Kas yra a-teisės algoritmas?
A-law yra standartinis suspaudimo algoritmas, naudojamas skaitmeninių telekomunikacijų garso apdorojimui. Šis glaudinimo algoritmas Europoje naudojamas analoginio signalo dinaminiam diapazonui optimizuoti prieš jį skaitmeninant.
A-law yra viena iš dviejų standartinių G.711 versijų. A-law kodekas panašus į u-law algoritmą, kuris Pietų Amerikoje ir Japonijoje naudojamas skaitmeniniam ryšiui ir telefonijai. Tačiau pagrindinis šių dviejų kodų skirtumas, be juos naudojančių šalių, yra tas, kad u-law turi šiek tiek didesnį dinaminį diapazoną.
Apskritai dinaminis diapazonas – tai stipriausio garso be iškraipymų ir foninio triukšmo santykis. Tam tikriems bitams koduojant a-law algoritmu, garso signalo dinaminis diapazonas sumažėja, todėl padidėja kodavimo efektyvumas ir užtikrinamas didesnis signalo ir iškraipymų santykis nei tiesinio kodavimo atveju. A-law suspaudimas užtikrina tą patį triukšmo lygį, o kartu leidžia girdėti aiškesnį garsą be iškraipymų.
A dėsnis naudojamas telefonijoje ir telekomunikacijose tiek naujesnėse skaitmeninėse, tiek senesnėse analoginėse sistemose. Kai skaitmeninė kompiuterinė sistema priima garsą, analoginė sistema analoginius signalus konvertuoja į skaitmeninius. Pagal a-law algoritmą analoginiam signalui turi būti nustatyti nelygiaverčiai kvantavimo lygiai. Tai daroma naudojant netiesinį stiprintuvą.
Jei garso signalas jau yra suskaitmenintas, jo suspausti nereikia. Daugumos kompiuterių simbolių dydis lengvai atpažįsta 8 bitų skaitmeninių duomenų failą.
Kai kurie garso apdorojimo naudojant a-law algoritmą privalumai:
- Didesnis kodavimo efektyvumas – garso signalams iškoduoti reikia mažiau energijos
- Suteikiamas dinaminis diapazonas išlaikant mažos amplitudės signalų skiriamąją gebą
- Geresnis signalo ir iškraipymo santykis nei gaunamas naudojant linijinį kodavimą
Improve your call center customer service
LiveAgent has a built-in call center packed with features, that is easy to set up and handle.
Pasidomėję apie A-įstatymą, galite sužinoti daugiau apie tai, kas yra a-teisės algoritmas. Šis algoritmas yra naudingas garso apdorojime ir gali padėti pagerinti jūsų klientų aptarnavimą.
Sužinokite, kas yra klientų atstovas ir jo vaidmenys įmonėje. Klientų atstovas bendrauja su klientais organizacijos vardu, siekdamas užtikrinti aukštą pasitenkinimo lygį. Sužinokite svarbiausius įgūdžius ir kaip juos tobulinti bei įtraukti į LiveAgent programą. Pradėkite nemokamą „LiveAgent“ bandomąją versiją ir valdykite klientų užklausas iš vienos sąsajos!
Atstovavimas klientų interesams
Sužinokite, kaip atstovavimas klientų interesams gali padidinti Jūsų verslo pardavimus ir klientų lojalumą. Atraskite sėkmės strategijas, įskaitant kvalifikuotų atstovų ugdymą ir klientų atsiliepimų svarbą. Pasinerkite į išsamų vadovą apie klientų patenkinimą ir lojalumo skatinimą.