Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Analitika

Kas yra analitika?

Analitika, dar kitaip vadinama ataskaitomis, yra puiki „LiveAgent“ funkcija, kuri matuoja klientų pasitenkinimą. Tai ideali priemonė klientų aptarnavimo gerinimui ir klientų atstovų motyvavimui. Šis įrankis renka informaciją, susijusią su klientais ir pagalbos tarnybos našumu, tada juos išanalizuoja ir parengia apžvalgą. Analizėje būna išsamios diagramos, grafikai, ataskaitos, statistika ir dar daugiau. Tai padeda stebėti agento našumą ir palyginti statistiką. Produktyviausi agentai gali būti apdovanoti, o kiti klientų atstovai gali iš jų pasimokyti. „LiveAgent“ siūlo profesionalią analitiką.

Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ analitiką.

Analitika
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ką reiškia analitika?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “„Analitika yra sisteminga duomenų ar statistikos skaičiavimo analizė. Jos dėka galime interpretuoti ir perduoti duomenų modelius, kurie naudojami priimant sprendimus. Ji naudojamas verslo duomenims analizuoti, todėl galite matyti, numatyti ir pagerinti rezultatus. Kadangi analizė ir optimizavimas yra raktas į sėkmę, tai turėtų atlikti svarbų vaidmenį jūsų klientų aptarnavimo strategijoje.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokias analitikos funkcijas siūlo „LiveAgent“?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “„LiveAgent“ analitikos funkcijos dėka galite analizuoti gaunamus ir siunčiamus pranešimus, pokalbius internetu ir skambučius. Taip pat galite patikrinti rezultatų ataskaitas, surūšiuoti jas pagal laiką, kanalą ar skyrių. Be to, gausite agentų našumo ataskaitas, našumo ataskaitas pagal žymas. Galite pasirinkti laikotarpį, iš kurio gaunami duomenys ir matyti net iki metų senumo duomenis.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kur rasti „LiveAgent“ analitikos funkcijas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Analitkos funkcijas rasite „LiveAgent“ skirtuke „Ataskaitos“, tada turite spustelėti „Analitikos apžvalga “. Taip pat galite įvertinti našumo ataskaitas ir patikrinti klientų įvertinimus.” } }] }

DUK

Ką reiškia analitika?

Analitika yra sisteminga duomenų ar statistikos skaičiavimo analizė. Jos dėka galime interpretuoti ir perduoti duomenų modelius, kurie naudojami priimant sprendimus. Ji naudojamas verslo duomenims analizuoti, todėl galite matyti, numatyti ir pagerinti rezultatus. Kadangi analizė ir optimizavimas yra raktas į sėkmę, tai turėtų atlikti svarbų vaidmenį jūsų klientų aptarnavimo strategijoje.

Kokias analitikos funkcijas siūlo „LiveAgent“?

„LiveAgent“ analitikos funkcijos dėka galite analizuoti gaunamus ir siunčiamus pranešimus, pokalbius internetu ir skambučius. Taip pat galite patikrinti rezultatų ataskaitas, surūšiuoti jas pagal laiką, kanalą ar skyrių. Be to, gausite agentų našumo ataskaitas, našumo ataskaitas pagal žymas. Galite pasirinkti laikotarpį, iš kurio gaunami duomenys ir matyti net iki metų senumo duomenis.

Kur rasti „LiveAgent“ analitikos funkcijas?

Analitkos funkcijas rasite „LiveAgent“ skirtuke „Ataskaitos“, tada turite spustelėti „Analitikos apžvalga “. Taip pat galite įvertinti našumo ataskaitas ir patikrinti klientų įvertinimus.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai