Vertinama kiekvienoje pramonės šakoje

Sužinokite, kaip LiveAgent pagerina jūsų automobilių pramonės verslą.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Padidinkite įsitraukimą

Sukurkite teigiamą klientų patirtį, kuri paskatins jūsų klientus bendrauti.

24%

Sutrumpinkite atsakymo laiką

Pagerinkite pirmojo atsakymo rodiklius, naudodami automatizuotą bilietų nukreipimą.

37%

Sumažinkite bilietų apimtį

Sumažinkite pagalbos bilietų srautą, naudodami žinių bazę.

Industry background

Pagalbos tarnybos programinė įranga Automobilių pramonei

Užsisekite saugos diržus ir aplenkite savo konkurentus su LiveAgent – geriausia pagalbos tarnybos ir internetinių pokalbių programine įranga.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Sukurkite suasmenintą apsipirkimo patirtį teikdami pagalbą įvairiuose kanaluose, įskaitant telefoną, internetinius pokalbius ir socialinę žiniasklaidą..

Atsakykite į klientų klausimus apie savo transporto priemones realiuoju laiku, tarsi jūs realiai bendrautumėte automobilių salone.

Stebėkite savo svetainės lankytojų elgesį, pradėkite pokalbį, įgykite pasitikėjimą ir užbaikite sandorį.

Pritaikytas klientų aptarnavimas

Kiekvienas klientas yra skirtingas, o jo ar jos poreikiai taip pat skiriasi. Yra geriau iš anksto išsiaiškinti lūkesčius, nei suteikti neteisingą informaciją. Automobilių prekeiviams skirtas LiveAgent jums suteikia daug pasirinkimų, kaip neprarasti ryšio su savo būsimais lojaliais klientais – realiuoju laiku bendraujant jūsų svetainėje įdiegtais internetiniais pokalbiais, integruotu skambučių centru ar senojo kirpimo el. paštu. Su visais šiais skirtingais pasirinkimais, jums gali tikrai pasisekti.

Automotive illustration
Car with two guys illustration

Teikite greitus atsakymus

Kaip ir vis greitesniais tampantys automobiliai, kuriuos pardavinėjate savo klientams, taip ir klientai nori greitesnių atsakymų į savo klausimus. Įprastiniai el. laiškai jau tapo atgyvena, kaip ir automobiliai su garo varikliais. Automobilių prekeiviams skirtas LiveAgent gali leisti pateikti atsakymus realiuoju laiku, atlikus vos porą paspaudimų. Viskas ką reikia atlikti, tai paprasčiausiai patalpinti LiveAgent savo autmobilių svetainėje. Ar žinote, kas dar yra geriau? Naudodami realiuoju laiku pateikiamą projekciją, jūs galite stebėti ką rašo jūsų klientai, dar prieš jiems paspaudžiants siuntimo mygtuką. Argi nepakankamai greitai?

Greičiau pasiekite pirmąją vietą

Jūsų konkurentai niekada nemiega. Tiesą sakant, iš esmės, visa konkurencija niekada nemiega. Užkariaukite pirmąją vietą ir tapkite nugalėtojais, bei aptarnaukite savo klientus naudodami nepalaužiamą pagalbos tarnybos programinę įrangą, nes “Nugalėtojas gauna viską”. Būkite iš tų, kurie veikia iš karto. Nesustokite, judėkite į priekį su automobilių prekeiviams skirtu LiveAgent.

woman and man celebrating winning throphy-illustration

Asmeninė pagalba jūsų kliento kelionėje

Prieš nuspręsdami įsigyti naują automobilį, klientai skiria tam laiko ir kruopščiai apsvarsto kiekvieną pasirinkimą. Pagreitinkite savo automobilių prekiautojo sėkmę su internetiniais pokalbiais. Pamaloninkite savo klientus su nauju bendravimo strategijos modeliu ir leiskite jiems žinoti, kad jūs esate šalia jų 24/7.

Susitarkite dėl demonstracijos jums tinkamiausiu metu

Suplanuokite demonstraciją

Pasikalbėkite su LiveAgent pardavimo vadybininku

Pasinerkite į varžybas ir susitarkite dėl asmeninio skambučio, su vienu iš mūsų klientų sėkmės atstovu, bei sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų įmonei.

Ką sužinosite demonstracijos metu

  • Kaip pasiekti savo verslo tikslus su LiveAgent
  • Kuris planas jums yra tinkamiausias, remiantis jūsų verslo tikslais
  • Kaip veikia LiveAgent
  • Atsakymus į bet kuriuos jūsų klausimus, susijusius su kainodara, aptarnavimu, integracijomis ir funkcijomis

ir dar daugiau…

“Į kiekvieną klientą kreiptis su noru jam ar jai padėti išspręsti problemą ir pasiekti tikslų, o ne parduoti produktą ar paslaugą.” – Brian Tracy

Andrej Saxon, Pardavimų vadovas

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Sutaupykite daugiau naudodami „LiveAgent“

Analizuokite ir palyginkite „LiveAgent“ su kita klientų aptarnavimo įranga ir pasirinkite tą, kuri atitinka jūsų pramonės šakai reikalingas funkcijas už geriausią kainą.

Daugiau, nei 21 000 įmonių negali klysti

Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas ir liudijimus, bei atraskite teigiamą pagalbos tarnybos programinės įrangos taikymo įtaką, automobilių pramonėje

Susiję straipsniai suAutomobilių pramonė
Tiesioginio pokalbio internetu programinė įranga, padedanti nekilnojamojo turto agentams pagerinti klientų aptarnavimą, pritraukti potencialius klientus ir padidinti konversijų rodiklį

Tiesioginis pokalbis internetu, skirtas nekilnojamojo turto sektoriui

Programinė įranga yra būtina klientų aptarnavimui ir rinkodarai. Tiesioginiai pokalbiai vertingi kelionių agentams. LiveAgent teikia visus reikalingus įrankius klientų aptarnavimui. Tiesioginis pokalbis internetu suteikia 24/7 klientų aptarnavimą.

Būkite priekyje, su klientų sąveikos programine įranga, jau šiandien. Neatsilikite nuo klientų užklausų ir pagerinkite klientų patirtį visuose kanaluose.

Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga

Sukurkite savo įmonės įvaizdžiui pritaikytas žinių bazes, bendruomenės forumus ir bilieto pateikimo formas. LiveAgent siūlo IVR dizaino įrankį, neribotus skambučių įrašus ir virtualų telefoną. Taip pat teikia analitinę apžvalgą, žinių bazę, forumus ir kontaktines formas.

Pasirūpinkite, kad jūsų bendravimas nekeltų rizikos ir pasirinkite galingą komunikacijos įrankį savo įmonės verslui – „LiveAgent“ tiesioginį pokalbį.

Tiesioginio pokalbio funkcija verslo įmonėms

Tiesioginis pokalbis leidžia klientams palikti komentarus, atsiliepimus, vertinti agento efektyvumą ir bendrą pasitenkinimą. Tai suteikia galimybę bendrinti pokalbio kopiją ir pagerinti klientų aptarnavimo kokybę. Tai taip pat leidžia stebėti internetinių lankytojų veiklą, stebėti kliento rašomą tekstą ir naudoti atsakymų šablonus. Be to, tiesioginis pokalbis gali būti integruotas į svetainę, o jo saugumas yra užtikrintas.

Pažymėkite šį puslapį, kad išsaugotumėte visus turinio el. laiškų šablonus vienoje vietoje, įskaitant kvietimus į internetinius seminarus, privalomus skaityti el. laiškus ir naujienlaiškius.

Turinio el. laiškų šablonai

Turinio el. laiškų šablonai padeda pritraukti klientus ir tobulinti santykius. Atgalinės nuorodos padeda didinti žiniatinklio srautą.

Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonai gali padėti jums bendrauti ir užmegzti prasmingus ryšius su potencialiais ir esamais klientais

Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas

El. laiško šablonai padeda geriau pažinti klientus ir gauti jų nuomonę, o LiveAgent siūlo tikslingus sprendimus. Tai padeda pagerinti pardavimus, aptarnavimą ir klientų lojalumą.

Pokalbis – tai dažniausiai kliento ir kliento atstovo apsikeitimas žinutėmis. Šis pokalbis virsta bilietu.

Pokalbis

"LiveAgent" teikia visus būtinus įrankius klientų aptarnavimui: gyvus pokalbius, vaizdo pokalbius ir daugiau. Sąveika su klientu ir kvietimo pasikalbėti el. laiško šablonai yra svarbios klientų aptarnavimui. Try out LiveAgent for FREE!

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x