimo Portalą.
Frequently asked questions
Ką reiškia aptarnavimo portralas?
Aptarnavimo Portalas yra internetinis savitarnos klientų aptarnavimo įrankis. Klientai gali jį naudoti, norėdami greitai gauti pagalbą. Aptarnavimo portalai suteikia galimybę klientams lengvai ir automatiškai rasti informaciją.
Ar jūsų įmonėje reikalingas aptarnavimo portalas?
Jei savo įmonėje pageidaujate aukščiausio lygio klientų aptarnavimo, savo klientams turėtumėte suteikti prieigą prie aptarnavimo portalo. Galimybė susirasti pagalbą be poreikio kreiptis į aptarnavimą yra ypatingai svarbi ir vertinama klientų.
Ar LiveAgent suteikia galimybę sukurti aptarnavimo portalą?
LiveAgent jums leidžia sukurti vieną aptarnavimo portalą. Jei norite sukurti daugiau nei vieną, kitą jūs galite sukurti paspaudę ant "sukurti kliento portalą" mygtuko. Papildoma žinių bazė kainuoja 19$ / mėnesiui.
LiveAgent programa siūlo kelias funkcijas, kurios palengvina klientų aptarnavimą ir optimizuoja pagalbos centro veiklą. Pagrindinės funkcijos yra įklijuoti tekstą, klientų aptarnavimo programinė įranga, archyvuavimas ir plėtiniai. Kelionės žemėlapio sudarymas taip pat yra svarbi funkcija, kuri padeda suprasti klientų Tikslus ir sukurti jų UX asmenį.
Šis tekstas apie klientų aptarnavimą ir jo priemones. Svarbu ugdyti žmogiškuosius įgūdžius ir turėti išsamias žinias apie produktus, paslaugas ir įmonę. Populiariausios klientų aptarnavimo priemonės šiuo metu yra internetinės bendruomenės, diskusijų forumai, tiesioginiai pokalbiai internetu, socialiniai tinklai ir mobiliosios programėlės. „LiveAgent“ teikia visus reikalingus įrankius, reikalingus klientų aptarnavimui.
Bendradarbiai yra žmonės, dirbantys su kitais konkretaus projekto ar tikslų pagrindu. Jie negali bendrauti su klientais, bet gali spręsti vidines problemas. "LiveAgent" programoje bendradarbių nustatymas yra panašus į kitų vaidmenų priskyrimą. Šioje programoje galima pamatyti bendradarbių sąrašą ir jų vaidmenis. Tam turi būti priskirta tinkama rolė.