Kas yra agento slapyvardis?
Kas yra agento slapyvardis?
Kas yra agento slapyvardis? Agento slapyvardis yra ypatinga pagalbos tarnybos programinės įrangos funkcija. Ši funkcija leidžia agentams bendrauti su visais klientais prisistatant ne savo vardu. Jų tikrieji vardai laikomi paslaptyje, sukuriant agento slapyvardį.
Redaguojant agentų profilį galima nustatyti slapyvardį. Atsakant į skambučius, pokalbius internetu ar el. laiškus, klientas mato tik netikrą vardą, tačiau kiti agentai mato tikrąjį agento vardą.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra slapyvardžiai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Slapyvardis yra alternatyvus kažko pavadinimas ar kažkieno vardas ir galime sutikti žmonių, naudojančių pseudonimą. Technologijoje šį terminą sutinkame tada, kai norime ką nors įvardyti paprasčiau ar suprantamiau. Vienam objektui gali būti taikomi keli slapyvardžiai.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip naudoti slapyvardžius „LiveAgent“ paskyroje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agento slapyvardis yra viena iš klientų aptarnavimo programinės įrangos funkcijų, leidžiančių agentui bendrauti su visais klientais anonimiškai, o ne savo vardu. „LiveAgent“ tokios funkcijos dar neturi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kiek slapyvardžių galiu naudoti „LiveAgent“?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “„LiveAgent“ dar neturi agento slapyvardžio funkcijos, todėl kol kas negalite naudoti jokių slapyvardžių.” } } ] }DUK
Kas yra slapyvardžiai?
Slapyvardis yra alternatyvus kažko pavadinimas ar kažkieno vardas ir galime sutikti žmonių, naudojančių pseudonimą. Technologijoje šį terminą sutinkame tada, kai norime ką nors įvardyti paprasčiau ar suprantamiau. Vienam objektui gali būti taikomi keli slapyvardžiai.
Kaip naudoti slapyvardžius „LiveAgent“ paskyroje?
Agento slapyvardis yra viena iš klientų aptarnavimo programinės įrangos funkcijų, leidžiančių agentui bendrauti su visais klientais anonimiškai, o ne savo vardu. „LiveAgent“ tokios funkcijos dar neturi.
Kiek slapyvardžių galiu naudoti „LiveAgent“?
„LiveAgent“ dar neturi agento slapyvardžio funkcijos, todėl kol kas negalite naudoti jokių slapyvardžių.
Eksperto pastaba
<p>Agento slapyvardis yra ypatinga funkcija pagalbos tarnybos programinėje įrangoje, leidžianti bendrauti su klientais anonimiškai. Tai padeda išlaikyti konfidencialumą.</p>

Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Ieškote „Extend“ alternatyvos?
Su „LiveAgent“ galite pakelti klientų aptarnavimą į kitą lygį. Teikite aptarnavimą elektroniniu paštu, tiesioginiu pokalbiu, socialiniuose tinkluose ir skambučių centre su daugybės funkcijų sprendimu.
Kaip sukurti atsiliepimų ir pasiūlymų lentą
„ LiveAgent “ siūlo klientų aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir kitas įrankių integracijas. Pradėkite nemokamai bandymą.
Ieškote „Kayako“ alternatyvos?
„LiveAgent“ programinė įranga turi 43 skirtingų kalbų vertimus ir palaiko kalbų valdiklius. Esame daugiakalbiai ir padėsime pašalinti užsienio kalbų barjerą jūsų ir klientų tarpui.