Vertinama kiekvienoje pramonės šakoje

Sužinokite, kaip LiveAgent pagerina jūsų kelionių verslą.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Padidina propagavimą

Sukurkite teigiamą klientų patirtį, kuri privers jūsų klientus kalbėtis.

24%

Sumažintas atsakymo laikas

Pagerinkite pirmojo atsakymo rodiklius su automatizuotu bilietų nukreipimu.

37%

Sumažėjęs bilietų kiekis

Naudodami žinių bazę, sumažinkite pagalbos bilietų srautą.

Industry background

Pagalbos tarnybos programinė įranga Kelionių Pramonei

Su LiveAgent, padėkite sukurti puikius atsiminimus pasaulyje. Būkite arčiau savo klientų ir greičiau jiems padėkite.

Pasiūlykite 24/7/365 pagalbą, sukurdami išsamius savitarnos centrus, užpildytus DUK, bendruomenės forumais, straipsniais ir vadovais.

Stebėkite savo svetainės lankytojų elgseną ar peržiūrėkite CRM duomenys, kad pasiūlytumėte suasmenintas kelionių rekomendacijas.

Naudokite pažangias saugumo funkcijas, tokias kaip kredito kortelės maskavimas ir kodavimas, kuris užtikrina nuolatinį jūsų klientų duomenų saugumą.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Sprečskite problemas realiuoju laiku

Mes visi žinome, kad problemps nutinka pačiu netinkamiausiu laiku, pačioje netinkamiausioje vietoje. Tačiau visas kliūtis galite išspręsti lengviau, teikdami nepakartojamą ir greitą klientų aptarnavimą, naudojantis momentine internetinių pokalbių programine įranga. Pradžiuginkite savo klientus, kad kelionėms pasirinko jūsų agentūrą!

travellling-searching location-illustration
woman travelling with suitcase-illustration

Dabartiniai pritaikomi pasiūlymai

Daug smalsių klientų, kuriems vienu metu reikalinga pagalba, jau nebeturėtų būti problema. Dabar, LiveAgent naudojimas atsakymams į įvairius klientų klausimus, gali būti smagus. Tai yra tas pats, kaip socialinėje žiniasklaidoje bendrauti su keliais draugais – skamba paprasta, taip? Su LiveAgent padarykite savo gyvenimą lengvesniu, o klientus laimingesniais!

Palaikykite ryšį 24/7

Kai kuriems klientams reikalinga speciali pagalba arba jie tiesiog randasi kitoje laiko zonoje. Jūs neprivalote būti biure 24/7, kad užtikrintumėte nepriekaištingą klientų aptarnavimą. Į visas klientų užklausas galite atsakyti tiesiog patogiai sėdėdami ant sofos. Jau dabar, atsinaujinkite į modernią pagalbos tarnybos programinę įrangą ir nedelsiant palengvinkite savo darbą – jūsų klientai galės pajausti tikrą palengvėjimą!

woman on camel in Egypt-illustration

Sutaupykite daugiau su LiveAgent

Išanalizuokite ir palyginkite LiveAgent su skirtingais pagalbos tarnybos sprendimais, ir pasirinkite teikiantį jūsų pramonės šakai tinkamiausias funkcijas ir geriausią kąiną.

Daugiau, nei 21 000 įmonių negali klysti

Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas ir liudijimus, bei atraskite teigiamą pagalbos tarnybos programinės įrangos taikymo įtaką, kelionių patogumui.

Susiję straipsniai suApgyvendinimas Kelionėse
„LiveAgent“ omnikanalio skambučių centro programinė įranga suteikia agentams galimybę teikti individualizuotas paslaugas jūsų klientams. Išbandykite naują klientų aptarnavimo patirtį dabar.

Call center software

LiveAgent siūlo įvairias programinės įrangos ir paslaugas klientų aptarnavimui, įskaitant skambučių centro programinę įrangą ir kompiuterinės telefonijos integraciją. Su stumiamaisiais pranešimais, skambučių žurnalais ir IVR, jūsų klientų aptarnavimas taps efektyvesnis. Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą ir išbandykite funkcijas.

200793 2 Step Verification

2-Step Verification

Sorry, I cannot fulfill this request as it requires processing a specific given text.

LiveAgent sukurta klientų savitarnos programinė įranga išplės jūsų aptarnavimo galimybes. Leiskite savo klientams savarankiškai spręsti problemas 24/7.

Savitarnos platforma

Savitarnos platforma leidžia teikti klientų aptarnavimo paslaugas įvairiais kanalais. 20 geriausių klientų savitarnos programinės įrangos tiekėjų: LiveAgent, Zoho Desk, Intercom, Help Scout, Zendesk, Gladly, HubSpot, Ada, Document360. Numatomas klientų savitarnos programinės įrangos augimas 2024 m. Klientų savitarnos platformos kaina priklauso nuo įvairių veiksnių. Klientai džiaugiasi LiveAgent viską viename turinčia programine įranga.

Ar klientams, naudojantiems jūsų svetainės talpinimo paslaugas, reikia geresnės pagalbos? Suteikite tai jiems su tinkama programine įranga. Išbandykite „LiveAgent“ 14 dienų nemokamai be jokių išankstinių įsipareigojimų.

Pagalbos tarnybos programinė įranga, skirta svetainių talpinimo pramonei

LiveAgent - tai klientų aptarnavimo sistema, kurioje yra susijungiama bilietų sistema, pokalbis, balsas ir vaizdo skambučiai, socialiniai tinklai ir savarankiškos priemonės. Ši programa gali būti pritaikyta skirtingoms pramonės šakoms ir ji yra patikima, neribotos agentų, elektroninių laiškų, socialinės žiniasklaidos ir skambučių integracija bei žinių bazės kūrimo ir valdymo įrankis. Naudojant LiveAgent, galima personalizuoti klientų patirtį ir padidinti pajamas. Tai yra ekonomiškas ir gerai veikiantis sprendimas, dėl ko jis yra naudojamas daugiau nei 21 000 įmonių, tarp jų yra ir brandžių įmonių.

Puikus klientų aptarnavimas prasideda su geresne pagalbos tarnybos programine įranga. Išbandykite LiveAgent per 14-os dienų pilną nemokamą bandymo laikotarpį. Kurkite santykius, didinkite lojalumą ir pardavimus.

Padėkime tašką blogam aptarnavimui su pagalbos tarnybos programine įranga

Šiame tekste aptariama programinė įranga ir paslaugos, skirtos klientų aptarnavimui. „LiveAgent“ yra stabili, funkcionali ir gerai apgalvota alternatyva „ZenDesk“, su puikiu klientų aptarnavimu 24/7. Paslauga suteikia daugiau nei 180 pagalbos tarnybos funkcijų ir virš 40 integracijų, o galimi mokymai ir naujienlaiškių prenumeravimas. Didelę vertę vartotojams teikia el. laiškų tvarkymas ir pažangi integracija su socialiniais tinklais bei automatizavimas. Kainų santykis yra priimtinas ir paslauga yra lengvai valdoma.

„LiveAgent“ komunikacijos su klientais valdymo programinė įranga suteiks jūsų klientams individualizuotą ir greitą paslaugą. Išbandykite nemokamai.

Jūsų komunikacijos su klientais valdymo programinės įrangos apžvalga.

Daugiakalbė „LiveAgent“ programa teikia visą aptarnavimą 43 kalbomis. Taip pat suteikia kontaktus klientų aptarnavimui. „LiveAgent“ leidžia centralizuotai valdyti klientų komunikaciją ir užtikrina asmenišką klientų patirtį. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x