Sveiki atvykę į „LiveAgent“ klientų aptarnavimo internetinį seminarą! Mūsų specialistai padės jums susipažinti su daugiakanale pagalbos centro įranga, į kurią įeina bilietų programinė įranga, tiesioginiai pokalbiai, įmontuotas skambučių centras ir daug daugiau. Mes padėsime jums tinkamai nustatyti ir sukonfigūruoti paskyrą, taip pat atsakysime į dažniausiai užduodamus klausimus. Susipažinkite su „LiveAgent“ ir patobulinkite savo klientų aptarnavimą, kaip tai padarė daugelis įmonių visame pasaulyje.
Šiame internetiniame seminare apžvelgsime „LiveAgent“ prietaisų skydelį, svarbiausias funkcijas ir nustatymus, į kuriuos pirmiausia turėtumėte atkreipti dėmesį.
Tiesioginių pokalbių programinės įrangos ar aktyvių kvietimų pokalbiams naudojimas yra puikus būdas tiesiogiai susisiekti su klientais, potencialiais klientais ar plačiąja auditorija, kad jie nepasimestų jūsų svetainėje.
Galimybė turėti daugiau žinių bazių yra naujausias klientų portalo sistemos priedas. Tokiu būdu galite atskirti žinias pagal kalbą, produktą ar prekės ženklą.