Kas yra “SpringCom”?
“SpringCom” yra Australijos viskas-įskaičiuota telekomunikacijų paslaugų ir VoIP tiekėjas, siūlantis įprastines skambinimo balsu paslaugas. Tai apima SIP, NBN Voice, PAYG ir ribotų planų teikimą klientams. Dar daugiau, “SpringCom” valdo debesyse patalpintas, įmonėms skirtas PBX sistemas.
Jie taip pat apjungia didžiąją Australijos dalį su savo NGN (Naujos Kartos Tinklu). “SpringCom” visiems savo klientams siūlo greitą ir patikimą klientų pagalbą.
Kaip naudotis “SpringCom”?
“SpringCom” yra viena iš Australijoje prieinamų telekomunikacijos tiekėjų. Jie jums gali suteikti VoIP telefono numerį ir sutinkintų duomenų tinklą. LiveAgent gali pasirūpint viskuo kitu, ko reikia norint įsirengti skambučių centrą.
Tai taip paprasta, kaip savo svetainėje pridėti skambučio mygtuką ar LiveAgent konfigūracijoje pridėti telefono numerį. LiveAgent palaiko daugelio tipų skambinimo įrenginius, įskaitant jūsų telefoną ir nešiojamąjį kompiuterį, kai jūs nenorite neštis nieko papildomo.
Be to, LiveAgent jums gali padėti nukreipti jūsų skambučius į teisingus departamentus, sukurti IVR medžius, ar saugoti skambučių įrašus. Nepastebimai perkelti skamvučius ar atlikti vidinius skambučius savo kolegoms.
Ar “SpringCom” integracija su LiveAgent nieko kainuoja?
“SpringCom” jau įtraukta į LiveAgent, todėl norint pridėti “SpringCom” telefono numerį, jums nereikia mokėti nieko papildomai. Sukurkite numerį, pridėkite jį ir jūs jau pasiruošę atlikti ir gauti skambučius iš savo klientų.
Kokia yra “SpringCom” naudojimo nauda?
- Nemokama integracija su LiveAgent
- Australijoje įsikūręs skambinimo paslaugų tiekėjas
- Naujos kartos tinklas su verslo lygio ryšiu
- Patikimas aptarnavimas visiems “SpringCom” klientams
- Debesų kompiuterijos produktai ir paslaugos
Ready to start calling?
Take care of your callers from one multi-channel help desk software. Start your free 14-day trial today and experience LiveAgent
Kaip integruoti “SpringCom” į LiveAgent?
Norint naudoti “SpringCom” numerį su LiveAgent, nėra jokio poreikio aktyvuoti integravimo įskiepių ar naudotis trečiųjų šalių teikiamomis paslaugomis. Viskas jau įtraukta, todėl jums lieka į savo LiveAgent konfiguraciją pridėti savo numerį. Peržiūrėkite šį vadovą ir sužinosite, kaip tai padaryti.
- “SpringCom” svetainėje nėra paskyrų ar registracijos formų. Susisiekite su “SpringCom” ir gaukite savo telefono numerį ir paskyrą. Tai galite padaryti jų Kontaktų puslapyje. Kai gausite savo “SpringCom” vartotojo vardą, slaptažodį ir telefono numerį, grįžkite į LiveAgent.

- LiveAgent eikite į Konfiguracija > Skambutis > Numeriai ir paspauskite orandžinį mygtuką, kad Sukurti naują numerį. Atsidarys langas su VoIP partnerių pasirinkimu. Sąraše pasirinkite “SpringCom”.

- Paskutinėje dalyje jūsų bus paprašyta pateikti savo “SpringCom” vartotojo vardą, slaptažodį ir telefono numerį. Jūs taip pat galite pasirinkti departamentą, į kurį bus nukreipti skambučiai, nustatyti skambinimo prefiksą, skambučių numerio pavadinimą ir galimybę įrašyti visus skambučius. Pabaigę, lango apačioje paspauskite Pridėti mygtuką.
Jūs sėkmingai pridėjote savo “SpringCom” numerį į LiveAgent. Dabar jūs galite pradėti skambinti patys ir priimti klientų skambučius.
Norėtumėte sužinoti daugiau apie LiveAgent skambučių centro funkcijas arba gauti žinių, apie klientų aptarnavimo teikimą? Peržiūrėkite mūsų funkcijų puslapį ar LiveAgent akademiją ir gaukite daugiau informacijos.
Jei jūs pageidaujate greito visų LiveAgent įrankių, funkcijų ir galimybių pristatymo, peržiūrėkite žemiau pateiktą vaizdo įrašą ir pamatykite, ką mes jums galime pasiūlyti.
Frequently asked questions
Kas yra "SpringCom"?
"SpringCom" yra Australijos telekomunikacijų, debesų kompiuterijos paslaugų ir tinklo tiekėjas. Įmonėms jie siūlo stabilų ryšį ir puikų klientų aptarnavimą.
Kiek kainuoja "SpringCom" integracija į LiveAgent?
Jei jūs turite "SpringCom" numerį ir LiveAgent planą, tai jums nieko nekainuos.
Kaip man integruoti "SpringCom" į Liveagent?
"SpringCom" ir LiveAgnet integracijai nereikalingi jokie papildiniai ar trečiųjų šalių paslaugos. Viskas ką jums reikia atlikti, tai savo LiveAgent skambučio konfigūravime pridėti savo "SpringCom" numerį.
- LiveAgent eikite į Konfigūracija > Skambutis > Numeriai
- Sukurkite naują numerį ir savo VoIP tiekėju pasirinkite "SpringCom"
- Įveskite savo vartotojo vardą, slaptažodį, numerį ir kitą informaciją
- Paspauskite ant Pridėti ir viskas atlikta