“Dovecot” integration
Kas yra “Dovecot”?
“Dovecot” yra el. pašto serverio sprendimas, kuris daugiausiai dėmesio skiria našumui, lanksčiai autentifikacijai ir savaiminei optimizacijai. Juo lengva naudotis dėl savaiminio pasitaisymo galimybių, kurios ieško problemų ir jas iš karto ištaiso. Jis lengvai išplėčiamas ir teikia lengvo administravimo galimybes. Kad apsaugotų bendravimą el. paštu, “Dovecot” didelį dėmesį skiria saugumui ir žmonėms, norinties migruoti iš kito el. pašto serverio sprendimo siūlo lengvas migravimo galimybes.
Kaip galite panaudoti “Dovecot”?
“Dovecot” yra puikus sprendimas verslui, ieškančiam patikimo el. pašto serverio sprendimo. Nors administravimas vis dar reikalingas, “Dovecot” gali savaime ištaisyti kai kurias problemas be išorinės pagalbos. Jis taip pat suteikia standartines saugumo parinktis bei nesudėtingą migracijos ir plėtinių palaikymą. Didesnės įmones gali pasinaudoti “Dovecot” įsigydamos “OX Dovecot Pro”. Integruokite “Dovecot” su LiveAgent ir naudokite jį kaip el. pašto klientą, kad pagerintumėte savo klientų aptarnavimą su dedikuotu ir funkcionaliu bilietavimo sprendimu. LiveAgent gali susitvarkyti su dideliu el. pašto adresų kiekiu, todėl nedvejokite ir pridėkite tiek, kiek jums reikia.
Apdorokite gaunamus el. laiškus bilietavimo sistemoje, kuri jums padės tvarkyti ir filtruoti jūsų bendravimą. Pasinaudokite tokiomis produktyvumo funkcijomis, kaip pranešimų šablonai, kurie suteikia galimybę greitai pateikti atsakymą ar universalia pašto dėžute, kuri stebi klientų kanalus viename klientų bilietų sraute. Visiškai teisingai, nesvarbu, kokiu būdu su jumis nusprendžia susisiekti klientai, visa bendravimo linija išliks tvarkingai organizuota vienoje vietoje.
Pasinaudokite keleto bendravimo kanalų privalumais ir pridėkite skambučių centrą, internetinius pokalbius, klientų portalą ar socialinę žiniasklaidą. Kiekvienas kanalas pateikiamas su savo atskirais nustatymais. Be el. pašto, LiveAgent taip pat siūlo ir kitas integracijų parinktis. Peržiūrėkite mūsų funkcijų ir integracijų puslapius ir pamatykite mūsų bilietavimo sistemos sugebėjimus.
Kokie yra “Dovecot” privalumai?
- Lengvas administravimas
- Savaiminio susitvarkymo galimybės
- Plėtinių parinktys
- Įspūdingas našumas
Improve your help desk with LiveAgent
Add your Dovecot email to LiveAgent and start providing excellent support for your customers
Kaip integruoti “Dovecot” su LiveAgent?
“Dovecot” ir LiveAgent bilietavimo platformos integraciją gali atlikti naudojant IMAP/POP3. Pasiekite ją naudodami LiveAgent konfigūracijos ekraną. Sekančiuose žingsniuose galite pamatyti, kaip integruoti “Dovecot” į savo bilietavimo sistemą.

- Pirmiausiai reikia įdiegti “Dovecot”? Eikite į “Dovecot” tinklapį ir parsisiųskite naujausią stabilią versiją. Kai tik “Dovecot” bus paruošta, įjunkite LiveAgent ir sekite tolimesnius žingsnius.

- Jei “Dovecot” jau yra nustatytas ir paruoštas naudoti, prisijunkite prie savo LiveAgent paskyros. Jei dar nepasinaudojote galimybe, jūs galite užsiregistruoti nemokamam 14 dienų bandymo laikotarpiui. Paspauskite Sukurti mygtuką esantį viršuje Konfigūracija > El. paštas > El. pašto Paskyros ir pridėkite savo el. pašto paskyrą. Atsidarys el. pašto tiekėjų sąrašas. Apačioje pasirinkite Kita, ir tuomet IMAP/POP3.

- Norėdami užbaigti integraciją, jūs turite LiveAgent pateikti savo “Dovecot” duomenis. LiveAgent paprašys jūsų “Dovecot” el. pašto adreso, slaptažodžio ir vartotojo vardo. Kai tik pateiksite šią informaciją, nurodykite surinkimo būdą ir serverio informaciją. Pasirinkite departamentą, į kurį bus nukreipiami laiškai iš šio el. pašto adreso. Kai atliksiti nustatymus, paspauskite “Išsaugoti” mygtuką, esantį lango apačioje.

Kai viską baigsite, LiveAgent gaus “Dovecot” el. laiškus į savo bilietavimo sistemą. Jei pageidaujate, galite pridėti daugiau el. pašto paskyrų ar sukurti papildomas integracijas. Dėl daugiau informacijos apie LiveAgent, peržiūrėkite žemiau pateiktą vaizdo įrašą. Taip pat galite peržiūrėti LiveAgent Akademiją, kurioje pateikta informacija, apie klientų aptarnavimo teikimą.
Frequently Asked Questions
- Kas yra "Dovecot"?- Pagrindinės "Dovecot" funkcijos yra jos suteikiamas našumas, įvairiapusiai autentifikavimo būdai ir savaiminis optimizavimas. Šios programinės įrangos savaiminio pasitaisymo galimybės leidžia automatiškai surasti ir ištaisyti problemas, todėl ją lengva naudoti. Programinė įranga yra labai lanksti ir nesunkiai administruojama. Be papildomos apsaugos bendraujant el. paštu, "Dovecot" siūlo nesudėtingos migracijos parinktį, jei jūs norite iš kito el. pašto serverio. 
- Kaip galite panaudoti "Dovecot"?- Patikimo el. pašto serverio ieškančioms įmonės, "Dovecot" gali būti puikus pasirinkimas. Nepaisant vis dar reikalingo administravimo, kai kurias problemas "Dovecot" gali išspręsti be jokios pagalbos. Taip pat prieinamos ir saugumo parinktys bei migracijos ir plėtinių galimybės. Stambios įmonės gali pasinaudoti "Dovecot" įsigydamos "OX Dovecot PRO". Galite pridėti "Dovecot" į LiveAgent, kaip el. pašto klientą ir naudojant dedikuotą ir funkcionalų bilietavimo sprendimą, pagerinti klientų aptarnavimą . 
- Kokia yra "Dovecot" integracijos nauda?- Lengvas administravimas Savaiminio pasitaisymo galimybė Plėtinių parinktys Įspūdingas našumas 
- Kaip integruoti "Dovecot" į LiveAgent?- Eikite į LiveAgent ir atidarykite Konfigūracija > El. paštas > El. Pašto Paskyros Sukurkite naują el. paštą ir pasirinkite Kita Pasirinkite IMAP/POP3, pateikite savo informaciną ir paspauskite Išsaugoti 
Atsisveikinkite su „Outlook“ bendrinama pašto dėžute ir kelkitės į „LiveAgent“ – pagrindinį pagalbos tarnybos sprendimą. Sujunkite el. pašto paskyras, paspartinkite klientų užklausų sprendimą ir padidinkite pasitenkinimą. Sužinokite daugiau apie mūsų bilietų tvarkymo sistemą, integracijas ir 24/7 klientų aptarnavimą. Pradėkite nemokamą 30 dienų bandymą be kreditinės kortelės!
Atraskite „LiveAgent“ el. pašto rinkodaros integracijas, kurios padeda pritraukti naujus klientus, pasiūlyti greitą pagalbą ir padidinti pardavimus. Pasinaudokite patikima bilietų sistema, galingais el. pašto įrankiais ir nemokama bandomąja versija be įsipareigojimų. Pradėkite efektyviau valdyti savo pagalbos centrą jau šiandien!
Atraskite „Progress IMail“ serverį – patikimą ir lengvai prižiūrimą el. pašto sistemą, naudojamą milijonų visame pasaulyje. Su antivirusine apsauga ir galimybe dalintis vienu domenu tarp 10 vartotojų, tai idealus sprendimas verslo, švietimo ir vyriausybinėms organizacijoms. Integracija su LiveAgent pagerina klientų aptarnavimą, leidžiant efektyviai valdyti užklausas ir padidinti darbo našumą. Išbandykite nemokamai ir pagerinkite savo verslo komunikaciją dabar!
 
																																														






 
			