Kas yra agentas?
Agentai yra neatskiriama kiekvienos įmonės dalis. Agentai arba klientų atstovai yra žmonės, kurie rūpinasi klientais ir teikia aptarnavimo paslaugas. Jie atsako į skambučius, pokalbius internetu ar žinutes, kad atsakytų į klientų klausimus apie įmonės produktus ar paslaugas.
Svarbu gerbti klientus. Klientų atstovai turi puikiai derinti įgūdžius, asmenines savybes ir aistrą darbui bei produktui.
Agentai, turintys administratoriaus teises, taip pat gali valdyti kitus vartotojus arba peržiūrėti ataskaitas. Būdami savininkais jie turi prieigą prie sąskaitų faktūrų ir verslo informaciją.
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ agentus.

DUK
Koks yra termino agentas apibrėžimas?
Agentas yra svarbiausias klientų aptarnavimo programinės įrangos komponentas, nes jis suteikia darbuotojų įgūdžių, be kurių pati programinė įranga negali užtikrinti klientų aptarnavimo. Agentas yra asmuo, kuris sprendžia problemas bei aptarnauja klientą ir kurio dėka jūsų prekės ženklas gali pasiekti geresnių rezultatų. Agentas, veikiantis kaip administratorius, gali prižiūrėti ir konfigūruoti sistemą.
Kaip priskirti agentui vaidmenį „LiveAgent“?
Norėdami kam nors priskirti agento vaidmenį „LiveAgent“ programoje, eikite į „Konfigūracija“ ir pasirinkite skirtuką „Agentai“. Tpliau spustelėkite „Sukurti agentą“. pavadinkite jį, nurodykite el. pašto adresą ir lytį. Galiausiai pasirinkite vaidmenį: agentas – gauna bilietus ir į juos atsako; administratorius – gali peržiūrėti užklausas, atsakyti į jas ir valdyti sistemos nustatymus; savininkas – gali valdyti paskyrą, atsiskaitymo ir sistemos nustatymus, taip pat peržiūrėti ir atsakyti į užklausas. Agentas paštu gauna savo paskyros slaptažodį.
Kokios yra agento kompetencijos „LiveAgent“?
Agentas yra svarbiausias įmonės klientų aptarnavimo elementas. Jis turi įgūdžių, reikalingų geriausiam klientų aptarnavimui. Agentas teikia aptarnavimą ir sprendžia problemas, o jei veikia kaip administratorius, taip pat gali prižiūrėti ir sukonfigūruoti sistemą. Agentas turėtų gerai išmanyti įmonės dalykus, kurie gali sudominti klientą (produktai, paslaugos, pardavimas, rinkodara, ir t.t.).
Straipsnyje nagrinėjama klientų paslaugų apžvalgos, įrankiai ir įgūdžiai, taip pat siūlomi patarimai paslaugų gerinimui. Aptariama LiveAgent platforma, kuri teikia įvairias funkcijas klientų užklausų ir duomenų valdymui. Įmonė teikia mokymus, žinių bazę ir kitas resursus naudotojams. Pateikiami populiarūs klientų aptarnavimo programinės įrangos variantai.