Išbandyti

“Klaus”

Kas yra “Klaus”?

“Klaus” yra klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimo ir pokalbių peržiūros programinė įranga, kuri klientų aptarnavimo komandoms palengvina vidinius atsiliepimus. Naudojant vidinį vertinimą ir kitas funkcijas yra kur kas lengviau pagerinti jūsų komandos efektyvumą.

Kaip galite jį panaudoti?

LiveAgent skirta “Klaus” integracija suteikia galimybę lengvai pateikti atsiliepimus savo komandai. Kai aktyvuojate integraciją, viduje galite parsisiųsti LiveAgent bilietus. Vėliau juos galite vertinti pagal įvairius kriterijus, spręsti dėl bilietų kokybės ir pastebėti silpnąsias agentų vietas.

liveagent ir "klaus" integracija

Naudos

  • Vertinkite savo agentus ir bilietus iš LiveAgent
  • Suteikite atsiliepimus remiantis įvairiais kriterijais
  • Pagerinkite savo darbo eigą
  • Valdykite savo agentų efektyvumą

Frequently asked questions

Kas yra "Klaus"?

"Klaus" yra platforma, suteikianti galimybę vadovui/prižiūrėtojui vertinti įmonės klientų aptarnavimą ar paslaugą.

Kodėl turėtumėte integruoti "Klaus" į LiveAgent pagalbos tarnybą?

"Klaus" integracija padės gauti geresnį jūsų agentų efektyvumo vaizdą ir suteikia galimybę palikti atsiliepimą apie jūsų komandos efektyvumą. 

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai