Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientų aptarnavimo bilietų sistema

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Jei nesate tikri, kokia klientų aptarnavimo bilietų sistema jums geriausia, arba net nesate girdėję apie klientų aptarnavimo bilietų sistemas ir norite sužinoti daugiau, patekote į tinkamą vietą, kur deramai būsite su jomis supažindinti.

Klientų aptarnavimo bilietų sistema ne tik yra būtinybė beveik bet kuriai įmonei, bet ši tvarką suteikianti sistema gali gerokai palengvinti gyvenimą, sutaupyti brangių valandų, kurių taip nuolat trūksta, ir pelnyti klientų simpatijų.

Tačiau skirtumas tarp puikios ir vidutinės klientų aptarnavimo bilietų sistemos gali būti labai didelis, todėl jums itin naudinga užsitikrinti, kad sistema, kurią naudosite būtų geriausia kainos ir kokybės atžvilgiu.

Kas yra klientų aptarnavimo bilietų sistema?

Klientų aptarnavimo bilietų sistema iš esmės yra programinė įranga, leidžianti centralizuotai valdyti daugybę klientų aptarnavimo užklausų, gaunamų įvairiais kanalais. Ši tvarkinga pagalbos tarnybos platforma sukuria bilietą kiekvienai gautai klientų aptarnavimo užklausai.

Tai gali būti el. pašto bilietų tvarkymas, skambučių centro bilietų tvarkymas, savitarnos portalo bilietų tvarkymas ir kt. Tačiau nepriklausomai nuo šaltinio, klientų aptarnavimo bilietų sistemos centralizuoja šiuos gaunamus bilietus ir saugo klientų užklausas. Tai suteikia bilietų valdymo darbuotojams lengvesnį būdą spręsti skundus ir užklausas. Jei klientų skundus gaunate keliais kanalais, pavyzdžiui, el. paštu, telefonu ir savo svetainėje, tuomet bilietų sistemos programinė įranga yra pats geriausias sprendimas juos visus tvarkyti vienoje vietoje.

Kodėl savo verslui verta naudoti klientų aptarnavimo bilietų sistemą?

Apsvarstykite scenarijų: su jūsų produktu kyla nedidelė problema ir neturite specialios klientų aptarnavimo platformos. Reikės spręsti padaugėjusias klientų užklausas ir neišvengiamai galite netyčia pamiršti kai kurias iš jų.

Tai gali varginti ir jus, ir jūsų klientą. Kaip žino bet kuri įmonė, klientų pasitenkinimas turi įtakos pardavimams ir lojalumui. Todėl jūsų, kaip verslo savininko, interesas yra užtikrinti, kad visi bendravimo su klientais procesai būtų trumpi, malonūs ir veiksmingi. Tai ne visada įmanoma, jei klientų aptarnavimo atstovai yra netinkamai apmokyti arba neturi tinkamų aptarnavimo įrankių.

Štai kur pagelbsti gera klientų aptarnavimo bilietų sistema. Kiekviena užklausa užregistruojama, taip pat užfiksuojant datą, laiką ir kitą svarbią informaciją, ir sukuriamas bilietas. Tai tik viena maža dalis, kaip visa tai padės jūsų klientų aptarnavimo komandai daug efektyviau tvarkyti gautas užklausas.

Taip pat verta paminėti galimybę nustatyti priminimus ir prioritetus atsižvelgiant į kliento reikalavimus. Taip sutaupysite brangaus laiko ir kliento akimis atrodysite efektyvesni bei labiau kontroliuojantys situaciją. Be to, tai gerokai palengvina gyvenimą ir padeda racionalizuoti visą klientų aptarnavimo procesą.

Kaip pasirinkti geriausią klientų aptarnavimo bilietų sistemą

Išsirinkti geriausią klientų aptarnavimo bilietų tvarkymo sistemą savo verslui gali būti sudėtinga. Reikia atsižvelgti į ne vieną svarbų veiksnį. Nors dauguma pagalbos tarnybos platformų suteiks pakankamai funkcijų, kad klientai liktų patenkinti, dažniausiai klausimas, koks sprendimas yra ekonomiškai efektyviausias, vistiek išlieka. Apžvelkime keletą veiksnių.

Daugiakanalis aptarnavimas

Turėtumėte savęs paklausti, ar klientų užklausas gaunate iš skirtingų ryšių kanalų, iš kurių gaunate skundus, ar visas bilietų srautas gaunamas iš vieno šaltinio? Taip pat galbūt norėsite koncentruotis ties vienu ar dviem kanalais ir ieškoti klientų aptarnavimo programinės įrangos, kuri suteiktų tik šias funkcijas. Verta skirti laiko ir išsiaiškinti, ar su klientais daugiausia bendraujate el. paštu, telefonu ar per socialinius tinklus, nes tai galėtų būti pagrindas ieškoti konkrečių pagalbos tarnybos programinės įrangos funkcijų.

Kita vertus, jei daugiausiai bilietų sulaukiate iš klientų portalo, galbūt norėsite investuoti į sistemą su integruotu tiesioginių pokalbių valdikliu, kad galėtumėte teikti pagalbą realiuoju laiku.

Bilietų tvarkymo programa

Jei esate tikri, kad į jus klientai kreipsis per kelis kanalus, turėtumėte pasidomėti hibridine bilietų sistema. Tai klientų aptarnavimo agentams leidžia bilietų sprendimus arba klientų klausimus sektis keliais kanalais. Arba galite rinktis universalią pašto dėžutę, kurioje iš vienos vietos galėsite peržiūrėti ir atsakyti į kelių skyrių bilietus.

Ryšių su klientais valdymas yra neatsiejama bilietų tvarkymo programinės įrangos dalis. Jei pastebite pasikartojančio tipo užklausų, tokios funkcijos kaip makrokomandos ar atakymų šablonai kartu su iš anksto paruoštais atsakymais padės jums sutaupyti laiko. Automatizuotas bilietų paskirstymas ir eskalavimas palengvina sistemos valdymą. Masiniai bilietų veiksmai leis vienu metu atlikti veiksmus bilietų grupėms, todėl sutaupysite laiko ir galėsite siųsti, perduoti, išspręsti ar ištrinti kelis bilietus vienu metu.

Taip pat jums itin pravartu turėti išsamias ataskaitas ir analitinius duomenis, kad jūsų sprendimai būtų pagrįsti. Įspėjimus ir pranešimus teikianti programa taip pat padeda užtikrinti, kad nieko nepraleistumėte ir niekas neliktų nepastebėta.

Pagalbos tarnybos programinės įrangos bilietų tvarkymo funkcija - „LiveAgent“

Programa tiesioginiams pokalbiams

Tiesioginių pokalbių programinė įranga – tai puikus būdas spręsti klientų užklausas realiuoju laiku, bendraujant su jais tikralaikėmis žinutėmis. Galite pasirinkti pokalbių paskirstymo sistemą, kuri perduoda klientų užklausas visiems prisijungusiems klientų aptarnavimo agentams. Apskritai, į svetainę įdiegta tiesioginių pokalbių programinė įranga suteikia papildomos vertės klientų aptarnavimui.

Patarimas: būtinai išsamiai išsinagrinėkite svetainės talpinimo paslaugas ir pasirūpinkite optimizuotu savo svetainės greičiu ir pajėgumu. Juk nenorite, kad jūsų tiesioginių pokalbių programinė įranga svetainėje strigtų dėl struktūrinių problemų.

Be to, pokalbių apžvalga leidžia matyti risijungusius lankytojus, iš kurios šalies jie jungiasi ir jų lankomus URL adresus. Taip pat turite galimybę stebėti sąveiką su incidentų stebėjimo programine įranga ir pokalbių istorija, kuri leis peržiūrėti ankstesnes pokalbių sesijas. Tai vertingas įrankis, suteikiantis jūsų pagalbos tarnybos komandai išsamią informaciją apie klientus.

Tiesioginio pokalbio funkcija pagalbos tarnybos bilietų tvarkymo sistemoje – „LiveAgent“

Skambučių centras

Skambučių centras gali priimti įeinančius klientų skambučius arba atlikti išeinančius skambučius. Paprastai tai daroma siekiant informuoti klientus apie produktą. Interaktyvusis balso atsakiklis (IVR) yra neįkainojama skambučių centro programinės įrangos dalis. IVR technologija automatizuoja jūsų telefono sistemą su iš anksto įrašytais balso pranešimais ir nukreipia įeinantį skambutį atitinkamam agentui arba skyriui.

Kai aptarnavimo komanda užimta kitais skambučiais arba klientai neturi laiko kalbėtis su agentu, IVR meniu taip pat galima pasirinkti paprašyti perskambinti. Skambučių registravimas arba skambučių įrašymas taip pat yra daugelio skambučių centrų funkcija dėl pramonės standartų, susijusių su teisiniais, mokymo ar saugumo tikslais.

Sujunkite savo VoIP paslaugų teikėją su pagalbos tarnybos programine įranga - LiveAgent

Socialiniai tinklai

Įvairių kanalų stebėjimas siekiant išsiaiškinti, kur paminimas jūsų prekės ženklas, dar vadinamas prekės ženklo stebėsena. Stebint, kaip vartotojai vertina jūsų prekės ženklą, arba valdant prekės ženklo reputaciją, ir prireikus priimant strateginius sprendimus, galima smarkiai teigiamai paveikti klientų patenkinimo vertinimus. Socialinių tinklų pranešimai, kuriuos galima gauti iš socialinių tinklų valdymo priemonių, gali būti veiksmingas būdas palaikyti pageidaujamą socialinį įvaizdį.

Klientų portalas

Įsivaizduokite biblioteką, kurioje būtų apstu straipsnių, vadovų, ekrano nuotraukų, vaizdo įrašų ir informacijos apie produktus ar paslaugas. Toliau žvalgytis nereikės – tai vieta, kurioje talpinama visa informacija apie produktą, kuri dar vadinama žinių bazės programa. Labai svarbu turėti ir paruoštą klientų informacijos duomenų bazę.

DUK puslapiai taip pat yra pagrindinis šaltinis klientui aišknantis problemas ar neatitikimus. Forumai taip pat veikia kaip diskusijų konkrečiomis temomis sritys. Kai kuriuose klientų portaluose taip pat yra atsiliepimų ir pasiūlymų puslapiai.

Daugybinių žinių bazių funkcija klientų portalo programinėje įrangoje - „LiveAgent“

Platformų ypatumai

Problemas neišvengiamai teks spręsti keliais ryšių kanalais, todėl bet kuri pasirinkta platforma turėtų užtikrinti daugiakanalį komunikacijos būdą. Bilietų valdymas turėtų apimti paruoštus naudoti šablonus, skirtus šabloniniams atsakymams, taip pat turėtų būti galima valdyti nuotolinę prieigą.

Pasirinktiniais paslaugų lygio susitarimais arba SLA valdymu užtikrinama, kad būtų laikomasi visų sutartų paslaugų lygių ir kad būtų skiriamas dėmesys rodikliams, pagal kuriuos vertinamos sutartos paslaugos. Kartu su ataskaitų teikimu ir analize, kuri suteikia pakankamai duomenų, kad galėtumėte priimti pagrįstus sprendimus, ir darbo laiko stebėjimo programine įranga, leidžiančia sekti komandų darbo valandas ir išlaidas, gerokai pagerinama klientų patirtis.

Integracijos

Bet kokia dėmesio verta programinė įranga turėtų būti lengvai integruojama į kelias platformas. Tai apima, bet neapsiriboja socialiniais tinklais, e-prekybos platformomis ir VoIP (interneto telefonija). Kad būtų patogu naudotis, integracija yra būtina, o dėl nesugebėjimo integruoti programinė įranga gali būti neįvertinta, net jei ji ir potencialiai naudinga.

Efektyviausias būdas rinkti klientų patenkinimo duomenis – pasinaudoti klientų atsiliepimų programinės įrangos integracija ir atlikti klientų patenkinimo apklausas. Turėdami prieigą prie klientų patenkinimo apklausų, galite aktyviai valdyti savo sistemas, o iškilus problemai – ją išspręsti greičiau.

Sujunkite „Facebook“ su pagalbos tarnybos programine įranga - „LiveAgent“

Kiek kainuoja klientų aptarnavimo bilietų sistema?

Geros klientų programinės įrangos kaina gali skirtis priklausomai nuo pasirinkto plano, funkcijų skaičiaus ir naudojamų agentų skaičiaus. Įsitikinkite, kad patikrinote galimus kainų planus ir pasirinkite individualų kainodaros modelį, kur mokate už vartotoją per mėnesį.

Dauguma platformų turėtų siūlyti nemokamą programos išbandymą, kad galėtumėte patikrinti jos veikimą ir tinkamumą.

25 geriausi klientų aptarnavimo bilietų sistemos teikėjai

1. „LiveAgent“

Klientų aptarnavimo bilietų sistema

Jei ieškote klientų aptarnavimo bilietų programinės įrangos, kodėl iškart nepradėjus nuo geriausios? „LiveAgent“ neabejotinai yra tokia. Ši daug funkcijų turinti platforma, kurioje visi aptarnavimo kanalai yra po vienu stogu, turi daugiau nei 130 funkcijų ir daugiau nei 200 integracijų su įrankiais, kuriuos jau naudojate, o tai reiškia, kad ją galima integruoti su įvairia klientų atsiliepimų programine įranga.

Kai jau manėte, kad geriau ir būti negali, „LiveAgent“ kartu su universaliąja pašto dėžute pateikia ir hibridinį bilietų srautą, kad galėtumėte sekti bilietų sprendimą įvairiais kanalais. Daugiau jokių nesąžiningų darbo krūvių. „LiveAgent“ automatiškai sukuria ir optimaliai paskirsto darbo krūvį agentams. Laiko stebėjimas leidžia jums sekti agento kiekvienam bilietui praleistą darbo laiką. Fiksuodama darbo valandas ji taip pat rūpinasi, kad būtų laikomasi SLA.

Ticketing Software Deep Dive

Bilietų laukeliuose galima įrašyti papildomą informaciją ir atlikti įvairius masinius veiksmus. Be viso to, yra nereikalingą turinį blokuojantis šlamšto filtras, o taip pat galite sujungti vienodą problemą turinčius bilietus.

Pagrindinės savybės

  • Lanksti pokalbių gyvai programinė įranga
  • Skambučių centro programa
  • Klientų CRM įžvalgos
  • Socialinių tinklų bilietų tvarkymas
  • SEO optimizuota žinių bazė arba integruotas žinių valdymas
  • Indeksuotas savitarnos portalas
  • Atsakymų šablonai
  • Iš anksto paruoštos žinutės
  • Vidiniai bilietai
  • Galimybė sujungti bilietus
  • Privačių užrašų bilietams parinktis
  • Bilietų išskyrimas
  • Automatiniai perspėjimai
  • Agentų susidūrimo nustatymas
  • Audito žurnalas
  • Bilietų eksportas

Privalumai

  • Galinga programinė įranga
  • Daugybė funkcijų
  • Kainų planai prieinamomis kainomis

Trūkumai

  • Reikalauja laiko pilnai įvaldyti
  • Ribotos funkcijos nemokamame plane

Kaina „LiveAgent“ siūlo keletą planų su skaidriomis kainomis už savo omnikanalės pagalbos tarnybos programinės įrangos pažangų automatizavimą, pokalbius gyvai, socialines integracijas ir skambučių centro galimybes. Jūs netgi galėsite 14 dienų nemokamai išbandyti programą patys, kad pamatytumėte, ar ji jums tinka ir patinka. Tada pereikite į neterminuotą mokamą planą ir laikui atėjus, pagal verslo poreikius atsinaujinkite į aukštesnius planus. Nėra jokių sutarčių, jokių diegimo mokesčių ir galite bet kada nutraukti sutartį.

Mūsų siūlomi planai:

  • Planas „Bilietas“ už 15 $/ agentui / mėnesiui
  • Planas „Bilietas+Pokalbis“ už 29 $/ agentui / mėnesiui (turi visas plano „Bilietas“ funkcijas ir daugiau)
  • Planas „Viskas-įskaičiuota“ už 39 $/ agentui / mėnesiui (turi visas ankstesnių planų funkcijas ir daugiau)
  • Nemokama paskyra su ribotomis funkcijomis

Ticket overload? No problem.

Maintain high service standards at all times and be stress-free with LiveAgent.

Try LiveAgent

2. „Freshdesk“

Klientų aptarnavimo bilietų sistema

„Freshdesk“ yra dar viena galinga pagalbos tarnybos programinė įranga, turinti keletą unikalių funkcijų, leidžiančių nustatyti prioritetus, suskirstyti į kategorijas ir priskirti bilietus, kad jie nuolat būtų laikomi organizuotai. Ji gali sekti per kelias platformas gaunamus bilietus ir turi tokias funkcijas, kaip agentų susidūrimo aptikimą, užtikrinantį, kad keli agentai netyčia nedirbtų su tuo pačiu bilietu.

„Freshdesk“ taip pat suteikia galimybę parengti iš anksto suformuotų atsakymų bazę, nustatyti prioritetus, suskirstyti į kategorijas ir gali automatiškai nustatyti gaunamų bilietų laukelius.

Jame taip pat naudojami dirbtinio intelekto robotai, kuriuose įdiegtas galingas automatizavimo variklis, kad klientai greičiau sulauktų atsakymų ir tuo pačiu būtų greičiau išspręsta problema.

Pagrindinės savybės

  • Bendra atsakomybė (dalijimasis bilietais su kitomis komandomis, išlaikant problemų matomumą)
  • Susieti bilietai
  • Aptarnavimas keliais kanalais
  • Išmanus bilietų priskyrimas
  • Pasirinktinės ataskaitos

Privalumai

  • Didelis integracijų pasirinkimas
  • Nemokamas išbandymas 21 dieną
  • Puikiai tinka mažoms ir vidutinėms įmonėms

Trūkumai

  • Nemokamas planas turi ribotas funkcijas
  • Ribotas aptarnavimas telefonu

Kaina „Freshdesk“ siūlo kelis skirtingų kainų planus tiek pagalbos tarnyboje, tiek omnikanale. Įsitikinkite, kad peržiūrėjote visas funkcijas ir išsirinkite, kuris iš planų jums labiausiai tinka. Taip pat galima rinktis ir nemokamą planą. Jis gali būti naudingas, nes jame yra neribotas agentų skaičius, tačiau jis turi minimalų funkcijų kiekį.

3. „Zendesk“

Klientų aptarnavimo bilietų sistema

„Zendesk“ labai patobulino platformos pritaikymą specifiniams poreikiams, todėl jų produktai apima „Zendesk“ skirtą paslaugoms, pardavimams, platformoms, API sąsajoms bei prekyvietėms. Be to, jūsų klientai gali susisiekti su jumis jiems patogiausiu kanalu, nes pagalba teikiama per tiesioginį pokalbį, socialinius tinklus, el. paštu arba skambinant.

Pagalbos centras ir bendruomenės forumas klientams suteikia galimybę problemas išspręsti patiems paieškojus informacijos, o agentams sumažėja užklausų, todėl jie gali sutelkti dėmesį į skubesnius klausimus. Be to, naudojant dirbtinio intelekto robotus, visas procesas pritaikytas klientui.

Pagrindinės savybės

  • Centralizuotas saugyklų ir bilietų centras
  • Pagalbos tarnybos automatizavimas
  • Daugiakalbis aptarnavimas ir turinys
  • Rekomendacinės informacijos lentelės, skirtos klientų patirčiai ir komandos valdymui analizuoti
  • Problemų žymėjimas bilietų grupėms

Privalumai

  • Suvienodinta agento darbo erdvė
  • Iš anksto parengtos integracijos
  • Veiksmingos įžvalgos

Trūkumai

  • Galingiausios versijos yra brangios
  • Neturi nemokamos versijos

Kaina „Zendesk“ siūlo kelis skirtingus planus asmenims ir įmonėms.

  • „Suite Team“ už 49 $ / agentui / mėnesiui
  • „Suite Growth“ už 79 $ / agentui / mėnesiui
  • „Suite Professional“ už 99 $ / agentui / mėnesiui

Įmonėms tai kainuoja

  • „Suite Enterprise“ už 150 $ / agentui / mėnesiui
  • Ir galiausiai galima 250 $ / agentui / mėnesiui tiems, kuriems reikia galingiausios versijos

4. „Kayako“

Klientų aptarnavimo bilietų sistema

Jei norite, kad jūsų klientų aptarnavimas būtų suasmenintas ir su pažangiomis funkcijomis, pvz., išsamiomis ataskaitomis ir kt., vertėtų apsvarstyti „Kayako“. Ši pagalbos tarnybos programinė įranga puikiai tinka mažesnėms įmonėms, nes leidžia klientų aptarnavimą personalizuoti ir supaprastinti. Pridedama tiesioginių pokalbių programa, kuria galima naudotis 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, todėl galite padėti klientams realiuoju laiku visais kanalais.

Be to, ji sklandžiai integruojama su jūsų svetaine, „iOS“ ir „Android“ įrenginių programėlėmis. Klientų aptarnavimas yra orientuotas į kontekstą, todėl visada turite išsamų sprendimo eigos vaizdą ir žinote, kas vyksta.

Klientų savipagalbos žinių bazė prieinama 24/7  ir joje galima rasti žinių bazės straipsnių, kuriais pasinaudoję jūsų klientai gali savarankiškai susirasti atsakymus į jiems rūpimus klausimus.

Pagrindinės savybės

  • Aptarnavimo bilietų tvarkymas su el. pašto integracija
  • „Kayako Query Language“ leidžia vartotojams kurti pasirinktines ataskaitas
  • Didelis dėmesys elektroninės prekybos platformų aptarnavimui
  • Įvairios API arba elektroninės prekybos integracijos
  • Galimybė sukurti išsamius klientų ir organizacijų profilius CRM sistemoms
  • Geresnis paskyrimų valdymas, padedantis jūsų verslui išlikti organizuotam

Privalumai

  • Puikiai tinka mažesnėms įmonėms
  • Suasmenintas
  • Kainos ir kokybės santykis

Trūkumai

  • Funkcijos šiek tiek ribotos

Kaina „Kayako“ siūlo tris planus, priklausomai nuo jūsų poreikių.

  • Omnikanalė pašto dėžutė mažoms komandoms už 15 $ / agentui / mėnesiui
  • Klientų aptarnavimo programinė įranga augančioms komandoms už 30 $ / agentui / mėnesiui
  • Klientų aptarnavimo sprendimas didesnėms komandoms ir įmonėms už 60 $ / agentui / mėnesiui

5. „Zoho Desk“

Klientų aptarnavimo bilietų sistema

„Zoho Desk“ yra galinga dėmesio verta programinė įranga. Dėl „Zoho Desk“ omnikanalės prieigos galite gauti ir tvarkyti bilietus iš įvairių platformų be jokio vargo. „Zoho Desk“ suteikia galimybę automatizuoti darbo eigą, taip praleidžiant didelę dalį rankiniu būdu atliekamų pasikartojančių veiksmų, taip pat galima sekti pareigas ir pastebėti darbo kliūtis.

„Zoho Desk“ leidžia prisijungti prie kitų naudojamų įrankių ir net kurti savo pagalbos tarnybos vidines programas naudojant SDK. Be to, turite galimybę į savo svetainę, „iOS“ arba „Android“ įrenginį įterpti žinių bazę ir dirbtinio intelekto galimybes.

„Zoho Desk“ taip pat turi pažangių funkcijų, leidžiančių gauti pasirinktines įžvalgios informacijos ataskaitas.

Pagrindinės savybės

  • Masinė komunikacija
  • Realaus laiko analizė su „Radar“
  • Lengvas kliūčių aptikimas su „Blueprint“
  • „Zia“ – dirbtinio intelekto asistentė
  • Išplėstinė atsakymų rašyklė
  • Įvairūs bilietų valdymo darbo režimai
  • Tiesioginės informacijos lentelės svarbiausiems duomenims ir rodikliams rodyti

Privalumai

  • „Zoho Desk“ nebrangus
  • „Zoho Desk“ turi galingą programinę įrangą
  • Nepriekaištingas klientų aptarnavimas

Trūkumai

  • Naudodamiesi „Zoho Desk“ galite susidurti su darbo eigos pertrūkiais

Kaina Informacija apie „Zoho Desk“ kainas skiriasi priklausomai nuo to, ar užsisakote metinę ar mėnesinę prenumeratą.

NEMOKAMASTANDATINĖPROFESIONALI
Užsisakant metamsNemokamai14 $ / agentui / mėnesiui23 $ / agentui / mėnesiui
Užsisakant mėnesiuiNemokamai20 $ / agentui / mėnesiui35 $ / agentui / mėnesiui
Agentų limitas3 nemokami agentaiBe limitoBe limito

6. „Jitbit Helpdesk“

Klientų aptarnavimo bilietų sistema

„Jitbit“ turi dvi pagalbos tarnybos programinės įrangos sistemų versijas. Ji turi „vietinę“ versiją ir „SaaS“ debesijos versiją. Viena išskirtinių „Jitbit“ funkcijų yra dvipusio el. pašto pagalbos tarnybos bilietų tvarkymo sistema. Ji iš karto paverčia gautus el. laiškus į užklausų bilietus, kartu nusiunčiant automatinius pranešimus tiek vartotojams, tiek pagalbos tarnybos agentams. Be to, „Jitbit“ turi incidentų stebėjimo programinę įrangą ir gali priskirti agentus arba klientų aptarnavimo atstovus skirtingoms sritims. Taip pat galima įsigyti SaaS versiją, su kuria jums nereikės rūpintis diegimo procedūromis. Be to, siūloma puiki integracija, todėl galite spręsti bilietus naudodamiesi keliais ryšio kanalais.

Vietinę versiją galima gauti už vienkartinį mokestį ir ji tinka iki 10 agentų. Ji puikiai tinka tiems, kurie nori išvengti prenumeratos ar nuolatinių mokėjimų. Joje yra parinkčių, tinkančių visų dydžių įmonėms, pradedant vidutinio dydžio įmonėmis arba šiek tiek didesnėmis už vidutines įmones ir baigiant mažų šeimos verslų ar didelių verslo įmonių reikalavimais.

Pagrindinės savybės

  • El. pašto bilietų tvarkymo sistema
  • Paprastas bilietų tvarkymo sprendimas
  • Jungiasi su jūsų IT sprendimais
  • Incidentų sekimas

Privalumai

  • Galima „SaaS“ versija
  • Galima vienkartinio mokesčio versija

Trūkumai

  • Vietinė versija tinka tik 10 agentų

Kaina Yra kelios kainų parinktys. Už didesnę kainą siūloma daugiau funkcijų.

Maža„Company“„Enterprise“„SaaS“ (talpinama)
1699 $3499 $4999 $nuo 24 $ mėnesiui

7. „HappyFox“

Klientų aptarnavimo bilietų sistema

„HappyFox“ penkerius metus iš eilės laimėjo „PC“ redaktoriaus geriausios pagalbos tarnybos programinės įrangos rinkimus. Ji tvarko visas įeinančias užklausas vienoje bilietų sistemoje. Sudėtinga ir nereikalinga darbo eiga valdoma galingo išmaniųjų taisyklių variklio. Ji taip pat analizuoja rodiklius ir gali generuoti patikimas ataskaitas, kurios padės priimti pagrįstus sprendimus.

Taip pat galite kurti pasirinktinius laukelius, darbo eigą, pritaikyti ir suasmeninti pagalbos teikimo patirtį. „HappyFox“ puikiai tinka ne tik žmogiškųjų išteklių ir rinkodaros, klientų aptarnavimo ar IT operacijų komandoms, jis tinka bet kokiai komandai.

Pagrindinės savybės

  • Užduočių tvarkytuvė
  • Atsakymų šablonai
  • Pagalbos tarnybos ataskaitos
  • Turto valdymo įrankis (turto stebėjimas, įskaitant programinės įrangos turtą)

Privalumai

  • Automatizacija
  • Turto valdymas
  • Užduočių tvarkytuvė

Trūkumai

  • Sąsaja gali būti šiek tiek sudėtinga

Kaina „HappyFox“ siūlo agentų kiekiu pagrįstą kainodarą mažoms ir vidutinio dydžio komandoms bei neribotą agentų skaičių didelėms komandoms. Kainų reikia prašyti priklausomai nuo pasirinkto plano.

8. „Vivantio Pro“

Klientų aptarnavimo bilietų sistema

„Vivantio“ padeda valdyti komandą kaip profesionalui. Visos gautos paslaugų užklausos persiunčiamos atitinkamoms komandoms. Bilietų tipai yra tinkinami; verslo procesą galima valdyti įvairioms komandoms, skyriams ir net klientams. Taip pat galima peržiūrėti svarbiausius veiklos duomenis.

Pažangus skirstymas ir SLA pagrįstas eskalavimas padeda veiksmingiau šalinti kliūtis. Šioje programoje taip pat yra galingų automatizavimo priemonių. Galite net pasiūlyti sąlyginius įvesties pasirinkimus, kad padėtumėte klientams greičiau išspręsti savo problemas. Taip pat gausite nemokamą B2B klientų aptarnavimo pertvarkymo vadovą, kuris padės jums visą įmonę padaryti labiau orientuotą į klientus, o tai gali padėti pagerinti klientų nuotaikas pakeliant klientų pasitenkinimo vidurkį.

Pagrindinės savybės

  • Savitarna
  • Automatizacija
  • Žinių valdymas
  • Turto valdymas

Privalumai

  • Turto valdymas
  • Žinių valdymas
  • Galingos automatizavimo funkcijos

Trūkumai

  • Reikia šiek tiek laiko priprasti
  • Iš pradžių naudojimas gali pasirodyti nestandartinis

Kaina Kaina priklauso nuo pasirinkto plano ir reikalingų funkcijų:

  • „Value“ 32 £ / vartotojui /mėnesiui, mokant kas metus
  • „Vital“ 42 £ / vartotojui /mėnesiui, mokant kas metus
  • „Velocity“ 62 £ / vartotojui /mėnesiui, mokant kas metus
  • „Visionary“ 102 £ / vartotojui /mėnesiui, mokant kas metus

9. „HaloITSM“

Klientų aptarnavimo bilietų sistema

„HaloITSM“ – tai vienoje vietoje pateikiama viskas, ko jums reikia dėl IT. Ji leidžia centralizuotai valdyti ryšius ir automatizuoti darbo eigą. Jų ITIL suderinti procesai leidžia lengvai valdyti incidentus ir laikytis SLA. Jūsų naudotojams taip pat bus itin lengva naršyti savitarnos portale.

Be to, ji leidžia centralizuoti turto valdymo procesą ir pasinaudoti galinga dirbtinio intelekto programine įranga. Geriausia tai, kad galite ją išbandyti visą mėnesį nemokamai ir sužinoti, ar ji jums patinka, nepalietę savo banko kortelės.

Pagrindinės savybės

  • Incidentų valdymas
  • Konfigūracijos valdymas
  • ITIL paslaugų katalogas
  • Žinių valdymas

Privalumai

  • Problemų valdymas
  • Pokyčių kontrolė
  • Automatizacija

Trūkumai

  • Neturi nemokamos versijos

Kaina Kainos svyruoja nuo 3 agentų, kai mokama už vieną agentą per mėnesį, iki daugiau nei 150 agentų, todėl tikrai rasite savo įmonei ir agentų skaičiui tinkamą kainą. Kuo daugiau agentų turite, tuo kainos yra prieinamesnės.

10. „Hiver“

Klientų aptarnavimo bilietų sistema

„Hiver“ yra pirmoji pasaulyje „Gmail“ pagrįsta pagalbos tarnybos programa, todėl galite teikti greitą ir empatišką klientų aptarnavimą tiesiai iš „Gmail“, be būtinybės mokytis ir prisitaikyti prie kito įrankio. Tai didžiulis privalumas, jei nenorite gaišti laiko ir pinigų darbuotojų perkvalifikavimui.

Taip sukuriama atskaitomybė su el. pašto nuosavybe ir būsena užtikrinant, kad niekas nepraslįstų pro šalį. Galite sklandžiai bendradarbiauti ir išlaikyti vidinius bei išorinius pokalbius aiškiai atskirtus, tačiau vis dar kontekste. Tokiu būdu galite bendradarbiauti ties pagalbos el. laiškais nereikalaudami CC.

Taip pat gaunate darbo krūvio paskirstymo analizę ir įžvalgas, matote SLA pažeidimus ir komandos veiklos rezultatus bei tobulėjate remdamiesi rodikliais.

Pagrindinės savybės

  • El. laiškų žymos
  • Bendri juodraščiai
  • Veiklos laiko linija
  • Susidūrimo perspėjimai
  • Prieigos kontrolė
  • Priskyrimas ratu
  • Užrašai ir @paminėjimai
  • Klientų apklausos

Privalumai

  • Galima bendradarbiauti su komandos nariais
  • Nereikia perkvalifikuoti darbuotojų
  • Sukuriama atskaitomybė

Trūkumai

  • Veikia tik su „Gmail“

Kaina Priklausomai nuo to, koks planas jums patogus, galite rinktis iš toliau pateiktų, bet būtinai patikrinkite, kokios funkcijos tame plane prieinamos.

  • „Lite“ už 12 $ / vartotojui / mėnesiui
  • „Growth“ už 24 $ / vartotojui / mėnesiui
  • „Pro“ už 37 $ / vartotojui / mėnesiui
  • „Elite“ už 57 $ / vartotojui / mėnesiui

Engage with your customers on all channels

If you wish to improve your response and resolution times, consider LiveAgent for all you support ticketing needs.

Try LiveAgent

11. „Gorgias“

Klientų aptarnavimo bilietų sistema

„Gorgias“ leidžia visiškai centralizuoti pagalbos bilietus vienoje vietoje. Taip galėsite įsitikinti, kad kalbant su klientu bus rodomi visi jo duomenys, o tai yra itin pravartu. Galite redaguoti užsakymus, keisti prenumeratas ir grąžinti mokėjimus nepalikdami pagalbos tarnybos. Taip pat galite stebėti visus pardavimus, kuriuos pagalbos agentai generuoja per tekstines žinutes, atsakymus socialiniuose tinkluose ir tiesioginius pokalbius jūsų svetainėje.

Programinė įranga sukurta kreipiant ypatingą dėmesį e-prekybai, tačiau gali būti pritaikyta visam rinkiniui su daugiau nei 30+ integracijų.

Pagrindinės savybės

  • Prisijungimas prie kelių parduotuvių
  • Stilingas meniu
  • Automatizavimas šablonais
  • Automatizuoti atsakymai
  • Taisyklės ir makrokomandos
  • Autoatsakiklis

Privalumai

  • Integracija
  • Prioritetai e-komercijai

Trūkumai

  • Kainos nurodomos už bilietų skaičių

Kaina Kainos yra mažesnės, kai mokama kasmet, bet taip pat galite rinktis ir mėnesinę prenumeratą. Kainos prasideda nuo 50 $ per mėnesį už 350 mėnesinių bilietų + 25 $ už kiekvieną papildomą 100 bilietų ir baigiasi 625 $ per mėnesį už 6000 mėnesinių bilietų + 14 $ už kiekvieną papildomą 100 bilietų. Taip pat galite užsisakyti individualų kainų planą pagal savo poreikius.

12. „ProProfs“ pagalbos tarnyba

Klientų aptarnavimo bilietų sistema

„ProProfs“ pagalbos tarnyba yra paprasta ir lengva naudoti. Ji leidžia komandos nariams bendradarbiauti naudojant bendrą pašto dėžutę. Automatizavimas leidžia padidinti darbo našumą, taip pat galima naudotis išsamiomis veiklos ataskaitomis ir įžvalgomis, pagrįstomis analize.

Nors ji taip pat teikia daugiakanalį aptarnavimą ir turi žinių bazę, ją geriausia naudoti tiems, kurie visus klientų aptarnavimo klausimus nori spręsti el. paštu.

Pagrindinės savybės

  • Bendradarbiaukite bendromis pašto dėžutėmis
  • Padidinkite agentų produktyvumą naudodami automatizavimą
  • Pagerinkite našumą naudodami ataskaitas
  • Teikite daugiakanalę pagalbą
  • Naudokite pokalbius, žinių bazę ir apklausas

Privalumai

  • Puikiai tinka tiems, kurie nori naudotis tik el. paštu
  • Labai efektyvi programinė įranga

Trūkumai

  • Ne tokia galinga kaip kitos programinės įrangos

Kaina Kaina prasideda nuo 0 $ (nemokama versija), tačiau pagrindinę versiją galite naudoti tik už 10 $ vartotojui per mėnesį, o jei reikia dar daugiau funkcijų, už 15 $ vartotojui per mėnesį galite naudotis „Premium“ versija.

13. „OneDesk“

Klientų aptarnavimo bilietų sistema

Jei ieškote būdo, kaip sujungti projektų valdymo programinę įrangą ir pagalbos tarnybos bilietų tvarkymą, „OneDesk“ yra jums tinkamas sprendimas. Iš pagalbos tarnybos pusės turite funkcijas, leidžiančias rinkti bilietus el. paštu, integruotą susirašinėjimą ir bendradarbiavimą, paslaugų užklausų valdymą, klientų portalą ir žinių bazę. Taip pat galite pasirinkti automatizuotas ir tinkinamas darbo eigas, bei galite stebėti paslaugų lygio susitarimus.

Naudokite universalią projektų valdymo programinę įrangą, kuri suteikia galimybę diskutuoti ir gauti pranešimus apie užduotis ir problemas, peržiūrėti tradicinio ir judraus projektų valdymo vaizdus, Ganto diagramas, tvarkaraščius ir užduotis, sekti laiką su darbo laiko apskaitos žiniaraščiais ir užduočių laikmačiais, teikti ataskaitas ir eksportuoti bei integruoti su kitomis jau naudojamomis programomis.

Pagrindinės savybės

  • Pagalbos tarnybos programinė įranga
  • Bendradarbiavimas su klientais
  • Užduotys, projektai ir portfeliai
  • Prisijungimas prie „OneDesk“

Privalumai

  • Du viename – pagalbos tarnybos ir projektų valdymo programinės įrangos privalumai

Trūkumai

  • Nėra optimalu, jei norite tik projektų valdymo arba pagalbos tarnybos programinės įrangos, o ne abiejų.

Kaina Kainos yra gana prieinamos – 9 $ už vartotoją per mėnesį

14. „ManageEngine ServiceDesk Plus“

Klientų aptarnavimo bilietų sistema

„ManageEngine ServiceDesk“ sukurta būti specialiai IT pagalbos tarnybos programine įranga. Joje įdiegtos geriausios ITSM darbo eigos, galinga integracija su IT valdymo programomis, pažangus automatizavimas, plačios ataskaitų teikimo galimybės, pritaikymas be kodo ir dar daugiau.

Taip pat galite rinktis vietinį diegimą arba naudoti programinę įrangą debesijoje. Standartinį planą sudaro tik IT pagalbos tarnybos programinė įranga. Profesionalų planą sudaro pagalbos tarnyba + turto valdymas, o įmonės planą sudaro pagalbos tarnyba + pokyčių + turto + projektų valdymas.

Pagrindinės savybės

  • Incidentų valdymas
  • Problemų valdymas
  • Pokyčių valdymas
  • Turto valdymas

Privalumai

  • Nemokami įrankiai ir ištekliai
  • IT projektų valdymas
  • Mobilioji pagalbos tarnybos programėlė

Trūkumai

  • Ataskaitų įrankis ribotas

Kaina Kainos priklauso nuo individualių poreikių, todėl verta paprašyti pateikti pasiūlymą.

15. „EngageBay“

Klientų aptarnavimo bilietų sistema

„EngageBay“ turi keletą įdomių pagalbos tarnybos programinės įrangos funkcijų. Jų CRM programinė įranga leidžia saugoti neribotą skaičių kontaktų ir kurti tvirtesnius santykius, vienoje vietoje kaupiant visą informaciją apie klientus.

Taip pat galite automatizuoti rinkodaros procesą siųsdami personalizuotus pranešimus tikslinei auditorijai. Jie taip pat palaiko tiesioginių pokalbių programinę įrangą, todėl pagalbą savo klientams galite suteikti iškart jiems parašius.

Pagrindinės savybės

  • Nukreipimo puslapiai
  • Potencialių klientų generavimo įrankiai
  • Rinkodaros automatizavimas
  • Makrokomandos

Privalumai

  • Siūlomos kelios bilietų tvarkymo grupės
  • Segmentavimo funkcija suasmenintam turiniui ir tikslinėms kampanijoms
  • Vaizdo šablonai

Trūkumai

  • Sudėtinga
  • Reikia laiko priprasti

Kaina Yra keletas planų ir mokėjimo būdų parinkčių. Keletas iš šių pradinio lygio planų:

  • „Viskas-viename“ prasideda nuo 8,99 $
  • „Rinkodara“ prasideda nuo 7,79 $
  • „CRM & Sales Bay“ prasideda nuo 7,79 $
  • „Service Bay“ funkcija siūlo visam laikui nemokamą pagalbos tarnybą

16. „Jira Service Desk“

Klientų aptarnavimo bilietų sistema

„Jira Service Desk“ yra vienintelė „Jira“ sukurta paslaugų tarnyba. Tai „Jira“ paslaugų valdymo dalis, apimanti visas „Jira Service Desk“ funkcijas ir geresnes ITSM galimybes.

Galite konfigūruoti eiles, kad galėtumėte stebėti, tvarkyti ir priskirti gautas užklausas.

Pagrindinės savybės

  • Greitas paslaugų užklausų valdymas
  • Vieningas požiūris į darbą
  • Užklausų eilės
  • Užklausos iš „Slack“ ir „Microsoft Teams“

Privalumai

  • Efektyvus incidentų valdymas
  • Turto valdymas
  • Nemokamai mažoms komandoms

Trūkumai

  • Tik jei iki 3 agentų
  • Pagalba galima tik per savitarnos forumą

Kaina Galima planų planai:

  • Nemokamai trims agentams (mažoms komandoms, pradedančioms dirbti su paslaugų skyriumi)
  • Standartinis už 20 $ / agentui (komandoms, standartizuojančioms paslaugų valdymą)
  • „Premium“ už 40 $ / agentui (organizacijoms, didinančioms greitą ITSM)

17. „Jivochat“

Klientų aptarnavimo bilietų sistema

„Jivochat“ leidžia klientams susisiekti su jumis jiems patogiausiu kanalu, gerinant jūsų įvaizdį. Ji sklandžiai integruojasi su viskuo – nuo „Apple Business Chat“ iki „WhatsApp“, „Instagram“ ar net pokalbių roboto.

Bendravimas tarp kliento ir agento yra efektyvus, nes visa informacija ir reikalingi įrankiai pateikiami viename lange.

Pagrindinės savybės

  • Susirašinėjimo el. laiškais išrašai
  • Juodasis sąrašas
  • Failų perdavimas
  • Paslaugų kokybės reitingai
  • Vertėjas

Privalumai

  • Geriausiai įvertinta klientų aptarnavimo programa „App Store“ parduotuvėje
  • Į perskambinimo užklausas atsakoma per trumpiau nei 30 sekundžių
  • Lankytojų stebėjimas realiuoju laiku

Trūkumai

  • Nemokama versija galima tik pirmiesiems 5 agentams

Kaina „Jivochat“ yra nemokama pirmiesiems penkiems agentams, o vėliau kainuoja 13 $ už agentą per mėnesį, jei atsiskaitoma kasmet.

18. „Cometchat“

Klientų aptarnavimo bilietų sistema

„Cometchat“ turi dvi savo programinės įrangos versijas – „Cometchat Go“ ir „Cometchat Pro“. „Cometchat Go“ yra „nutemk ir paleisk“ pokalbių įskiepis, skirtas populiarioms platformoms be kodo, pavyzdžiui, „WordPress“ ir kitai saityno programinei įrangai.

„Cometchat Pro“ siūlo pokalbių API, SDK ir vartotojo sąsajos komponentus populiarioms programavimo kalboms, pavyzdžiui, „React“, „Swift“, „Cotlin“, „Java“ ir kt.

Pagrindinės savybės

  • Naudojimui paruošti įskiepiai
  • Patraukli jūsų prekės ženklui paruošta vartotojo sąsaja
  • „Cometchat Go“ nereikia nieko kurti
  • Atvirojo kodo vartotojo sąsajos komponentai
  • „Cometchat Pro“ reikalauja minimalaus kūrimo proceso

Privalumai

  • Plėtoti reikia minimaliai arba išvis nereikia
  • Patraukli vartotojo sąsaja
  • Nereikia mokėti iki paleidimo

Trūkumai

  • „CometChat Pro“ netinka tiems, kurie nemoka programuoti
  • Brangu

Kaina Pigiausias planas prasideda nuo 149 $ / mėnesiui

19. „Freshchat“

Klientų aptarnavimo bilietų sistema

„Freshchat“ yra unikali tuo, kad teikia klientų aptarnavimo paslaugas keliais kanalais. Ji tai daro derindama dirbtinio intelekto ir žmogaus pagalbą. Naudodama dirbtiniu intelektu paremtus pokalbių robotus, ji padeda klientams išspręsti jų užklausas nepriklausomai nuo to, kokiu kanalu jie naudojasi.

Programinė įranga netgi numato, kad klientui gali kilti problemų, ir imasi iniciatyvos dėl jų iškart susisiekti su klientais. Ji taip pat integruojama su dauguma socialinių tinklų, kuriuose dauguma vartotojų jaučiasi patogiausiai.

Pagrindinės savybės

  • Dirbtinio intelekto ir žmonių aptarnavimo derinys
  • Iniciatyvi
  • Informatyvūs robotai

Privalumai

  • Daugiakalbis aptarnavimas
  • Galingas dirbtinis intelektas

Trūkumai

  • Gali būti brangoka

Kaina Kadangi kainos skiriasi priklausomai nuo pasirinkto plano, programinė įranga gali būti labai prieinama arba gana brangi, tačiau tai priklauso nuo jūsų individualių poreikių.

20. „Freshservice“

Klientų aptarnavimo bilietų sistema

„Freshservice“ yra pažangus paslaugų valdymo sprendimas šiuolaikinei įmonei. Ši programinė įranga gali pasigirti didele klientų investicijų grąža. Naudojant galingus automatizavimo įrankius galima greičiau reaguoti į klientų poreikius ir spręsti problemas. Ji suteikia didelę investicijų grąžą, nes beveik pusė pajamų gaunama iš grįžtančių klientų, kaip teigiama šioje lyginamojoje ataskaitoje.

Dėl vienoje platformoje integruoto paslaugų valdymo pagerėjo paslaugų valdymas.

Pagrindinės savybės

  • Sukurtas įmonei ir skirtas darbuotojams
  • SLA valdymas
  • Žinių valdymas
  • Savitarnos portalas

Privalumai

  • 308 % IG
  • Profesionalus priėmimas
  • Perkėlimo paslaugos
  • 24/7 pagalba el. paštu

Trūkumai

  • Pagalba telefonu pasiekiama ne visada

Kaina Kainų diapazonas skiriasi priklausomai nuo pasirinkto plano. Svarbu išsamiai išnagrinėti siūlomus planus ir funkcijas.

21. „Hubspot Service Hub“

Klientų aptarnavimo bilietų sistema

„Hubspot Service Hub“ sujungia visus klientų aptarnavimo duomenis ir kanalus į vieną CRM platformą, kad galėtumėte efektyviau įdarbinti, perkvalifikuoti, aptarnauti ir plėsti klientų bazę.

„Hubspot“ pirmiausia nustato svarbiausių problemų prioritetus ir į bilietus įtraukia nukreipimą. Joje taip pat yra žinių bazė, kad klientai pirmiausia galėtų patys rasti atsakymus. Tai sumažina apkrovą agentams. Naudodami tiesioginių pokalbių funkciją taip pat galite padėti klientams savo svetainėje realiuoju laiku.

Pagrindinės savybės

  • Pagalbos tarnyba ir bilietų tvarkymas
  • Žinių bazė
  • Pokalbis gyvai
  • Automatizuotas klientų aptarnavimas

Privalumai

  • Į klientą orientuota reputacija
  • Automatizuojant pašalinami rankiniai procesai

Trūkumai

  • Apmokestinama pagal rinkodaros kontaktų skaičių, o gali brangiai kainuoti

Kaina Planų kainos yra tokios:

  • „Starter“ prasideda nuo 45 $ / mėnesiui
  • „Professional“ prasideda nuo 800 $ / mėnesiui
  • „Enterprise“ prasideda nuo 3 200 $ / mėnesiui

22. „Vision Helpdesk“

Klientų aptarnavimo bilietų sistema

„Vision Helpdesk“ leidžia surinkti užklausas iš įmonės el. pašto, telefono, socialinių tinklų pokalbių ir svetainių, kad galėtumėte jas valdyti centralizuotai vienoje vietoje. Galite nustatyti SLA, eskalavimą, automatizuoti darbo eigą ir net automatizuoti bilietų tvarkymo programinės įrangos srautą.

„Vision Helpdesk“ leidžia nustatyti priskiriamą galutinį skyrių ir darbuotojus gavus naują bilietą. Galite keisti bilietų savybes pagal tam tikrus kriterijus ir sąlygas. Taip pat galite nustatyti automatinį uždarymą, kai per nustatytą laiką negaunate atsakymo.

Pagrindinės savybės

  • Privatus bendradarbiavimo įrankis
  • Žaidybinimas pagerina produktyvumą
  • Užduočių tvarkytuvė

Privalumai

  • Bilietų skaičiumi pagrįsta kainodara
  • Laiku pagrįsta kainodara
  • Atsiskaitymų ataskaitos

Trūkumai

  • Ne pati tinkamiausia integracijoms

Kaina Yra keletas kainų planų, kurie prasideda nuo 12 $ iki 800 $, priklausomai nuo to, kokias funkcijas ir kaip norite atsisiųsti.

23. „Web Help Desk“

Klientų aptarnavimo bilietų sistema

„Web Help Desk“ siūlo dvi IT paslaugų valdymo parinktis, atitinkančias jūsų poreikius, priklausomai jūsų pageidavimų. Saityno pagalbos tarnyba yra vietinis sprendimas, o paslaugų tarnyba – debesijos sprendimas.

Laiko ir sąskaitų valdymas, kartu su techninės įrangos valdymu yra kitos puikios funkcijos. Taip pat galite supaprastinti problemų bilietų rezultatus naudodami problemų bilietų valdymą. Galiausiai turite SLA valdymą, kuris padeda užtikrinti, kad nepažeisite savo SLA.

Pagrindinės savybės

  • Bilietų tvarkymo valdymas
  • Incidentų sekimas
  • Turto valdymas
  • Žinių bazė
  • Pokyčių valdymas

Privalumai

  • Paslaugų tarnyba siūlo mėnesio trukmės nemokamą bandomąją versiją
  • Galimybė nusipirkti visam laikui arba prenumeruoti

Trūkumai

  • „Web Help Desk“ turi tik 14-os dienų nemokamą bandomąją versiją

Kaina Kainos skiriasi priklausomai nuo to, ar pasirinksite neriboto laiko, ar prenumeratos parinktis. Tačiau kuo daugiau vardinių vartotojų turėsite, tuo pigiau programa kainuose vienam vartotojui. Kainos pasiūlymą galite gauti svetainėje.

Klientų aptarnavimo bilietų sistema

24. „Agiloft Service Desk“

„Agiloft“ padeda išspręsti bilietus greičiau nei bet kada, naudodama konfigūruojamas bilietų priskyrimo ir eskalavimo taisykles, kurios įspėja apie kliūtis ir prireikus aktyviai eskaluoja problemas. Taip pat turite galimybę padidinti nuoseklumą automatizuojant darbo eigą.

„Agiloft“ turi puikią žinių bazę, kuri leidžia klientams patiems rasti atsakymus į lengvesnius klausimus ir taip sutaupyti brangaus agento laiko.

Pagrindinės savybės

  • Portalas galutiniam naudotojui
  • Tiesioginis pokalbis
  • Tinkinami pagrindiniai puslapiai

Privalumai

  • Lanksti kaina, atitinkanti jūsų biudžetą
  • Suasmeninti pagrindiniai puslapiai

Trūkumai

  • Nėra vidinių pokalbių funkcijos

Kaina Norėdami sužinoti kainas, galite radę jus dominantį planą paprašyti kainos pasiūlymo svetainėje. Taip pat pirmiau galite išbandyti nemokamą versiją.

25. „SolarWinds“ saityno pagalbos tarnyba ir paslaugų tarnyba

Klientų aptarnavimo bilietų sistema

„SolarWinds“ pagalbos tarnyba turi incidentų valdymo funkciją, kuri reiškia, kad gaunamiems bilietams suteikiamas prioritetas. Paslaugų katalogas taip pat leidžia standartizuoti paslaugų užklausas ir vykdymo procesus. Vartotojai turi paslaugų portalą, kuris veikia kaip viena vieta bilietams ir užklausoms pateikti.

Pokyčių valdymas leidžia planuoti ir greitai įgyvendinti pakeitimus. Taip pat yra integruota žinių bazė, kuri leis klientams greitai išsispręsti savo problemas, jei jos yra nedidelės.

Pagrindinės savybės

  • Visiškai integruotas IT turto valdymas
  • Integruojasi su daugiau kaip 200 debesijos programų
  • Problemų valdymas
  • Pokyčių valdymas

Privalumai

  • Galinga automatika
  • Puiki programinė įranga

Trūkumai

  • Taip pat imamas mokestis už kiekvieną įrenginį

Kaina Kainos prasideda nuo 19 $ per mėnesį vienam technikui, tačiau gali siekti iki 89 $ per mėnesį vienam technikui.

5 geriausių aptarnavimo bilietų sistemos teikėjų palyginimas

Apžvelkime penkias geriausias aptarnavimo bilietų sistemas ir palyginkime kai kurias pagrindines jų funkcijas, kad būtų galima priimti geriausią sprendimą remiantis faktais.

1. „LiveAgent“

„LiveAgent“ išlieka mūsų sąrašo viršuje su savo galingomis funkcijomis, tokiomis kaip universali pašto dėžutė, hibridinis bilietų srautas, automatinis bilietų paskirstymas ar galimybė automatizuoti darbo eigą naudojant laiko, veiksmų ir SLA taisykles. Ji neturi jokio diegimo mokesčio, klientų aptarnavimo tarnyba veikia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, o norint užsiregistruoti nemokamam 14 dienų programos išbandymui, nereikia banko kortelės. Be to, galite bet kada nutraukti mokėjimus, nes nėra jokių sutarčių, arba galite laisvai pasirinkti daugiau funkcijų turintį planą ir toliau naudotis platforma be jokių sutarčių. Ne tik visi jų planai yra neįtikėtinai patrauklių kainų, bet taip pat galite pradėti nuo neribotą laiką nemokamos paskyros ir patys įsitikinti, ar ji jums tinka.

Curious to learn more?

Join over 21,000 businesses around the world, across various industries that are already using LiveAgent and discover all it has to offer.

Try LiveAgent

2. „Zoho Desk“

„Zoho Desk“ turi puikių funkcijų, todėl ji yra viena iš geresnių pagalbos tarnybos programų. Ji leidžia organizuoti savo pagalbos tarnybą taip, kad ji atspindėtų įmonės struktūrą. Taip pat galite sukurti atskirą savitarnos portalą kiekvieno prekės ženklo klientams. Ši programinė įranga netgi rekomenduoja agentams informaciją iš žinių bazės, kad jie galėtų ją įtraukti į atsakymus klientams. Galiausiai, tiesioginiame prietaisų skydelyje rodomos dabartinės tendencijos ir ji turi mobiliąją programėlę.

3. „OneDesk“

„OneDesk“ sujungia pagalbos tarnybos ir projektų valdymo programinę įrangą, kad gautumėte tai, kas geriausia iš šių abiejų sričių. Ji puikiai tinka komandoms, kurioms reikia dirbti su projektų valdymu ir klientų aptarnavimu. Be to, ji taip pat turi puikią prieinamą kainodarą, kai mokate už kiekvieną naudotoją. Kiekvienas planas turi neribotą klientų skaičių, neribotą projektų skaičių ir visas „OneDesk“ funkcijas.

4. „Hiver“

„Hiver“ yra vienintelė pagalbos tarnyba, sukurta „G-Suite“ įrankiams. Ją taip pat mėgsta vienaragių klientų aptarnavimo tarnybos. Bendrai naudojamos pašto dėžutės funkcija leidžia pasiekti bendrai naudojamas pašto dėžutes tiesiai iš „Gmail“. Analizės taip pat leidžia stebėti pagrindinius rodiklius ir komandos veiklos rezultatus. Dar daugiau – vienu spustelėjimu galite priskirti el. laiškus ir rašyti pastabas komandos nariams, pateikiant daugiau informacijos ar nurodymų.

5. „Kayako“

„Kayako“ pateko į mūsų sąrašą dėl savo paprastumo ir naudojimo patogumo. Ji puikiai tinka mažoms ir vidutinėms įmonėms bei leidžia teikti suasmenintą klientų aptarnavimą. Nors ji neturi tiek daug funkcijų kiek „LiveAgent“, ji siūlo daugumą svarbiausių funkcijų, kurių reikia mažos įmonės klientų aptarnavimo komandai. Be to, „Kayako“ yra prieinamos kainos, kuri atitinka jos kokybę.

5 geriausių klientų aptarnavimo bilietų sistemų palyginimas

Pagalbos el. paštu sistema„Capterra“ įvertinimasNemokama versijaNemokamas išbandymasPradinė kaina
„LiveAgent“4,7/5 (~1000 atsiliepimų)TAIPTAIP15 $ už agentą / mėnesiui
„Zoho Desk“4,5/5 (~1600 atsiliepimų)TAIPTAIP14 $ už agentą / mėnesiui
„OneDesk“4,0/5 (2 atsiliepimai)NETAIP9 $ už agentą / mėnesiui
„Hiver“ 4,7/5 (74 atsiliepimai) NETAIP12 $ už agentą / mėnesiui
„Kayako“ 4,0/5 (157 atsiliepimai) TAIPTAIP15 $ už agentą / mėnesiui
Data: rugpjūčio 30, 2021

Apibendrinimas

Kai reikia pasirinkti tinkamą klientų aptarnavimo bilietų sistemos sprendimą, gana sudėtinga nuspręsti, kuris iš jų geriausiai tinka jūsų verslui. Svarbu stabtelėti ir apsvarstyti jums reikalingas funkcijas, kad galėtumėte priimti pagrįstą sprendimą ir suteikti savo klientų aptarnavimo atstovams geriausią platformą. Išvardinti veiksniai, kartu su puikiu kainos ir kokybės santykiu bei puikiu įvertinimu patikimose apžvalgų svetainėse, gali padėti jums padėti išsirinkti tinkamai.

Cloud-based ticketing for an affordable price

Straightforward set up and ease-of-use make LiveAgent one of the best support tickets systems on the market.

Try LiveAgent
LiveAgent Product Tour

DUK:

Kas yra klientų aptarnavimo bilietų sistema?

Klientų aptarnavimo bilietų sistema tai programa, kuri sukuria „bilietą“ klientui pateikus užklausą apie paslaugą. Kadangi visos sąveikos ir užklausos susiejamos su šiuo bilietu, klientų aptarnavimo tarnybos vadovams tampa daug lengviau padėti klientui. Kai problema išsprendžiama, bilietas uždaromas ir komanda gali pereiti prie kitų bilietų ar klausimų.

Kuo skiriasi klientų aptarnavimo bilietų sistema ir įprastas el. pašto paslaugų tiekėjas?

Jei per dieną gaunate tik kelis el. laiškus iš klientų, paprastai užtenka standartinės el. pašto sistemos. Klientų aptarnavimo bilietų sistema yra būtina verslui gaunant daugiau užklausų, nes galite tvarkyti daug daugiau klientų užklausų ir tai daryti organizuotai. Pagalbos bilietų sistema paprastai leidžia nustatyti prioritetus, turi priminimų sistemą, saugo visą svarbią su klientu susijusią informaciją biliete ir kita. Bilietus galima tvarkyti iš vieno informatyvaus prietaisų skydelio.

Kas yra omnikanalis klientų aptarnavimo bilietų sistemos sprendimas?

Omnikanalė klientų aptarnavimo bilietų sistema tai sistema, leidžianti tvarkyti bilietus keliais kanalais. Jei klientas atsiunčia jums el. laišką, o paskui paskambina iš mobiliojo įrenginio norėdamas tęsti užklausą, omnikanalė pagalbos tarnybos bilietų tvarkymo programinė įranga suteikia daugiakanalę pagalbą, kurios reikia, kad galėtumėte valdyti bilietą keliose platformose.

Kokie yra klientų aptarnavimo bilietų sistemos privalumai?

Naudodamiesi klientų aptarnavimo bilietų sistema nuo savo pečių nusimesite didžiulę naštą, nes jums nebereikės ilgai ieškoti, bandyti prisiminti ar nuolat ieškoti informacijos apie kiekvieną klientą ir jo problemas. Viskas įrašoma ir saugoma vienoje vietoje, o jūs galite lengvai pasiekti tinkinamą informacijos skydelį, iš kurio galite nuosekliai spręsti bilietus.

Kiek kainuoja klientų aptarnavimo bilietų sistema?

Kalbant apie kainodarą, klientų aptarnavimo bilietų sistemos kaina svyruoja priklausomai nuo to, kurį klientų aptarnavimo programinės įrangos teikėją pasirinksite ir kokias funkcijas jis jums suteiks. Taigi, nors galite rasti nemokamų reikiamos programinės įrangos versijų su įprastomis funkcijomis, kaina didės svarstant apie funkcionalesnes versijas, pavyzdžiui, turinčias tiesioginių pokalbių arba analizės funkcijas.

Kaip veikia klientų aptarnavimo bilietų sistema?

Klientų aptarnavimo bilietų sistema sukuria „bilietą“, kai klientas kreipiasi dėl problemos. Šis bilietas tampa atviras ir turi būti išspręstas. Jame pateikiama visa svarbi informacija, kurios darbuotojams reikia problemai išspręsti. Tai daug veiksmingiau nei bandyti patiems prisiminti, kuriems klientams ką reikia atlikti, be to, tai padeda išvengti klaidų.

Kokios įrangos reikia klientų aptarnavimo bilietų sistemai?

Gerai klientų aptarnavimo bilietų sistemai reikia pagalbos tarnybos programinės įrangos, pageidautina – debesijos pagalbos tarnybos programinės įrangos sprendimo, ir gerai apmokytų darbuotojų, kurie atsakytų į užklausas. Ji turėtų turėti platų funkcijų pasirinkimą ir integruotas žinių valdymo verslo priemones, kurios padės greitai išspręsti problemas. Iš anksto parengtos integracijos taip pat labai padeda sprendžiant atskirus bilietus arba teminius bilietus keliose platformose.

Kokia yra geriausia klientų aptarnavimo bilietų sistema?

Kai tenka išrinkti geriausią klientų aptarnavimo bilietų sistemą, tai labiausiai priklauso nuo jūsų verslo tikslų ir verslo dydžio. Pagalbos tarnybos bilietų sistema, kuri yra geriausia kažkam kitam, gali neatitikti jūsų poreikių. Būtinai skirkite laiko išsinagrinėti poreikius ir platformų skirtumus. Rinkitės atidžiai, kad gautumėte daugiausia naudos ir užtikrintumėte, kad jūsų klientai būtų patenkinti.

Mark Xavier Quadros

Svečio Naujienos Autorius

Mark Xavier Quadros

Mark Quadros is a SaaS content marketer that helps brands create and distribute rad content. On a similar note, Mark loves content and contributes to several authoritative blogs like HubSpot, CoSchedule, Foundr, etc. Connect with him via LinkedIN or twitter.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai