„Nicereply“ integration
Partner Privacy Policy
„Nicereply“ Privatumo Politika
Norėdami integruoti „Nicereply“ su „LiveAgent“, vadovaukitės toliau pateiktu integravimo vadovu.
- Įsitikinkite, kad turite „LiveAgent“ ir „Nicereply“ paskyrų administratoriaus teises
- Išsamų integravimo vadovą rasite čia: https://support.nicereply.com/article/99-getting-started-with-liveagent-integration
Įvertinkite klientų pasitenkinimą
Įvertinkite klientų pasitenkinimą naudodami „Nicereply“ – CSAT apklausos įrankį, sukurtą „LiveAgent“. Apklauskite savo klientus tiesiai iš „LiveAgent“. Peržiūrėkite klientų pasitenkinimo duomenis, paverstus į „LiveAgent“ bilietus. Viskas vienoje vietoje.
Išbandykite 14 dienų nemokamai.
Jei turite klausimų apie „Nicereply“, skirtą „LiveAgent“, kreipkitės į mus adresu contact@nicereply.com.
- ✓ No setup fee
- ✓ Customer service 24/7
- ✓ No credit card required
- ✓ Cancel any time
Kaip tai veikia?
Įvertinkite klientų pasitenkinimą atlikdami apklausą po kiekvieno el. laiško arba išsprendę bilietą ar atsakę į pokalbį. Pasirinkite, ar norite įvertinti klientų pasitenkinimą, klientų rekomendavimo indeksą ar klientų pastangų balą. Atsakymai grąžinami atgal į „LiveAgent“ kaip komentarai.
Pagrindinės funkcijos:
- Įvertinkite svarbius duomenis: klientų pasitenkinimą, klientų rekomendavimo indeksą ir klientų pastangų balus.

- Tinkinkite apklausų formų dizainą. Pakeiskite spalvų schemą, pridėkite logotipą, užduokite papildomų klausimų.
- Pasirinkite jums tinkančią vertinimo skalę – žvaigždes, šypsenėles ar nykščius.

- Nuspręskite, kada apklausti savo klientus. Po kiekvienos sąveikos? Kai bilietas bus išspręstas? Akimirksniu, po valandos ar kitą dieną? Viskas priklauso nuo jūsų pasirinkimo.
- Peržiūrėkite įvairių agentų, komandų ir skyrių našumą.
- Norėdami gauti daugiau įžvalgų, naudokite analizę, kurioje pateikiami pirmaujančiųjų sąrašai, histogramos, tendencijų diagramos ir dar daugiau.
- Pamatykite visus atsiliepimus, susijusius su bilietu, tiesiai iš „LiveAgent“.
- Nemokėkite už neatsakytas apklausas. Jūs mokate tik už tikrus rezultatus – apklausos atsakymus. „Nicereply“ pasitiki šimtai įmonių:

Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ integravimą į „Nicereply“. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąją versiją.
Frequently Asked Questions
Kas yra „Nicereply“?
„NiceReply“ yra klientų valdymo platforma, renkanti atsiliepimus ir padedanti išmatuoti jūsų įmonės klientų pasitenkinimą, klientų rekomendavimo indeksą ir klientų pastangų balus.
Kaip galima integruoti „NiceReply“ su „LiveAgent“?
Pirmasis žingsnis yra turėti paskyras „NiceReply“ ir „LiveAgent“. Antrasis žingsnis yra tikroji integracija. Čia yra išsamus „NiceReply“ integracijos vadovas.
Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas
Atraskite, kaip „LiveAgent“ atsiliepimų prašymo el. laiško šablonai gali padėti geriau pažinti klientus, sužinoti jų nuomonę ir pagerinti paslaugas. Sužinokite, kaip tai gali padidinti pardavimus, užtikrinti gerą aptarnavimą ir didinti klientų lojalumą. Išbandykite nemokamai be įsipareigojimų!
Klientų pasitenkinimo apklausa
Sužinokite, kaip kurti veiksmingas klientų pasitenkinimo apklausas ir padidinti pasitenkinimą su LiveAgent įrankiais ir patarimais!"
Norite pereiti iš „Jira“ į „LiveAgent“?
Nemokamai pereikite iš „Jira“ į „LiveAgent“! Greitas, saugus duomenų perkėlimas ir visapusiškas sprendimas su daugiau funkcijų. Išbandykite dabar!
Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga
Atraskite geriausią klientų sąveikos programinę įrangą „LiveAgent“: suasmenintas aptarnavimas, nemokamas bandymas, 24/7 pagalba, be kortelės!





