Tiesioginis pokalbis internetu, skirtas nekilnojamojo turto sektoriui
Programinė įranga yra būtina klientų aptarnavimui ir rinkodarai. Tiesioginiai pokalbiai vertingi kelionių agentams. LiveAgent teikia visus reikalingus įrankius klientų aptarnavimui. Tiesioginis pokalbis internetu suteikia 24/7 klientų aptarnavimą.
Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga
Sukurkite savo įmonės įvaizdžiui pritaikytas žinių bazes, bendruomenės forumus ir bilieto pateikimo formas. LiveAgent siūlo IVR dizaino įrankį, neribotus skambučių įrašus ir virtualų telefoną. Taip pat teikia analitinę apžvalgą, žinių bazę, forumus ir kontaktines formas.
Tiesioginio pokalbio funkcija verslo įmonėms
Tiesioginis pokalbis leidžia klientams palikti komentarus, atsiliepimus, vertinti agento efektyvumą ir bendrą pasitenkinimą. Tai suteikia galimybę bendrinti pokalbio kopiją ir pagerinti klientų aptarnavimo kokybę. Tai taip pat leidžia stebėti internetinių lankytojų veiklą, stebėti kliento rašomą tekstą ir naudoti atsakymų šablonus. Be to, tiesioginis pokalbis gali būti integruotas į svetainę, o jo saugumas yra užtikrintas.
Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas
El. laiško šablonai padeda geriau pažinti klientus ir gauti jų nuomonę, o LiveAgent siūlo tikslingus sprendimus. Tai padeda pagerinti pardavimus, aptarnavimą ir klientų lojalumą.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.