„WordPress“ integration
Norėdami suaktyvinti „WordPress“ integraciją, atlikite mūsų vadove aprašytus veiksmus arba tiesiog pažiūrėkite žemiau esantį vaizdo įrašą.
- Pirmasis žingsnis yra įdiegti ir suaktyvinti „LiveAgent“ įskiepį „WordPress“. Eikite į „WordPress“ administratoriaus skydelį, o po to spauskite Įskiepiai> Įdiegti naują įskiepį> „LiveAgent“ paieška> Įdiegti dabar> Aktyvinti įskiepį.

- Kairiajame meniu spustelėkite „LiveAgent“> Prisijungti> Nukopijuokite pokalbio mygtuko kodą iš „LiveAgent“ diegimo į iškarpinę („Ctrl“ + C). Tada grįžkite į „WordPress“ ir įklijuokite pokalbio mygtuką („Ctrl“ + V) į nurodytą laukelį> Išsaugokite

- Eikite į parduotuvės tinklalapį, atnaujinkite jį ir pokalbio mygtukas yra paruoštas.

Kas yra „WordPress“?
„WordPress“ buvo įkurtas 2003 m., turint tikslą patobulinti kasdienio rašymo tipografiją ir turėjo mažiau vartotojų, nei galite suskaičiuoti ant savo pirštų ir kojų pirštų. Nuo to laiko jis tapo didžiausiu savarankiškai rengiamų tinklaraščių rašymo įrankiu pasaulyje ir yra naudojamas milijonuose svetainių ir kasdien matomas dešimtimis milijonų žmonių.
Kaip galima tai naudoti?
„LiveAgent“ priklusanti „Wordpress“ integracija leidžia „WordPress“ svetainėje ar tinklaraštyje patalpinti tiesioginio pokalbio mygtuką. Paverskite savo svetainę galingu „WordPress“ pagalbos centru arba naudokitės tiesioginiu „WordPress“ pokalbiu su „LiveAgent“.
Frequently Asked Questions
Kaip galima naudoti „WordPress“ integraciją?
„LiveAgent“ sukūrė šią integraciją „WordPress“ klientams, kad jie galėtų patalpinti tiesioginio pokalbio mygtuką savo svetainėje. Aptarnaudami klientus realiuoju laiku galite pagerinti klientų aptarnavimą, klientų pasitenkinimą, klientų patirtį ir sumažinti išlaidas.
Kaip integruoti „WordPress“ su „LiveAgent“?
Pirmasis žingsnis yra eiti į savo „WordPress“ svetainę ir spustelėti įskiepius, kad suaktyvintumėte „LiveAgent“. Antras žingsnis yra prisijungti prie „LiveAgent“ ir sukurti tiesioginio pokalbio mygtuką. Trečias žingsnis yra nukopijuoti HTML kodą ir įdiegti jį „WordPress“. Po to atnaujinkite savo svetainę ir iškart galite aptarnauti savo klientus.
Integruokite „Twitter“ su LiveAgent ir valdykite visus prekės ženklo paminėjimus bei žinutes tiesiai iš savo valdymo skydelio. Pagerinkite klientų aptarnavimą, stebėdami ir atsakydami realiuoju laiku. Naudokite „Twitter“ kaip galingą klientų aptarnavimo kanalą su mūsų lengva integracija – išbandykite nemokamai be įsipareigojimų!
Atrakinkite „Drupal“ galimybes su „LiveAgent“! Integruokite tiesioginio pokalbio mygtuką savo svetainėje, gerinkite klientų patirtį ir padidinkite pardavimus. Sužinokite, kaip „Drupal“ padeda valdyti kelias svetaines ir optimizuoti turinį įvairiems įrenginiams. Pradėkite nemokamą bandomąją paskyrą be įsipareigojimų!