Išbandyti

Aptarnavimo portalas

Kas yra aptarnavimo portalas?

Aptarnavimo portalas talpina jūsų žinių bazės straipsnius, forumo įrašus ir klientų atsiliepimus. Jis teikia pagalbą klientams net ir tada, kai jūsų agentai nėra prisijungę. Išvaizdą ir funkcionalumą galima pilnai pritaikyti jūsų įmonės poreikiams.

Sužinokite daugiau apie LiveAgent Aptarnavimo Portalą.

Frequently asked questions

Ką reiškia aptarnavimo portralas?

Aptarnavimo Portalas yra internetinis savitarnos klientų aptarnavimo įrankis. Klientai gali jį naudoti, norėdami greitai gauti pagalbą. Aptarnavimo portalai suteikia galimybę klientams lengvai ir automatiškai rasti informaciją.

 

Ar jūsų įmonėje reikalingas aptarnavimo portalas?

Jei savo įmonėje pageidaujate aukščiausio lygio klientų aptarnavimo, savo klientams turėtumėte suteikti prieigą prie aptarnavimo portalo. Galimybė susirasti pagalbą be poreikio kreiptis į aptarnavimą yra ypatingai svarbi ir vertinama klientų.

 

Ar LiveAgent suteikia galimybę sukurti aptarnavimo portalą?

LiveAgent jums leidžia sukurti vieną aptarnavimo portalą. Jei norite sukurti daugiau nei vieną, kitą jūs galite sukurti paspaudę ant "sukurti kliento portalą" mygtuko. Papildoma žinių bazė kainuoja 19$ / mėnesiui.

 

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai