Ieškote „Service Hub“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „HubSpot Service Hub“ alternatyva rinkoje.


Pradėkite dabar | 14 dienų nemokamai


Pamatykite, kaip tai veikia

Šią paslaugą naudoja

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Help desk software comparison
Alternatives background

Įgriso jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

„HubSpot“ paslaugų centras yra puiki programinė įranga, kurioje naudojami bilietai, tiesioginiai pokalbiai ir pokalbių robotai. „Service Hub“ idealiai tinka įmonėms, turinčioms didelį biudžetą, kurios jau naudoja „HubSpot“ rinkodaros ir pardavimų centrą. Tačiau, jei ieškote pigios „Service Hub“ alternatyvos, apsvarstykite „LiveAgent“.

„LiveAgent“ yra visapusiška pagalbos centro programinė įranga, kuri padidins jūsų klientų aptarnavimo komandos produktyvumą, padidins klientų pasitenkinimą ir sutaupys pinigų vienu metu. „LiveAgent“ aptarnavo daugiau nei 15 000 įmonių ir 150 mln. galutinių vartotojų visame pasaulyje. Prisijunkite prie jų teikdami pasaulinio lygio klientų aptarnavimą. Mes tai palengviname.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Save more with LiveAgent

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Sužinokite, kaip „LiveAgent“ išsiskiria iš kitų alternatyvų

Union icon

Aukštesnis pasitenkinimas

„LiveAgent“ padidina klientų pasitenkinimą ir pagerina konversijų rodiklius.

Increase icon

Padidėjęs našumas

Sumažinkite savo agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų užklausų naudodami mūsų universalią pašto dėžutę.

Group 370 icon

Daugybė naudingų funkcijų

Turint daugiau nei 179 pagalbos centro funkcijas, aptarnavimo teikimas bus ypač paprastas.

„HubSpot Service Hub“ ir „LiveAgent“
palyginimas

Funkcijos Liveagent
Try the best customer support alternative for free! No credit card required.
HubSpot Service Hub
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing in Ticket plan for $15/agent/month. HubSpot Service Hub offers ticketing in plan for around $28/agent/month.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat in Ticket+Chat plan for $29/agent/month. HubSpot Service Hub offers Live Chat in plan for around $28/agent/month.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center in All-inclusive plan for $49/agent/month. HubSpot Service Hub offers Call Center in plan for around $46/agent/month.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal in Ticket plan for $15/agent/month. HubSpot Service Hub offers Self-Service portal in plan for around $28/agent/month.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration. HubSpot Service Hub doesn’t offer a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration. HubSpot Service Hub doesn’t offer a Twitter integration.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration. HubSpot Service Hub doesn’t offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration. HubSpot Service Hub doesn’t offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base in Ticket plan for $15/agent/month. HubSpot Service Hub offers knowledge base in plan for around $90/agent/month.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that’s located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum in Ticket plan for $15/agent/month. HubSpot Service Hub offers customer forum in plan for around $28/agent/month.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month. HubSpot Service Hub offers automation and rules in plan for around $28/agent/month.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month. HubSpot Service Hub offers API functions in plan for around $28/agent/month.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features. HubSpot Service Hub doesn’t offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls. HubSpot Service Hub doesn’t offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don’t expire or delete– you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history in Ticket plan for $15/agent/month. HubSpot Service Hub offers unlimited history in plan for around $28/agent/month.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites in Ticket plan for $15/agent/month. HubSpot Service Hub offers unlimited websites in plan for around $28/agent/month.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons in Ticket+Chat plan for $29/agent/month. HubSpot Service Hub offers unlimited chat buttons in plan for around $28/agent/month.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails in Ticket plan for $15/agent/month. HubSpot Service Hub offers unlimited tickets/mails in plan for around $28/agent/month.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording. HubSpot Service Hub doesn’t offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support in Ticket plan for $15/agent/month. HubSpot Service Hub offers unlimited 24/7 support in plan for around $28/agent/month.

undraw features overview jg7a

Galinga „Service Hub“ alternatyva

Kai ieškote puikios pagalbos centro programinės įrangos, labai svarbu gauti geriausią kainos ir kokybės santykį. Štai kodėl „LiveAgent“ siūlo 4 paketus konkurencingomis kainomis. Pagrindiniuose paketuose yra hibridinis bilietų srautas, „omnichannel“ pašto dėžutė, ataskaitos, automatizavimo taisyklės, žaidimai ir daug daugiau! Naudodami „LiveAgent“ galite gauti daugiau už mažiau. Taigi, jei ieškote visapusiškos „Service Hub“ alternatyvos, išbandykite „LiveAgent“. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąją versiją šiandien. Nereikia kredito kortelės.

Pradėkite nemokamą bandomąją versiją

Žaidimų funkcijos

Leiskite savo aptarnavimo agentams pelnyti ženklelius ir pereiti į aukštesnius lygius, kai jie atlieka veiksmus, kurie prisideda prie bendros jūsų įmonės sėkmės. Peržiūrėkite asmenines ir komandų lyderių lenteles ir kurkite ataskaitas, kad skatintumėte sveiką konkurenciją savo klientų aptarnavimo skyriuje.

Agent report dashboard liveagent

Greičiausias pokalbių valdiklis

Jei ieškote „Service Hub“ alternatyvos ir greitis yra jums svarbi metrika, „LiveAgent“ gali būti tai, ko ieškote. „LiveAgent“ gali pasigirti greičiausiu pokalbių valdikliu rinkoje – jis rodomas vos per 2,5 sekundės.

Greitas pokalbių valdiklis yra teisingas pasirinkimas, jei norite efektyviai paversti svetainės lankytoją klientu. Remiantis „eMarketer“ ataskaita, 35% daugiau žmonių pirko internetu po to, kai pasinaudojo tiesioginiu pokalbiu.

business startups3
undraw connected world wuay

Naudojame įvairias kalbas

Mūsų programinė įranga yra įvairiakalbė. „LiveAgent“ yra 43 skirtingų kalbų vertimai (kai kurie daliniai) ir palaikomi kalbai pritaikomi valdikliai. Neleiskite užsienio kalboms sukurti barjero tarp jūsų ir jūsų klientų. Mes tuo pasirūpinome.

Pradėkite nemokamą bandomąją versiją

Nusipelnėte to, kas geriausia

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Štai kodėl tai puiki „Service Hub“ alternatyva. „LiveAgent“ taupo jūsų laiką ir pinigus, todėl galite sutelkti dėmesį į tai, kas svarbu – kurti prasmingus santykius su klientais.

winners ao2o

„LiveAgent“ ir „HubSpot Service Hub“ palyginimas

Patikrinkite, kaip mes atrodome palyginus su „HubSpot“, remiantis „Capterra“ klientų atsiliepimais

Feature comparison chart for liveagent and hubspot service hub
Dabartinė data yra 2020 03 02

Sužinokite, kodėl mūsų klientai pasirinko „LiveAgent“ kaip „HubSpot Service Hub“ alternatyvą

Palyginkite mus su kita programine įranga

Norite sužinoti, kaip mes atrodome palyginus su kita populiaria pagalbos centro įranga? Peržiūrėkite mūsų palyginimo puslapius ir atraskite viską, ką galime pasiūlyti.

Susiję straipsniai su„Hubspot Service Hub“ alternatyva
„LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir puikią kainą. Sužinokite, kodėl turėtumėte pereiti iš „HelpCrunch“ į „LiveAgent“.

Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?

"LiveAgent" - klientų aptarnavimo programinė įranga, su daugiau nei 175 funkcijomis ir puikia kaina, suteikia visas paslaugas klientams.

Ieškote alternatyvos „Olark“? Sužinokite apie „LiveAgent“ galimybes, įrankius, funkcijas ir „omnichannel“ aptarnavimą už puikią kainą.

Ieškote „Olark“ alternatyvos?

"LiveAgent" - efektyvus interneto aptarnavimo sprendimas, padedantis padidinti klientų konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį. Palaiko daugiau nei 43 kalbas ir turi mobiliąją aplikaciją.

Ar ieškote ko nors, kas išplėstų jūsų pagalbos centro galimybes? Peržiūrėkite pagrindines „LiveAgent“ funkcijas ir privalumus dabar arba prisiregistruokite nemokamam bandymui.

Ieškote „Extend“ alternatyvos?

Įmonė LiveAgent siūlo klientams aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Pradėkite nemokamą bandymą.

Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, pagalvokite apie „LiveAgent“. Jie suteikia universalią pašto dėžutę ir automatizavimo taisykles.

Ieškote „Gmail“ alternatyvos?

"LiveAgent" pašto dėžutė yra daugiakanalė klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri leidžia siųsti ir gauti pranešimus iš skirtingų kanalų. Tai patogus ir veiksmingas įrankis verslui.

Ieškote „CallHub“ alternatyvos? Jūsų paieška baigta, nes „LiveAgent“ siūlo daugiakanalį aptarnavimą ir daugybę funkcijų už puikią kainą.

Ieškote „CallHub“ alternatyvos?

"Garsiausiai vertinta pagalbos tarnybos įranga smulkioms įmonėms - LiveAgent. Jis siūlo daugiau nei 180 funkcijų, 40 integracijų ir padeda optimizuoti klientų aptarnavimą."

Ieškote „Groove“ alternatyvos? „LiveAgent“ yra puiki pagalbos centro įranga, turinti daugiau nei 179 funkcijas ir daugiau nei 40 integracijų.

Ieškote „Groove“ alternatyvos?

„LiveAgent“ - programinė įranga, kuri palaiko 43 skirtingas kalbas ir padeda kuriant prasmingus santykius su klientais, taupant laiką ir pinigus.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x