Kas yra agentas?
Agentai yra neatskiriama kiekvienos įmonės dalis. Agentai arba klientų atstovai yra žmonės, kurie rūpinasi klientais ir teikia aptarnavimo paslaugas. Jie atsako į skambučius, pokalbius internetu ar žinutes, kad atsakytų į klientų klausimus apie įmonės produktus ar paslaugas.
Svarbu gerbti klientus. Klientų atstovai turi puikiai derinti įgūdžius, asmenines savybes ir aistrą darbui bei produktui.
Agentai, turintys administratoriaus teises, taip pat gali valdyti kitus vartotojus arba peržiūrėti ataskaitas. Būdami savininkais jie turi prieigą prie sąskaitų faktūrų ir verslo informaciją.
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ agentus.

DUK
Koks yra termino agentas apibrėžimas?
Agentas yra svarbiausias klientų aptarnavimo programinės įrangos komponentas, nes jis suteikia darbuotojų įgūdžių, be kurių pati programinė įranga negali užtikrinti klientų aptarnavimo. Agentas yra asmuo, kuris sprendžia problemas bei aptarnauja klientą ir kurio dėka jūsų prekės ženklas gali pasiekti geresnių rezultatų. Agentas, veikiantis kaip administratorius, gali prižiūrėti ir konfigūruoti sistemą.
Kaip priskirti agentui vaidmenį „LiveAgent“?
Norėdami kam nors priskirti agento vaidmenį „LiveAgent“ programoje, eikite į „Konfigūracija“ ir pasirinkite skirtuką „Agentai“. Tpliau spustelėkite „Sukurti agentą“. pavadinkite jį, nurodykite el. pašto adresą ir lytį. Galiausiai pasirinkite vaidmenį: agentas – gauna bilietus ir į juos atsako; administratorius – gali peržiūrėti užklausas, atsakyti į jas ir valdyti sistemos nustatymus; savininkas – gali valdyti paskyrą, atsiskaitymo ir sistemos nustatymus, taip pat peržiūrėti ir atsakyti į užklausas. Agentas paštu gauna savo paskyros slaptažodį.
Kokios yra agento kompetencijos „LiveAgent“?
Agentas yra svarbiausias įmonės klientų aptarnavimo elementas. Jis turi įgūdžių, reikalingų geriausiam klientų aptarnavimui. Agentas teikia aptarnavimą ir sprendžia problemas, o jei veikia kaip administratorius, taip pat gali prižiūrėti ir sukonfigūruoti sistemą. Agentas turėtų gerai išmanyti įmonės dalykus, kurie gali sudominti klientą (produktai, paslaugos, pardavimas, rinkodara, ir t.t.).
"LiveAgent" yra klientų aptarnavimo programinė įranga su VoIP funkcija, savitarnos programine įranga ir daugiau. Quality Unit, LLC yra autorių teisių savininkas. Galite prisijungti prie demonstracijos ir gauti naujus atnaujinimus ir nuolaidas. Prenumeruokite naujienlaiškį ir sužinokite daugiau apie funkcijas ir kainodarą. LiveAgent turi daug integracijų ir alternatyvų, o bendradarbiaukime su klientais, partneriais ir VoIP paslaugų tiekėjais. Sales kontaktų numeriai nurodyti.
Tekstas reklamuoja „LiveAgent“ klientų aptarnavimo programinę įrangą, kuri apima VoIP telefono sistemas, skundų ir el. pašto valdymo programas. „LiveAgent“ siūlo nemokamą 14 dienų demonstraciją ir daugybę funkcijų, integracijų bei alternatyvų. Taip pat galima prenumeruoti naujienlaiškį su atnaujinimais ir nuolaidomis. Pranešimas el. paštu gali būti naudingas agentams, kad būtų primintas apie bilietą, kuris turi būti išspręstas.
Tekste kalbama apie įmonę "LiveAgent" bei jos paslaugas prisijungimo informacijos gavimo ir įdiegimo procesu. Taip pat pateikiami populiariausi "LiveAgent" klientų aptarnavimo programinės įrangos produktai ir kontaktai su pardavimo skyriumi. Tekstas taip pat informuoja apie įmonės apdovanojimus ir pažymėjimus, klientų atsiliepimus ir partnerių programą. Galite prenumeruoti naujienlaiškį, kad būtumėte informuoti apie naujienas ir nuolaidas.
Klientų atstovas yra darbuotojas, bendraujantis su įmonės klientais organizacijos vardu, sprendžiantis jų klausimus, užklausas ir skundus. Svarbiausių įgūdžių kategorijos yra minkštieji ir techniniai. Mokymai dažniausiai apima žinias apie produktus/paslaugas, įmonę, vidines programas ir kt. Įmonių teikiama klientų aptarnavimo programinė įranga patobulina aptarnavimą. Norint įtraukti klientų atstovą į „LiveAgent“ programą, reikia spustelėti „Konfigūracijos“, tada „Agentai“ ir „Sukurti agentą“.