Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

„Avelia“

Kas yra „Avelia“?

Beveik 20 metų „Avelia“ buvo telekomunikacijų operatorė, kuri specializuojasi dirbdama su įmonėmis ir siūlo joms asmeninius sprendimus, pritaikytus jų poreikiams. „Avelia“ visada yra šalia savo klientų ir palaiko privilegijuotus ryšius, nes naudoja „vieno langelio“ principą. „Avelia“ sprendimai aprėpia visą telekomunikacijų spektrą: laidinius, mobiliuosius, internetą, šviesolaidį, apsaugą, programinius telefonus ir kt. Bendras visų telekomunikacijų sprendimų taškas reiškia:

  • Užtikrinimą, kad duomenys bus atidžiai prižiūrimi ir kad niekas neperkels atsakomybės, jei iškils problema
  • taupymo užtikrinimas
  • galimybė pasirinkti savo tinklą visiškai skaidriai („Avelia“ dirba su visais operatoriais)

„Avelia“ turi geriausius partnerius, kad galėtų susidurti su ateinančio dešimtmečio iššūkiais: saugumas, SD WAN, nuotolinis darbas… Susisiekite su mumis užpildydami šią formą: https://www.avelia.fr/rendez-vous

Kaip galite tai naudoti?

Jei ieškote VoIP teikėjo, kurį galėtumėte susieti su „LiveAgent“ skambučių centru, „Avelia“ yra puikus pasirinkimas. „LiveAgent“ skambučių centras tvarkys jūsų skambučius ir bilietus, o „Avelia“ – visa kita. Nešiojamųjų kompiuterių ar išmaniųjų telefonų mikrofonai ir garsiakalbiai yra viskas, ko reikia norint sukurti pradinį klientų centrą. Jums gali prireikti kitos aparatūros, jei vėliau norite pagerinti savo skambučių kokybę.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Kaip galite pasinaudoti „LiveAgent“ skambučių centru?

Nors vieni žmonės pirmenybę teikia skaitmenizacijai, kiti trokšta artimesnio asmeninio ryšio. Skambučių centrai yra puikus būdas pagerinti jūsų santykius su klientais, parduoti produktus, pritraukti naujų klientų ir paslaugų vartotojų ar teikti bendras klientų aptarnavimo paslaugas.

Žlugus tradiciniams skambučių centrams ir populiarėjant skambučių centro programinei įrangai, tokiai kaip „LiveAgent“, lengva suteikti tokio pobūdžio patirtį savo klientams nepatiriant didelių išlaidų. Dabar skambučių centrai yra prieinami visų tipų įmonėms, tiek didelėms, tiek mažoms.

Kaip veikia „LiveAgent“ skambučių centras?

„LiveAgent“ palengvina verslui skambučių centro valdymą naudojant pažangias funkcijas. Pavyzdžiui, galite sukurti pasirinktinius IVR (interaktyvaus balso atsako) medžius, kurie jūsų klientus automatiškai nukreips į reikiamus skyrius ir agentus.

Geriausia dalis? „LiveAgent“ IVR funkcija atlieka visą darbą ir sukuria savo klientams patirtį be rūpesčių. Viskas, ką jie turi padaryti, yra išklausyti IVR meniu ir paspausti atitinkamą rinkimo klaviatūros klavišą (pvz., paspauskite 1, jei norite susisiekti su pardavimų skyriumi), kad būtumėte susieti su tinkamu asmeniu.

Skambučių centras su IVR

Ar jūsų klientas atsitiktinai paskambino į netinkamą skyrių? Sprendimas yra paprastas: naudokite skambučių pervedimus, kad nukreiptumėte klientą pas vieną iš savo kolegų ir sutaupytumėte jų laiką.

Ar sunku prisiminti, ką sakė jūsų klientai? Nesijaudinkite, „Live Agent“ įrašo visus gaunamus ir siunčiamus skambučius ir saugo juos sistemoje. Jei jums reikia ką nors prisiminti, tiesiog suraskite bilietą ir išklausykite visą skambučio įrašą. Skambučių įrašymas taip pat gali būti naudojamas apmokant naujus agentus ir parodant jiems teisingus atsakymus į klientų skambučius.

Norite gauti daugiau informacijos apie mūsų skambučių centro funkcijas? Peržiūrėkite mūsų skambučių centro funkcijų puslapį, kuriame yra visa informacija apie „Live Agent“ skambučių centro galimybes.

Kaip integruoti „Avelia VoIP“ su „LiveAgent“?

Jei norite sukurti „LiveAgent“ skambučių centrą su „Avelia“ kaip VoIP teikėju, vadovaukitės šia paprasta instrukcija.

  • Atidarykite „LiveAgent“ ir eikite į Konfigūracija> Skambučiai> Numeriai. Viršuje spustelėkite oranžinį mygtuką „Sukurti“.
  • Iš VoIP teikėjų sąrašo pasirinkite „Avelia“.
„LiveAgent“ skambučių nustatymuose pasirinkite „Avelia“ kaip VoIP teikėją
Pasirinkite „Avelia“
  • Duokite numeriui pavadinimą, pasirinkite skyrių, įveskite savo prisijungimo duomenis ir pasirinkite telefono numerio priešdėlio numerį. Taip pat galite pažymėti arba panaikinti parinktį įrašyti visus iš šio numerio gautus ir atliktus telefono skambučius. Kai norite baigti, apačioje spustelėkite mygtuką „Pridėti“.
Konfigūruokite „Avelia“ numerį „LiveAgent“
Konfigūruokite „Avelia“ telefono numerį

Telefono numeris jau yra „Live Agent“ ir paruoštas naudoti. Jei norite, galite pridėti daugiau „Avelia“ telefono numerių arba pridėti kitų VoIP teikėjų numerius.

„Avelia“ telefono numeris yra „LiveAgent“ ir paruoštas naudoti skambučių centre
Pridėtas „Avelia“ telefono numeris

Gaukite daugiau informacijos apie „LiveAgent“ skambučių centro programinę įrangą

Ieškote daugiau informacijos apie skambučių centro įkūrimą ir valdymą? Jei įdomu, apsilankykite „LiveAgent“ akademijoje, kur rasite daugiau informacijos apie skambučių centrus ir kitas klientų aptarnavimo temas.

Įdomu, ką dar galima padaryti su „LiveAgent“? Peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą, kad pamatytumėte pilną mūsų klientų aptarnavimo programinės įrangos apžvalgą.

LiveAgent Product Tour

DUK

Kas yra „Avelia“?

„Avelia“ yra VoIP paslaugų teikėja, teikianti standartines skambučių paslaugas. Pasirūpinkite skambučių valdymu, žinučių siuntimu, konferenciniais skambučiais ar skambučių peradresavimu naudodamiesi „Avelia“ ir „LiveAgent“. 

Ar galiu integruoti „Avelia“ su „LiveAgent“?

„Avelia“ yra viena iš „Voice over Internet Protocol“ (VoIP) paslaugų teikėjų, kuriuos galima naudoti su „LiveAgent“. Jei norite, galite nustatyti savo skambučių centrą su „Avelia“ kaip pagrindiniu paslaugų teikėju. 

Ar „Avelia“ integracija nemokama?

Jums nereikia mokėti papildomai su „Viskas įskaičiuota“ „LiveAgent“ planu ir galite iš karto nustatyti „Avelia“ VoIP valdomą skambučių centrą. 

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai