Kas yra apribotas pagalbos centras?
Apribotas pagalbos centras riboja klientą būti prisijungus, norint pateikti bilietą ar į jį atsakyti. Ribodami savo pagalbos centrą, jūs galite išvengti šlamšto ar pasikartojančių bilietų bei padidinti našumą ir efektyvumą. Iš kitos pusės, neribojant savo pagalbos centro, jūs galėsite būti “arčiau” ir atviresni savo klientams.
Frequently asked questions
Kas yra apribotas pagalbos centras?
Apribotas Pagalbos Centras riboja klientą būti prisijungus, norint pateikti bilietą ar į jį atsakyti. Tai leidžia išvengti šlamšto siuntimo ir pasikartojančių pranešimų, todėl padidėja našumas ir efektyvumas.
Kokie yra apriboto pagalbos centro tipai?
Apribotas Pagalbos Centras gali riboti bendravimo kanalus, kuriais klientai gali susisiekti. Be to, tai gali riboti vieno asmens pateikimų skaičių.
Ar LiveAgent siūlo apriboto pagalbos centro funkciją?
LiveAgent siūlo riboto pagalbos centro funkciją. Tai suteikia savitų privalumų, nes leidžia išvengti šlamšto ir dvigubo pateikimo, tačiau deja, tuo pačiu ir padidina atstumą tarp kliento ir prekės ženklo.
- 15 geriausių patarimų apie pagalbos centrą (+vaizdo įrašas)
- Nemokama pagalbos centro programinė įranga | „LiveAgent“
- Žiniatinklio pagalbos centras (paaiškinimas)
- „Front“ alternatyva - LiveAgent
- Aptarnavimas tik el. paštu (paaiškinimas)
- Nemokama Skambučių Centro Programinė Įranga - Privalumai (+Nemokamas Bandymas)
- Pagalbos Tarnybos Programinė Įranga Rinkodarai ir Telekomunikacijoms
- Pagalbos centro programinės įrangos funkcijos (+vaizdo įrašai)