Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Įgriso jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „HubSpot Service Hub“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Ieškote „Service Hub“ alternatyvos?

„HubSpot“ paslaugų centras yra puiki programinė įranga, kurioje naudojami bilietai, tiesioginiai pokalbiai ir pokalbių robotai. „Service Hub“ idealiai tinka įmonėms, turinčioms didelį biudžetą, kurios jau naudoja „HubSpot“ rinkodaros ir pardavimų centrą. Tačiau, jei ieškote pigios „Service Hub“ alternatyvos, apsvarstykite „LiveAgent“.

„LiveAgent“ yra visapusiška pagalbos centro programinė įranga, kuri padidins jūsų klientų aptarnavimo komandos produktyvumą, padidins klientų pasitenkinimą ir sutaupys pinigų vienu metu. „LiveAgent“ aptarnavo daugiau nei 15 000 įmonių ir 150 mln. galutinių vartotojų visame pasaulyje. Prisijunkite prie jų teikdami pasaulinio lygio klientų aptarnavimą. Mes tai palengviname.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Save more with LiveAgent

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Sužinokite, kaip „LiveAgent“ išsiskiria iš kitų alternatyvų

Union icon

Aukštesnis pasitenkinimas

„LiveAgent“ padidina klientų pasitenkinimą ir pagerina konversijų rodiklius.

Increase icon

Padidėjęs našumas

Sumažinkite savo agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų užklausų naudodami mūsų universalią pašto dėžutę.

Group 370 icon

Daugybė naudingų funkcijų

Turint daugiau nei 179 pagalbos centro funkcijas, aptarnavimo teikimas bus ypač paprastas.

„HubSpot Service Hub“ ir „LiveAgent“
palyginimas

Funkcijos Liveagent HubSpot Service Hub
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing in Ticket plan for $15/agent/month.
HubSpot Service Hub offers ticketing in plan for around $28/agent/month.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat in Ticket+Chat plan for $29/agent/month.
HubSpot Service Hub offers Live Chat in plan for around $28/agent/month.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center in All-inclusive plan for $39/agent/month.
HubSpot Service Hub offers Call Center in plan for around $46/agent/month.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal in Ticket plan for $15/agent/month.
HubSpot Service Hub offers Self-Service portal in plan for around $28/agent/month.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration.
HubSpot Service Hub doesn't offer a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration.
HubSpot Service Hub doesn't offer a Twitter integration.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration.
HubSpot Service Hub doesn't offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
HubSpot Service Hub doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base in Ticket plan for $15/agent/month.
HubSpot Service Hub offers knowledge base in plan for around $90/agent/month.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum in Ticket plan for $15/agent/month.
HubSpot Service Hub offers customer forum in plan for around $28/agent/month.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month.
HubSpot Service Hub offers automation and rules in plan for around $28/agent/month.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
HubSpot Service Hub offers API functions in plan for around $28/agent/month.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
HubSpot Service Hub doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
HubSpot Service Hub doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history in Ticket plan for $15/agent/month.
HubSpot Service Hub offers unlimited history in plan for around $28/agent/month.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites in Ticket plan for $15/agent/month.
HubSpot Service Hub offers unlimited websites in plan for around $28/agent/month.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons in Ticket plan for $15/agent/month.
HubSpot Service Hub offers unlimited chat buttons in plan for around $28/agent/month.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails in Ticket plan for $15/agent/month.
HubSpot Service Hub offers unlimited tickets/mails in plan for around $28/agent/month.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
HubSpot Service Hub doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support in Ticket plan for $15/agent/month.
HubSpot Service Hub offers unlimited 24/7 support in plan for around $28/agent/month.
undraw features overview jg7a

Galinga „Service Hub“ alternatyva

Kai ieškote puikios pagalbos centro programinės įrangos, labai svarbu gauti geriausią kainos ir kokybės santykį. Štai kodėl „LiveAgent“ siūlo 4 paketus konkurencingomis kainomis. Pagrindiniuose paketuose yra hibridinis bilietų srautas, „omnichannel“ pašto dėžutė, ataskaitos, automatizavimo taisyklės, žaidimai ir daug daugiau! Naudodami „LiveAgent“ galite gauti daugiau už mažiau. Taigi, jei ieškote visapusiškos „Service Hub“ alternatyvos, išbandykite „LiveAgent“. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąją versiją šiandien. Nereikia kredito kortelės.

Žaidimų funkcijos

Leiskite savo aptarnavimo agentams pelnyti ženklelius ir pereiti į aukštesnius lygius, kai jie atlieka veiksmus, kurie prisideda prie bendros jūsų įmonės sėkmės. Peržiūrėkite asmenines ir komandų lyderių lenteles ir kurkite ataskaitas, kad skatintumėte sveiką konkurenciją savo klientų aptarnavimo skyriuje.

Agent report dashboard liveagent

Greičiausias pokalbių valdiklis

Jei ieškote „Service Hub“ alternatyvos ir greitis yra jums svarbi metrika, „LiveAgent“ gali būti tai, ko ieškote. „LiveAgent“ gali pasigirti greičiausiu pokalbių valdikliu rinkoje – jis rodomas vos per 2,5 sekundės.

Greitas pokalbių valdiklis yra teisingas pasirinkimas, jei norite efektyviai paversti svetainės lankytoją klientu. Remiantis „eMarketer“ ataskaita, 35% daugiau žmonių pirko internetu po to, kai pasinaudojo tiesioginiu pokalbiu.

business startups3
undraw connected world wuay

Naudojame įvairias kalbas

Mūsų programinė įranga yra įvairiakalbė. „LiveAgent“ yra 43 skirtingų kalbų vertimai (kai kurie daliniai) ir palaikomi kalbai pritaikomi valdikliai. Neleiskite užsienio kalboms sukurti barjero tarp jūsų ir jūsų klientų. Mes tuo pasirūpinome.

Nusipelnėte to, kas geriausia

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Štai kodėl tai puiki „Service Hub“ alternatyva. „LiveAgent“ taupo jūsų laiką ir pinigus, todėl galite sutelkti dėmesį į tai, kas svarbu – kurti prasmingus santykius su klientais.

winners ao2o

„LiveAgent“ ir „HubSpot Service Hub“ palyginimas

Patikrinkite, kaip mes atrodome palyginus su „HubSpot“, remiantis „Capterra“ klientų atsiliepimais

Feature comparison chart for liveagent and hubspot service hub
Dabartinė data yra 2020 03 02

Sužinokite, kodėl mūsų klientai pasirinko „LiveAgent“ kaip „HubSpot Service Hub“ alternatyvą

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kaip „LiveAgent“ galima palyginti su „HubSpot Service Hub“?

„LiveAgent“ siūlo šias papildomas paslaugų centro funkcijas: socialinių tinklų integraciją, vaizdo skambučius, IVR ir neribotą skambučių įrašymą.

Kokie yra papildomi „LiveAgent“ naudojimo pranašumai, palyginus su „HubSpot Service Hub“?

Papildomi „LiveAgent“ naudojimo pranašumai, palyginus su „HubSpot Service Hub“, yra padidėjęs klientų pasitenkinimas, klientų išlaikymas, sumažėjusios klientų aptarnavimo išlaidos, sumažėjęs klientų praradimas ir spartesnė agentų darbo eiga.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai