Ieškote „Jira“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Jira“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Atsibodo jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Ar ieškote naujo būdo sužinoti apie klientų problemas? „LiveAgent“ yra geriausia pagalbos centro įranga jūsų verslui.

Patikima bilietų sistema, daugelio ryšio kanalų aprėptis, naudingos funkcijos ir integracijos tai priežastys, dėl kurių „LiveAgent“ yra teisingas pasirinkimas.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Atsibodo jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?
Slido green logo

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Labiau patenkinti klientai

„LiveAgent“ padidina klientų pasitenkinimą ir pagerina konversijų rodiklius.

Labiau patenkinti klientai

Padidėjęs našumas

Sumažinkite savo agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų užklausų mūsų universalios pašto dėžutės dėka.

Padidėjęs našumas

Turi daug funkcijų

Daugiau nei 175 funkcijų, kad jūsų darbo eiga būtų lengvesnė ir malonesnė.

„Jira“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent Jira
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing in Ticket plan for $15/agent/month.
Jira offers ticketing in plan for $20/agent/month.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat.
Jira doesn't offer Live Chat.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center.
Jira doesn't offer Call Center.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal in Ticket plan for $15/agent/month.
Jira offers Self-Service portal in plan for $20/agent/month.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration.
Jira doesn't offer a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration in Ticket plan for additional fee $39/month/per acc or in All-inclusive plan without additional fees.
Jira offers a Twitter integration in plan for $20/agent/month.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration.
Jira doesn't offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
Jira doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base in Ticket plan for $15/agent/month.
Jira doesn't offer knowledge base.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum in Ticket plan for $15/agent/month.
Jira offers customer forum in plan for $20/agent/month.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month.
Jira offers automation and rules in plan for $20/agent/month.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
Jira offers API functions in plan for $20/month.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
Jira doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
Jira doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history in Ticket plan for $15/agent/month.
Jira offers unlimited history in plan for $40/agent/month.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites.
Jira doesn't offer unlimited websites.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons in Ticket plan for $15/agent/month.
Jira doesn't offer unlimited chat buttons.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails in Ticket plan for $15/agent/month.
Jira offers unlimited tickets/mails in plan for $20/agent/month.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
Jira doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support in Ticket plan for $15/agent/month.
Jira offers unlimited 24/7 support in plan for $40/agent/month.
app installation - illustration

Galinga „Jira“ alternatyva

Jei norite teikti aptarnavimą naudodami kitą patikimą įrankį, „LiveAgent“ jums padės.

„LiveAgent“ praplečia jūsų bendravimą ir galite naudotis įvairiais kanalais, pvz., el. paštu, tiesioginiais pokalbiais, socialiniais tinklais („Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“), skambučių centru ir žinių baze. Kodėl tenkintis kažkuo mažiau?

Būkite socialūs

Žmonės kasdien tampa vis aktyvesni socialiniuose tinkluose, todėl svarbu teikti aptarnavimą per socialinius tinklus, o ne tik tradiciniu būdu.

„LiveAgent“ didžiuojasi būdamas vienu iš nedaugelio pagalbos centro paslaugų teikėjų, apimančių ne tik „Facebook“, „Twitter“, bet ir „Instagram“. Be to, mes stengiamės integruoti „Viber“ į savo programinę įrangą. „LiveAgent“ apima daugybę kanalų. Teikite geresnį aptarnavimą su „LiveAgent“.

social notifications - illustration
Savings illustration

Viskas už puikią kainą

Gaukite visus geriausius įrankius ir funkcijas už puikią kainą. „LiveAgent“ turi tris mokamus planus sąžiningomis kainomis, kuriuose yra viskas, ko reikia geresniam aptarnavimui teikti.

Tereikia išsirinkti sau tinkamiausią. Peržiūrėkite mūsų mokamus planus ir sužinokite daugiau.

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

  • Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

    „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

    Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

    „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

    „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

    „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

    „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

    „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

    „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

winners illustration

Ieškote geresnės pagalbos centro programinės įrangos?

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau, naudodami „LiveAgent“.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kokie yra papildomi „LiveAgent“ pranašumai, palyginti su „JIra“?

Papildomi „LiveAgent“ pranašumai, palyginti su „JIra“ yra padidėjęs klientų pasitenkinimas, klientų išlaikymas, sumažėjusios klientų aptarnavimo išlaidos, sumažėjęs klientų praradimas ir spartesnė agentų darbo eiga.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai