Kas yra apribotas pagalbos centras?
Apribotas pagalbos centras riboja klientą būti prisijungus, norint pateikti bilietą ar į jį atsakyti. Ribodami savo pagalbos centrą, jūs galite išvengti šlamšto ar pasikartojančių bilietų bei padidinti našumą ir efektyvumą. Iš kitos pusės, neribojant savo pagalbos centro, jūs galėsite būti “arčiau” ir atviresni savo klientams.
Frequently Asked Questions
Kas yra apribotas pagalbos centras?
Apribotas Pagalbos Centras riboja klientą būti prisijungus, norint pateikti bilietą ar į jį atsakyti. Tai leidžia išvengti šlamšto siuntimo ir pasikartojančių pranešimų, todėl padidėja našumas ir efektyvumas.
Kokie yra apriboto pagalbos centro tipai?
Apribotas Pagalbos Centras gali riboti bendravimo kanalus, kuriais klientai gali susisiekti. Be to, tai gali riboti vieno asmens pateikimų skaičių.
Ar LiveAgent siūlo apriboto pagalbos centro funkciją?
LiveAgent siūlo riboto pagalbos centro funkciją. Tai suteikia savitų privalumų, nes leidžia išvengti šlamšto ir dvigubo pateikimo, tačiau deja, tuo pačiu ir padidina atstumą tarp kliento ir prekės ženklo.
"LiveAgent" yra programinė įranga, kuri padeda efektyviai bendrauti su klientais ir didinti pardavimus, teikiant visus reikalingus įrankius klientų aptarnavimui. Tai gali pagerinti reputaciją ir paskatinti pirkimus, o mobilioji programėlė leidžia aptarnauti klientus bet kur. Integracijos su kitomis programomis taip pat yra prieinamos. Try it today for free!
Pagalbos pokalbiuose reikia laikytis taisyklių, kurios apima taisyklingą gramatiką ir rašybą, greitą aptarnavimą, nenaudojimą akronimų ar trumpinių ir suasmenintus atsakymus. Daugiau nei 81% klientų bando savarankiškai spręsti problemas naudodamiesi žinių bazėmis, kurias 91% apklausos respondentų norėtų naudoti, jei būtų pritaikytos jų poreikiams. LiveAgent programa naudojama klientų aptarnavimui, o daugiau šioje dalyje gali būti rasti LiveAgent tinklaraštyje.