Partneris
Kas yra “Klaus”?
“Klaus” yra klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimo ir pokalbių peržiūros programinė įranga, kuri klientų aptarnavimo komandoms palengvina vidinius atsiliepimus. Naudojant vidinį vertinimą ir kitas funkcijas yra kur kas lengviau pagerinti jūsų komandos efektyvumą.
Kaip galite jį panaudoti?
LiveAgent skirta “Klaus” integracija suteikia galimybę lengvai pateikti atsiliepimus savo komandai. Kai aktyvuojate integraciją, viduje galite parsisiųsti LiveAgent bilietus. Vėliau juos galite vertinti pagal įvairius kriterijus, spręsti dėl bilietų kokybės ir pastebėti silpnąsias agentų vietas.

Naudos
- Vertinkite savo agentus ir bilietus iš LiveAgent
- Suteikite atsiliepimus remiantis įvairiais kriterijais
- Pagerinkite savo darbo eigą
- Valdykite savo agentų efektyvumą
Frequently asked questions
Kas yra "Klaus"?
"Klaus" yra platforma, suteikianti galimybę vadovui/prižiūrėtojui vertinti įmonės klientų aptarnavimą ar paslaugą.
Kodėl turėtumėte integruoti "Klaus" į LiveAgent pagalbos tarnybą?
"Klaus" integracija padės gauti geresnį jūsų agentų efektyvumo vaizdą ir suteikia galimybę palikti atsiliepimą apie jūsų komandos efektyvumą.
Tekste pateikta informacija apie klientų aptarnavimo programinę įrangą, tokias kaip LiveAgent su daugiau nei 175 funkcijų, galima nemokamai išbandyti 14 dienų. Taip pat kalbama apie personalizaciją, lojalumą, KPI ir socialinį marketingą. Svarbu optimizuoti ir automatizuoti aptarnavimo procesus. Klientų aptarnavimo personalo mokymas taip pat yra labai svarbus.
Klientų pasitenkinimo apklausa
GPTSummarizer yra galingas įrankis, kurio pagalba galima sukurti efektyvius tekstų santraukų. Šiame tekste pateikiamos rekomendacijos, kaip atlikti klientų pasitenkinimo tyrimus ir kaip naudoti klientų aptarnavimo programinę įrangą „LiveAgent“, kad būtų galima efektyviai rinkti atsiliepimus iš klientų. Svarbu užduoti klausimus, kurie atskleistų platų klientų aptarnavimo vaizdą, ir suteikti galimybę klientams išreikšti savo nuomonę atvirose apklausose.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo ir komunikacijos platforma, kurią galima pritaikyti įvairiems poreikiams. Tai apima nuo VoIP telefono sistemų iki skundų valdymo sistemų ir el. pašto valdymo programinės įrangos. Jie taip pat siūlo klientų portalo programinę įrangą ir daugybę kitų paslaugų. Įmonė taip pat turi mokymosi resursų, tokių kaip tinklaraščiai ir internetiniai seminarai. LiveAgent siūlo „turą“ ir nemokamą demonstraciją. Jie turi skirtingus pardavimo kontaktus ir naujienlaiškį. Quality Unit, LLC valdo LiveAgent ir siūlo taisykles, sąlygas, saugumo ir privatumo politiką ant savo svetainės.
The text promotes the customer service software "LiveAgent" which offers various features, integrations, and alternatives. It highlights the benefits of good customer service, such as increased sales and satisfaction levels. The company also provides training, a blog, templates, and webinars to support customer success. Contact information and options for a free trial are provided.