Išbandyti

Įmonių licencija verslo klientams

„LiveAgent“ įmonių licencija puikiai atitinka didelių skambučių centrų, tarptautinių kompanijų, didelių korporacijų ar vyriausybinių institucijų poreikius.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo
get inspired
Email ticketing

Licencijos apžvalga

„LiveAgent“, skirtas įmonėms, yra aukščiausio lygio klientų aptarnavimo priemonė. „Viskas viename“ programinė įranga, skirta aptarnauti jūsų klientus, įskaitant el. pašto bilietus, tiesioginį pokalbį realiuoju laiku, įmontuotą skambučių centrą ir socialinius tinklus.

„LiveAgent“, kuri buvo pristatyta 2007 m., yra viena iš pirmųjų, seniausių ir galingiausių daugiakanalio pagalbos centro programinių įrangų, kurią šiuo metu galima rasti rinkoje.

„LiveAgent“ naudoja daugiau nei 21 000 klientų, daugiau nei 5000 pirmaujančių įmonių, ne pelno ir vyriausybinių organizacijų visame pasaulyje.

Jūsų licencija apima

Nuolatinė/atsisiunčiama licencija, įdiegta jūsų serveryje
VIP aptarnavimas ir pagalba
Nemokami produktų atnaujinimai 12 mėnesių
Galimybė nerodyti prekės ženklo

Call routing time

6 įmonės licencijos privalumai

Gears - icon

Pradinis diegimas

Mūsų komanda yra pasirengusi įdiegti „LiveAgent“ įmonės licenciją jūsų pageidaujamame serveryje, kad įsitikintumėte, jog viskas tinkamai sukonfigūruota ir veikia jūsų serverio/debesies aplinkoje be jokių problemų.

network infrastructure - icon

Infrastruktūros pasiūlymas

Nesate tikri dėl aparatinės įrangos sąrankos, reikalingos tam tikram užklausų kiekiui ir agentų skaičiui? Mes galime suprojektuoti jūsų poreikiams tinkamą infrastruktūrą nuo paprasto virtualaus serverio iki pritaikyto privataus debesies.

Server setup - icon

Serverio aplinkos nustatymas

Net jei jūsų aplinka neatitinka „LiveAgent“ reikalavimų, mūsų inžinieriai gali įdiegti trūkstamą programinę įrangą, įskaitant „Apache“, „MySQL/MariaDB“, „Varnish“, „Nginx“ ir „Elasticsearch“, taip pat suderinti našumą.

Customer support provided 24/7 - icon

Diegimo atnaujinimas

Mes labai rekomenduojame atnaujinti „LiveAgent“ programą pagal naujausius leidimus. Galite tai nemokamai atlikti patys arba palikti mūsų komandai, kad jūsų diegimas būtų atnaujintas.

Servers installation - icon

Serverio stebėjimas

Mes siūlome papildomas stebėjimo paslaugas, kai stebime ne tik „LiveAgent“ programą, bet ir serverio aplinkos signalus, kad įsitikintume, jog vyksta vyksta sklandžiai ir užkirstume kelią kritinėms situacijoms.

Prioritetinis aptarnavimas

Mes teikiame prioritetinį aptarnavimą, į kurią įeina iki 10 val. individualaus konsultavimo per mėnesį (negalima perkelti iš vieno mėnesio į kitą). Prioritetiniai klientai taip pat gauna naujinimus trumpesniais intervalais.

Standartinis aptarnavimas - nemokamas aptarnavimas

30 dienų pinigų grąžinimo garantija
Pirmo lygio atsakymai per 24 valandas
Antro lygio atsakymai per 48 valandas
Klaidų taisymai, pateikiami standartiniais leidimais, kas 3-4 savaites
Diegimas kliento serveryje
„LiveAgent“ sąranka ir konfigūracija

Real-time customer support
Decrease load times

Darbo valandos

Pirmo lygio aptarnavimas: 24/7 I-VII
Antro lygio aptarnavimas: 8: 00–22: 00 GMT + 1 I-VII
Užsakovų aptarnavimas: 9: 00–16: 00 GMT + 1 I-V

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai