Kas yra apribotas pagalbos centras?
Apribotas pagalbos centras riboja klientą būti prisijungus, norint pateikti bilietą ar į jį atsakyti. Ribodami savo pagalbos centrą, jūs galite išvengti šlamšto ar pasikartojančių bilietų bei padidinti našumą ir efektyvumą. Iš kitos pusės, neribojant savo pagalbos centro, jūs galėsite būti “arčiau” ir atviresni savo klientams.
Frequently asked questions
Kas yra apribotas pagalbos centras?
Apribotas Pagalbos Centras riboja klientą būti prisijungus, norint pateikti bilietą ar į jį atsakyti. Tai leidžia išvengti šlamšto siuntimo ir pasikartojančių pranešimų, todėl padidėja našumas ir efektyvumas.
Kokie yra apriboto pagalbos centro tipai?
Apribotas Pagalbos Centras gali riboti bendravimo kanalus, kuriais klientai gali susisiekti. Be to, tai gali riboti vieno asmens pateikimų skaičių.
Ar LiveAgent siūlo apriboto pagalbos centro funkciją?
LiveAgent siūlo riboto pagalbos centro funkciją. Tai suteikia savitų privalumų, nes leidžia išvengti šlamšto ir dvigubo pateikimo, tačiau deja, tuo pačiu ir padidina atstumą tarp kliento ir prekės ženklo.
Šis tekstas kalba apie customer service programinės įrangos produktą LiveAgent, kuris teikia įvairias sprendimų galimybes, tokias kaip VoIP telefono sistemas ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Įmonė taip pat siūlo mokymo išteklius ir šablonus vartotojams. Tekste randami kontaktai pardavimo atstovams ir socialinių tinklų paskyros, o taip pat paminėta, jog įmonė kuria LiveAgent kontrolinę panelę naujiems vartotojams.
GPTSummarizer cannot provide a marketing summary for this text in language LT as it is an AI language model without contextual knowledge of specific industries or businesses. The text discusses LiveAgent, a customer service software that includes inbound call center software, complaint management system, customer portal software, and email management software. The system provides a demo version and automated ticket management, and has a Service Level Agreement (SLA) to ensure employee accountability and maintain high productivity. LiveAgent also offers various customer service tools such as online chats, phone calls, email, and social networks. The company is a useful tool for collecting and storing company information in its customer service software and allows for the creation of customizable contact fields. The page also offers information on awards and customer feedback, as well as learning opportunities through blogs and webinars.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi įvairias funkcijas, kaip antai VoIP telefono sistemas ar įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Taip pat pateikiama informacija apie įmonės partnerių programą ir klientų atsiliepimus bei galima prisiregistruoti demonstracijai. Prenumeruojant naujienlaiškį yra galimybė sužinoti apie naujus atnaujinimus ir nuolaidas.
Įeinančių ir išeinančių skambučių centrai
Išeinančių skambučių centrai gali atlikti potencialių klientų paiešką, klientų apklausas, susitikimų planavimą ir skolų išieškojimą. Programinė įranga dažnai palaiko ir įeinančių, ir išeinančių skambučių funkcijas. LiveAgent yra viena iš klientų aptarnavimo programinės įrangos pasirinkimų su daug funkcijų ir integracijų bei nemokamų demonstracinių versijų.