Kas yra aptarnavimo adresas?
Aptarnavimo adresas yra el. pašto adresas, kuriuo jūsų klientai gali su jumis susisiekti, kai jiems prisireikia pagalbos. Įprastai, aptarnavimo adresas susideda iš tokių raktažodžių, kaip informacija, pagalba, aptarnavimas, abendraukime, sveiki ar kitų, kuriuose seka “@” simbolis ir jūsų domeno pavadinimas. Štai keletas aptarnavimo adresų pavyzdžių:
aptarnavimas@liveagent.lt
pagalba@liveagent.lt
informacija@liveagent.lt
sveiki@liveagent.lt
Frequently Asked Questions
Kas yra aptarnavimo adresas?
Aptarnavimo adresas yra el. pašto adresas, naudojamas klientų užklausų pateikimui. Prisireikus pagalbos, klientai gali kreiptis šiais adresais. Šiais adresais išsiųsti elektroniniai laiškai tampa bilietais.
Kaip sukurti aptarnavimo adresą?
Norėdami LiveAgent sukurti aptarnavimo adresą, eikite į valdymo skydelyje esantį "Konfigūracija" skiltį ir pasirinkite "El. paštas" ir tuomet paspauskite "El. pašto paskyros". Kai paskyros yra tinkamai sukonfigūruotos ir prijungtos, LiveAgent galės pateikti atsakymus naudojant šiuos el. pašto adresus.
Ar LiveAgent galite naudoti savo aptarnavimo adresą?
Žinoma, jūs galite naudoti savo LiveAgent aptarnavimo adresą. Jūs galite viską tinkamai nustatyti agento valdymo skydelio "Konfigūracijoje", "El. pašto", "El. pašto paskyros" skiltyje.
Jeigu jau susipažinote su aptarnavimo adreso tema, galbūt verta pasidomėti, kaip aptarnavimo programinė įranga gali padėti jūsų verslui. Sužinokite, kokią naudą ir funkcijas ji gali suteikti jūsų klientų aptarnavimo procesui.
Taip pat galite sužinoti daugiau apie priedus straipsniuose, kurie gali praturtinti jūsų žinių bazę. Priedai gali padėti pateikti naudingą informaciją jūsų klientams lengviau ir aiškiau.
Nepamirškite pasitikrinti, kaip veikia 2 žingsnių patvirtinimo funkcija. Tai gali padidinti jūsų paskyros saugumą, suteikiant papildomą apsaugą jūsų duomenims.
Galiausiai, sužinokite, kas yra klientų aptarnavimo įmonės. Šios įmonės gali būti puikus partneris, padedantis užtikrinti aukštą aptarnavimo kokybę jūsų klientams.
Klientų aptarnavimas internetu
Sužinokite, kaip „LiveAgent“ gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą internetu, integruodamas tiesioginius pokalbius, skambučius, el. laiškus ir socialinius tinklus vienoje platformoje. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją ir patirkite sklandų klientų aptarnavimą be įsipareigojimų.
Sužinokite, kas yra klientų atstovas ir jo vaidmenys įmonėje. Klientų atstovas bendrauja su klientais organizacijos vardu, siekdamas užtikrinti aukštą pasitenkinimo lygį. Sužinokite svarbiausius įgūdžius ir kaip juos tobulinti bei įtraukti į LiveAgent programą. Pradėkite nemokamą „LiveAgent“ bandomąją versiją ir valdykite klientų užklausas iš vienos sąsajos!




