Kas yra „2Checkout“?

„2Checkout“ yra „viskas viename“ elektroninių mokėjimų paslauga ir pajamų gavimo platforma, kuri gali padidinti jūsų pajamas ir palengvinti pasaulinius skaitmeninius pardavimus.
Galite tai naudoti norėdami padidinti konversijų rodiklius, vykdyti prenumerata pagrįstą verslą ir padėti susidoroti su elektroninės prekybos sunkumais ir sudėtingumu, pvz., per pritaikytas atsiskaitymo parinktis ir pasikartojančius atsiskaitymus.
„2Checkout“ kainodara apima lanksčius planus bet kuriam vartotojui, atsižvelgiant į sėkmingų pardavimų, kuriuos atlieka jūsų verslas, skaičių. Galite tai išbandyti nemokamai, nereikalaujant kredito kortelės informacijos.
Kaip galite tai naudoti?
„2Checkout“ integracija, skirta „LiveAgent“, gali būti naudojama užsakymams, sąskaitoms faktūroms ir grąžinamosioms išmokoms peržiūrėti. Visą šią informaciją galima pasiekti iš „LiveAgent“ prietaisų skydelio neperjungiant programų. Norėdami jį pasiekti, tiesiog atidarykite bet kurio kliento bilietą ir spustelėkite „2Checkout“ piktogramą.
Tai gali būti naudinga jūsų verslui įvairiais būdais, pavyzdžiui, gerinant sąveiką su klientais. Klientų aptarnavimo komandos gali matyti užsakymus bendraudamos su bilietais, todėl geriau išmano jų problemas ir gali suteikti puikų klientų aptarnavimą.
Kokie yra privalumai?
- Verslo programinės įrangos integravimas su pagalbos centro programine įranga
- „Omnichannel“ bilietų sistema
- Funkcijos leidžia sekti jūsų užsakymus informacijoje apie bilietus
Kaip integruoti „2Checkout“ ir „LiveAgent“
Peržiūrėkite šį integravimo vadovą ir sužinokite, kaip suaktyvinti „2Checkout“ integraciją naudojant „LiveAgent“. Integracijos procesas yra lengvas ir užtrunka vos kelias minutes. Po to galėsite sekti ir valdyti savo „LiveAgent“ užsakymus.
- Atidarykite „LiveAgent“ ir eikite į Konfigūracija> Sistema> Įskiepiai. Įskiepių sąraše raskite „2Checkout“ integraciją ir spustelėkite aktyvinimo mygtuką. Suaktyvinus įskiepį „LiveAgent“ bus paleistas iš naujo.

- Paleidę iš naujo, sąraše raskite aktyvų „2Checkout“ įskiepį ir spustelėkite krumpliaračio konfigūracijos mygtuką. Įveskite „2Checkout“ vartotojo vardą/el. pašto adresą, įveskite slaptažodį ir apsvarstykite galimybę patikrinti dvi užsakymų parinktis. Po to tiesiog spustelėkite Išsaugoti ir bus baigta.

Baigę galite spustelėti bet kurį kliento bilietą bilietų pašto dėžutėje ir patikrinti jų užsakymus. Tokiu būdu turėsite informaciją, užmezgę kontaktą su naujais ar esamais klientais. Ar jums įdomu sužinoti, ką dar gali „LiveAgent“? Peržiūrėkite mūsų pristatymo vaizdo įrašą.
Frequently asked questions
Kodėl turėtumėte integruoti „2Checkout“ į „LiveAgent“?
Integracija leidžia matyti ir valdyti „2Checkout“ užsakymus iš „LiveAgent“ bilietų sistemos neperjungiant programų.
Kaip galite integruoti „2Checkout“ į „LiveAgent“?
Jei jau esate prisijungę prie „LiveAgent“ paskyros, spustelėkite Konfigūracijos & gt; Sistema & gt; Įskiepiai ir suaktyvinkite „2Checkout“ integraciją.
Kokie yra „2Checkout“ integravimo į „LiveAgent“ pranašumai?
Pagrindinis privalumas yra galimybė peržiūrėti ir valdyti „2Checkout“ užsakymus iš „LiveAgent“ bilietų rodinio, neperjungiant programų. Tai leidžia klientų aptarnavimo agentams matyti užsakymus, kol jie teikia aptarnavimą.