Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

„CloudTalk“

„CloudTalk“ galima labai lengvai integruoti į „LiveAgent“ ir nereikia jokio programavimo. Vienintelis dalykas, kurio jums reikia, yra jūsų API URL ir API raktas, kuriuos galite rasti „LiveAgent“ sąsajoje (nustatymai -> API). Tada leiskite „CloudTalk“ atlikti visa kita.

„CloudTalk“

Kas yra „CloudTalk“?

„CloudTalk“ yra verslo telefonų sistema, sukurta pardavimo komandoms, kad jos galėtų greičiau surinkti numerius ir sudaryti daugiau sandorių, o taip pat klientų aptarnavimo komandoms, kad užtikrintų sklandžią klientų aptarnavimo patirtį telefonu. „CloudTalk“ funkcijos apima skambučius, automatinį rinkimą, skambučių scenarijus, IVR, išmanųjį nukrepimą, SMS ir kitas 75 skambučių centro funkcijas.

Kaip galite tai naudoti?

Jei norite pilnos prieigos prie bendravimo su klientais ir skambučių istorijos, turime puikų sprendimą. Integruokite „LiveAgent“ su „CloudTalk“, kad pamatytumėte visą informaciją apie skambučius ir bilietus vienoje vietoje – „CloudTalk“ sąsajoje. Kai klientas skambina, jo kliento kortelėje (kuri atidaroma, kai pakeliate ragelį) rodoma kontaktinė informacija, skambučių istorija, pastabos ir bilietai, susiję su skambinančiuoju. Jūsų agentai suteiks geresnį ir greitesnį klientų aptarnavimą.

Papildoma nauda „LiveAgent“ vartotojams yra visų klientų skambučių iš „CloudTalk“ sinchronizavimas. Pasibaigus pokalbiui, atitinkama informacija siunčiama į „LiveAgent“ ir suderinama su kliento bilietu. Pamatysite agento vardą, skambučio trukmę, laukimo laiką ir įmonės, iš kurios buvo skambinta, pavadinimą. Kiekvienas skambutis taip pat yra susietas su įrašu, prieinamu bet kada, kai to reikia.

DUK

Kokie „Cloudtalk“ ir „LiveAgent“ naudojimo pranašumai?

- nereikia perjungti sąsajų

- visa informacija vienoje vietoje

- efektyvumas

- labiau patenkinti klientai

Kaip galima integruoti „Cloudtalk“ ir „LiveAgent“?

1. Prisijunkite prie „LiveAgent“

2. Eikite į Konfigūracijos - Sistema - API

3. Sukurkite API ir nukopijuokite

4. Prisijunkite prie „Cloudtalk“

5. Eikite į Paskyra - Integracijos - „LiveAgent“

6. Patalpinkite API ir išsaugokite pageidaujamus darbo eigos nustatymus

7. Suaktyvinkite ir naudokite!

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai