AJAX

Kas yra AJAX?

AJAX taip pat vadinamas asinchroniniu JavaScript ir XML. Tai yra JavaScript, išplėstinės žymėjimo kalbos, dokumento objekto modelio, dinaminio HTML ir kitų programavimo įrankių derinys, naudojamas asinchroninėms žiniatinklio programoms kurti. Kiekvienas programavimo įrankis turi savo svarbą. Šios žiniatinklio programos gali siųsti informaciją į serverį ir gauti ją atgal. Šis įrankis leidžia atnaujinti tinklalapių turinį akimirksniu. „Ajax“ suteikia daug naudos ir privalumų.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra AJAX?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “AJAX, arba asinchroninis JavaScript ir XML, yra žiniatinklio programų kūrimo technika, kurioje vartotojo sąveika su serveriu vyksta asinchroniškai, pavyzdžiui, visas dokumentas nėra įkeliamas iš naujo. Šis programavimo metodas įgalina dinamiškesnę sąveiką su vartotoju, palyginti su tradiciniu modeliu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokią naudą suteikia AJAX?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “AJAX pranašumai yra šie: padidinti interneto programų patogumą ir ergonomiką, sumažinti veiksmų, reikalingų norimam efektui pasiekti, skaičių, atsisiųsti tik reikiamus duomenis, nebereikia atnaujinti viso puslapio, suteikia spartesnę sąsają.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip pasiekti informaciją apie pagrindinį agentą „LiveAgent“ programoje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “AJAX dėka, be kita ko, klientų aptarnavimo tarnybos gali veikti efektyviai ir dinamiškai. Nešvaistomas laikas pilnai įkeliant svetainę, o atnaujinami tik tie elementai, kurių reikia.” } }] }

DUK

Kas yra AJAX?

AJAX, arba asinchroninis JavaScript ir XML, yra žiniatinklio programų kūrimo technika, kurioje vartotojo sąveika su serveriu vyksta asinchroniškai, pavyzdžiui, visas dokumentas nėra įkeliamas iš naujo. Šis programavimo metodas įgalina dinamiškesnę sąveiką su vartotoju, palyginti su tradiciniu modeliu.

Kokią naudą suteikia AJAX?

AJAX pranašumai yra šie: padidinti interneto programų patogumą ir ergonomiką, sumažinti veiksmų, reikalingų norimam efektui pasiekti, skaičių, atsisiųsti tik reikiamus duomenis, nebereikia atnaujinti viso puslapio, suteikia spartesnę sąsają.

Kaip AJAX veikia „LiveAgent“ programoje?

AJAX dėka, be kita ko, klientų aptarnavimo tarnybos gali veikti efektyviai ir dinamiškai. Nešvaistomas laikas pilnai įkeliant svetainę, o atnaujinami tik tie elementai, kurių reikia.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą
Javascript yra objektinė programavimo kalba, naudojama interaktyvioms interneto svetainėms, internetinėms programoms ar vaizdo žaidimams kurti.

Javascript

Šiame tekste aptariama internetinė rinkodara, verslo privalumai socialinių tinklų naudojimo, atsakymų šablonai į produktų ir paslaugų klausimus. Taip pat aprašomi klientų aptarnavimo programinės įrangos variantai, integracijos įrankis ir siūloma išbandyti "LiveAgent" programinę įrangą. Tekste taip pat galima rasti populiariausių klientų aptarnavimo programinės įrangos variantų ir kainų skaičiuoklę.

Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.

Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas

Tekste aptariamos klientų aptarnavimo programinės įrangos ir paslaugos, kontaktų centrai, pokalbių internetu ir kitos konsultacijų paslaugos. Taip pat pabrėžiamas klientų aptarnavimo kokybės svarumas bei aptarnavimo procesų automatizavimo ir optimizavimo svarba.

Kelionės žemėlapio sudarymas yra analitinis procesas, reikalaujantis, kad savininkas arba vadovas atidžiai išnagrinėtų visus atskaitos taškus.

Kelionės žemėlapio sudarymas

Tekste aptariama klientų aptarnavimo programinė įranga LiveAgent, kuri siūloma startuojančioms įmonėms. Pateikiama informacija apie įmonės istoriją, apdovanojimus ir partnerių programą. Taip pat kalbama apie įvairias integracijas ir alternatyvas. LiveAgent yra viena iš populiariausių klientų aptarnavimo programinės įrangos rinkoje, kuri turi daug funkcijų įskaitant perskambinimo paslaugą, sąveiką su klientais ir pranešimų paruošimą. Prieinama nemokama demonstracija.

Daugialypė žinių bazė leidžia jums sukurti neribotą skaičių klientų portalų su įvairia informacija, dizainu ir nustatymais.

Daugialypė žinių bazė

Įmonė siūlo klientų aptarnavimo programinę įrangą, apimančią savitarnos, įeinančių skambučių centro, skundų ir el. pašto valdymo sistemas su kainodara, integracija ir pasirinkimu. Portalas leidžia klientams dalintis pasiūlymais ir susisiekti per socialinius kanalus ar telefonu, o nemokama demo versija trunka dvi savaites. LiveAgent – programa su žinių baze ir DUK, padidinanti klientų pasitenkinimą ir žemina bilietų skaičių. Klientų savitarnos portalas apima bilietų pateikimą, paieškos valdiklius ir galimybę atsakyti į klausimus.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai