Sužinokite viską apie
„LiveAgent“ su internetiniais seminarais

Sužinokite, kaip galite naudoti kiekvieną funkciją.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Mokykitės per „LiveAgent“ internetinius seminarus

Sveiki atvykę į „LiveAgent“ klientų aptarnavimo internetinį seminarą! Mūsų specialistai padės jums susipažinti su daugiakanale pagalbos centro įranga, į kurią įeina bilietų programinė įranga, tiesioginiai pokalbiai, įmontuotas skambučių centras ir daug daugiau. Mes padėsime jums tinkamai nustatyti ir sukonfigūruoti paskyrą, taip pat atsakysime į dažniausiai užduodamus klausimus. Susipažinkite su „LiveAgent“ ir patobulinkite savo klientų aptarnavimą, kaip tai padarė daugelis įmonių visame pasaulyje.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Šiame internetiniame seminare apžvelgsime „LiveAgent“ prietaisų skydelį, svarbiausias funkcijas ir nustatymus, į kuriuos pirmiausia turėtumėte atkreipti dėmesį.

Supaprastintas bendravimas, paverstas bilietais, yra pagrindinis „LiveAgent“ bruožas. Padidinkite produktyvumą pradėdami naudoti „LiveAgent“.

Tiesioginių pokalbių programinės įrangos ar aktyvių kvietimų pokalbiams naudojimas yra puikus būdas tiesiogiai susisiekti su klientais, potencialiais klientais ar plačiąja auditorija, kad jie nepasimestų jūsų svetainėje.

Galimybė turėti daugiau žinių bazių yra naujausias klientų portalo sistemos priedas. Tokiu būdu galite atskirti žinias pagal kalbą, produktą ar prekės ženklą.

Susiję straipsniai suInternetiniai seminarai
Gerų santykių su klientais plėtojimas sąveikaujant su klientais gali būti labai svarbus nustatant jūsų prekės ženklo padėtį rinkoje.

Kas yra sąveiką su klientais?

Atraskite, kaip efektyviai valdyti ir tobulinti sąveiką su klientais, stiprinant ilgalaikius santykius ir didinant konkurencinį pranašumą. Išmokite dėkingumo, empatijos ir kūrybiškumo svarbą klientų aptarnavime bei naudokite inovatyvius sprendimus, kad pagerintumėte klientų patirtį. Sužinokite daugiau apie sąveikos su klientais procesus ir valdymą!

Vidinis ar išorinis klientų aptarnavimas? Perskaitykite ir sužinokite apie abiejų tipų klientų aptarnavimo PRIVALUMUS ir TRŪKUMUS „LiveAgent“ akademijos straipsnyje.

Vidinis ir išorinis klientų aptarnavimas

Sužinokite, kaip pasirinkti tarp vidinio ir išorinio klientų aptarnavimo komandos! Aptarkite jų privalumus ir trūkumus, kad geriau atitiktumėte savo įmonės poreikius ir biudžetą. Pasinaudokite „LiveAgent“ programine įranga efektyviam klientų aptarnavimui.

Kokybiškas klientų aptarnavimas yra svarbiausias veiksnys siekiant išlaikyti ilgalaikį pelningumą šiuolaikinėje įvairialypėje ir labai konkurencingoje rinkoje.

Kas padaro klientų aptarnavimą puikiu?

Atraskite, kas sudaro puikų klientų aptarnavimą ir kodėl tai esminis sėkmingo verslo veiksnys. Sužinokite apie greitį, efektyvumą, kompetenciją ir mandagumą, kurie padidina klientų lojalumą bei patenkinimą konkurencinėje rinkoje. Perskaitykite įkvepiančias citatas ir puikius aptarnavimo pavyzdžius.

Klientų atstovų mokymas yra svarbus kiekvienai įmonei, kuri orientuojasi į klientų patirtį, nes vartotojai nori greitų ir efektyvių atsakymų.

Klientų atstovų mokymas

Atraskite geriausias praktikas ir strategijas klientų atstovų mokymui, užtikrinant aukščiausios kokybės aptarnavimą. Sužinokite, kaip efektyviai mokyti naujus ir patyrusius darbuotojus, pabrėžiant minkštųjų įgūdžių svarbą ir nuolatinį tobulėjimą. Pradėkite savo nemokamą paskyrą ir išbandykite be įsipareigojimų!

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start a Free Trial x