Vertinama kiekvienoje pramonės šakoje

Atraskite, kaip LiveAgent gali pagerinti jūsų SaaS verslą.

  • ✓ Jokio paruošimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Pagerinkite įsitraukimą

Sukurkite teigiamą klientų aptarnavimo patirtį, kuri paskatins jūsų klientus bendrauti.

24%

Sutrumpinkite atsakymo laiką

Pagerinkite pirmojo atsakymo rodiklius, naudodami automatizuotą bilietų nukreipimą.

37%

Sumažinkite bilietų apimtį

Sumažinkite pagalbos bilietų įtaką srautą su žinių baze.

Industry background

Pagalbos tarnybos programinė įranga SaaS

Pasitikėkite LiveAgent, atnaujinkite savo SaaS verslą ir sumažinkite klientų sutarčių nutraukimo santykį.

Palaikykite žemą sutarčių atsisakymo rodiklį, laikydamiesi visų aptarnavimo lygio sutarčių ir klientų lūkesčių.

Reguliariai analizuokite agento naudongumo rodiklius ir užtikrinkite, kad jūsų klientai yra patenkinti jūsų paslaugomis.

Apjungdami visus kliento pranešimus į vieną pašto dėžutę užtikrinkite, kad būtų atsakyta į visas kliento žinutes.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Sumažinkite sutarčių atsisakymą

Greita ir neatidėliotina pagalba gali turėti didelę įtaką, kalbant apie sutarčių nutraukimo sumažinimą. Šiuo atveju, tai yra labai svarbus veiksnys. Internetiniai pokalbiai realiuoju laiku gali padėti jums iš karto išspręsti problemas ir išsaugoti klientus. Daugiau jokių galvojimų apie strategijas, kaip tai sumažinti – sprendimas atėjo tiesiai pas jus.

decrease churn rate-illustration
Improve customer happiness illustration

Padidinkite klientų laimingumą

Jūsų verslo sėkmė priklauso nuo jūsų klientų pasitenkinmo. Suteikite jiems galimybę susirasti atsakymus kliento portale, susisiekite su jais paštu ir užbaikite pardavimą skambučiu – viskas vienoje vietoje! Priedas: dėka atlygio / priekaištų sistemos, jūs galite pamatuoti, kokie patenkinti yra jūsų klientai. 🙂

Būkite organizuoti

Daugiau jokių atskirų pašto dėžučių, skirtingų internetinių pokalbių sprendimų ar papildomų skambučių centro tiekėjų. LiveAgent į vieną paketą apjungia visus kanalus (taip pat ir socialinius tinklus) už labai prieinamą kainą. Dėl automatizacijos, nivestuokite mažiau laiko į kasdienių užduočių valdymą ir sutelkite dėmesį į tai, kas jums rūpi – jūsų klientai, verslas ir plėtra.

stay organized - illustration

Sutaupykite daugiau su LiveAgent

Išanalizuokite ir palyginkite LiveAgent su kitais klientų aptarnavimo sprendimais ir pasirinkite siūlantį labiausiai jūsų pramonę atitinkančias funkcijas ir geriausią kainą.

Daugiau, nei 21 000 įmonių negali klysti

Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas ir liudijimus bei sužinokite, kaip LiveAgent gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir padidinti klientų laimę.

Susiję straipsniai suSaaS
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Pagalba

LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos ir komunikacijos kanalus, įskaitant skambučius, pokalbius ir socialinius tinklus. Taip pat suteikia galimybę registruotis demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas. Teikiama galimybė susisiekti su jais per kontaktinę formą, internetinius pokalbius arba skambučius.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Aptarnaudama 9 skirtingas šalis, Contrado naudoja tik vieną LiveAgent. Contrado klientų pagalba, per mėnesį gali išspręsti 8 000 pagalbos bilietų. Skaityti daugiau.

Contrado

LiveAgent siūlo platų klientų aptarnavimo įrangos spektrą, įskaitant VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir daugiau. Taip pat teikiamos paslaugos, kaip socialiniai kanalai, naujienlaiškiai ir kontaktai. Įmonė taip pat suteikia galimybę automatiškai valdyti SLA/taisykles.

Užsiregistruokite mūsų „LiveAgent“ partnerių programai. Skaitykite daugiau ir sužinokite, kodėl verta tapti „LiveAgent“ partneriu.

„LiveAgent“ partnerių programos registracija

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo VoIP telefono sistemas, savitarnos programą, įeinančių skambučių centrą, skundų valdymo sistemą, klientų portalą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Taip pat yra kaimyninės partnerystės ir apdovanojimų laimėjimų. Galite susisiekti su jų pardavimų kontaktų informacija ir užsiregistruoti demonstracijai.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x