Atsisveikinkite su lėta, žemesnės klasės programine įranga

Pereikite į „LiveAgent“ ir persikelkite savo duomenis iš „Helpshift“ jau šiandien.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atsisakyti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
migration animation
Migration background

Keliatės iš „Helpshift“?

Ieškote kito sprendimo „Helpshift“ programinei įrangai? Išbandykite „LiveAgent“ progamą klientų aptarnavimui ar techninei pagalbai ir įvertinkite jos privalumus. Perkelkite savo klientų aptarnavimo komandą iš „Helpshift“ į „LiveAgent“ arba išbandykite mus nemokamai jau šiandien. Tai paprasta. Tiesiog užsiregistruokite nemokamam išbandymui, įveskite savo prisijungimo duomenis ir būsite beveik pasiruošę veikti.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

Kokius duomenis galima perkelti iš „Helpshift“?

Žmones

Perkelkite savo administratorius, agentų profilius ir klientų kontaktinius duomenis

Bilietus

Perkelkite bilietus įskaitant pranešimų eilutes, agentų žinutes ir kitą susijusią informaciją

Žymas

Perkelkite žymas

„HelpShift“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos „LiveAgent“
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikia kreditinės kortelės.
„HelpShift“
Bilietų tvarkymas
Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
„LiveAgent“ siūlo bilietų tvarkymą, su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpShift“ siūlo bilietų tvarkymą su planu už $60/mėnesiui.
Pokalbis gyvai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite įdėti į bet kurią svetainę.
„LiveAgent“ siūlo pokalbį gyvai su planu Bilietai+Pokalbis už $29/agentui/mėnesiui.
„HelpShift“ siūlo pokalbį gyvai su planu už $60/agentui/mėnesiui.
Skambučių centras
Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinti ir priimti skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
„LiveAgent“ siūlo skambučių centrą.
„HelpShift“ nesiūlo skambučių centro.
Savitarna
Funkcija, kuri leidžia sukurti klientų portalą į kurį jūsų klientai gali prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo ankstesnių bilietų ir žinių bazės turinio.
„LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpShift“ siūlo savitarnos portalą su planu už $60/agentui/mėnesiui.
„Facebook“
„Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją.
„HelpShift“ nesiūlo „Facebook“ integracijos.
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas „Twitter“ žinutes tiesiogiai iš programos.
„LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją.
„HelpShift“ nesiūlo „Twitter“ integracijos.
„Instagram“
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją.
„HelpShift“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti „Viber“ pranešimus tiesiogiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programos.
„LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją.
„HelpShift“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius.
„LiveAgent“ siūlo žinių bazę su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpShift“ siūlo žinių bazę su planu už $60/agentui/mėnesiui.
Klientų forumas
Tiesiogiai jūsų žinių bazėje esanti klientams skirta internetinė diskusijų vieta.
„LiveAgent“ siūlo klientų forumą.
„HelpShift“ nesiūlo klientų forumo.
Automatizacija ir taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti, taip pašalindami pasikartojančias užduotis.
„LiveAgent“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpShift“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu už $40/agentui/mėnesiui.
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms programoms leidžia dirbti kartu.
„LiveAgent“ siūlo API funkcijas su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpShift“ siūlo API funkcijas su planu už $60/mėnesiui.
Interaktyvus balso atsakymas (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemos meniu, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
„LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas.
„HelpShift“ nesiūlo IVR funkcijų.
Vaizdo skambučiai
Skambučiai, kuriuose galimas tiesioginio vaizdo įrašo dalinimasis, tokie kaip naudojant „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“.
„LiveAgent“ siūlo vaizdo skambučius.
„HelpShift“ nesiūlo vaizdo skambučių.
Neribota istorija
Bilietai neturi galiojimo laiko ir nėra automatiškai ištrinami, tad juos galite peržiūrėti bet kada.
„LiveAgent“ siūlo neribotą istoriją su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpShift“ siūlo neribotą istoriją su planu už $60/agentui/mėnesiui.
Neribotos interneto svetainės
Galite naudoti mūsų programinę įrangą neribotam internetinių svetainių skaičiui.
„LiveAgent“ siūlo neribotas svetaines su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpShift“ siūlo neribotas svetaines su planu už $60/agentui/mėnesiui.
Neribotas pokalbių mygtukų skaičius
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpShift“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus su planu už $60/agentui/mėnesiui.
Neribotas bilietų / el. laiškų skaičius
Galite gauti neribotą bilietų ir el. laiškų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus.
„HelpShift“ nesiūlo neribotų bilietų / el. laiškų.
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite visus atliktus ar priimtus skambučius ir bet kada juos perklausykite.
„LiveAgent“ siūlo neribotą skambučių įrašymą.
„HelpShift“ nesiūlo neriboto skambučių įrašymo.
Neribotas aptarnavimas visą parą
Siūlomas visa parą veikiantis klientų aptarnavimas neribojant galimų pateikti užklausų skaičiaus.
„LiveAgent“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpShift“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu už $60/agentui/mėnesiui.

Persikėlimas iš „Helpshift“ į „LiveAgent“

Duomenų perkėlimas reikš didelius teigiamus pokyčius, jei persikeliate pas mus. Perkelkite bilietus, klientų ir agentų profilius, žymas ir visus atsiliepimus, kad turėtumėte viską, ko reikia verslui užsiimti.

4 naudingi perėjimo į „LiveAgent“ dalykai

Puiki klientų patirtis

Teikite puikų klientų aptarnavimą ir gaukite geresnių atsiliepimų naudodami mūsų sprendimą

Funkcionali pagalbos tarnybos programinė įranga

Visos priemonės, funkcijos ir integracijos skirtos tam, kad galėtumėte atlikti savo darbą kaip įmanoma geriau

Sutaupykite ir uždirbkite daugiau

Besidominčiuosius paverskite mokiais klientais ir sutaupykite pinigų naudodamiesi mūsų mokamais planais

On time resolution

Pagerinkite darbo eigą

Su mūsų priemonėmis pasiekite daugiau per trumpesnį laiką

Pažinkite mūsų įrankius ir funkcijas

Geriausios pagalbos teikimui, klientų aptarnavimo programinė įranga turi turėti visus reikalingus įrankius. Pagerinkite savo darbo procesus su mūsų dideliu įrankių pasirinkimu ir dirbkite našiau naudodami „LiveAgent“. „LiveAgent“ turi patikimą bilietų tvarkymo sistemą, kurioje visi jūsų el. laiškai, pranešimai ir kt. talpinami aiškiai ir tvarkingai. Programa taip pat turi el. pašto palaikymą, jūsų verslui pritaikomą žinių bazę, nepaprastai greitą tiesioginio pokalbio funkciją, skambučių centrą ir netgi socialinės žiniasklaidos, tokios kaip „Facebook Messenger“, „Twitter“ ar „Instagram“, palaikymą. Mes taip pat pridėjome „Viber“. Taigi, ką manote? Ar norėtumėte išbandyti mūsų priemones?

„LiveAgent“ įrankiai

Nepriekaištingas klientų aptarnavimas

Mes žinome, kad mūsų klientai tikisi aukščiausio lygio klientų aptarnavimo. Tai žinodami pasirūpinome „LiveAgent“ klientų aptarnavimu visą parą. Kyla problemų dėl nustatymų, šablono ar tiesiog norite ko nors paklausti? Susisiekite su mumis bet jums patogiu būdu. Paskambinkite mums, pradėkite pokalbį gyvai, peržiūrėkite mūsų pagalbos biblioteką arba atsiųskite mums el. laišką iškilus išskirtinei problemai ar kai norite gauti prieigą prie tam tikros informacijos.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd atsiliepimų

Keliatės iš kitos pagalbos tarnybos programos?

Nemokamai perkelkite duomenis iš bet kurio žemiau išvardytų pagalbos tarnybos sprendimų teikėjų. Padarykite tai jau šiandien. Mes jums padėsime.

Susiję straipsniai su„Helpshift“ migracija
Padidinkite klientų įsitraukimą siūlydami suasmenintą daugiakanalę pagalbą. Suteikite savo klientams malonius pojūčius, kas kartą bendraujant su jūsų įmone.

Padidinkite įsitraukimą su LiveAgent

Sužinokite, kaip padidinti klientų įsitraukimą su LiveAgent ir suteikti jiems suasmenintą apsipirkimo patirtį. Atraskite konkurencinį pranašumą, kuris padės pritraukti ir išlaikyti lojalius klientus. Išbandykite LiveAgent nemokamai 30 dienų!

Ar norite pereiti iš „Outlook“ į unifikuotą klientų aptarnavimo sprendimą? Pažvelkite ir sužinokite daugiau apie duomenų perkėlimą į „LiveAgent“.

Keliatės iš „Outlook“?

Atsisveikinkite su „Outlook“ bendrinama pašto dėžute ir kelkitės į „LiveAgent“ – pagrindinį pagalbos tarnybos sprendimą. Sujunkite el. pašto paskyras, paspartinkite klientų užklausų sprendimą ir padidinkite pasitenkinimą. Sužinokite daugiau apie mūsų bilietų tvarkymo sistemą, integracijas ir 24/7 klientų aptarnavimą. Pradėkite nemokamą 30 dienų bandymą be kreditinės kortelės!

Mūsų pagalbos agentai jums padės saugiai ir be problemų perkelti jūsų duomenis iš "Novocall". Prisijunkite prie LiveAgent jau šiandien ir teikite geresnę pagalbą.

Keliatės iš "Novocall" į LiveAgent?

Keliaukite iš "Novocall" į LiveAgent ir patirkite nepriekaištingą klientų aptarnavimą su viskas viename bilietavimo sistema. Išbandykite 14 dienų nemokamą bandomąją versiją be kredito kortelės! LiveAgent siūlo platų funkcijų spektrą, įskaitant el. laiškus, pokalbius, socialinius kanalus, skambučių centrus ir dar daugiau. Atraskite, kaip mūsų platforma gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimo kokybę.

"Reloki" Pagalbos Tarnybos Migracija yra internetinė paslauga, suteikianti galimybę vartotojams perkelti visus savo duomenis tarp pagalbos tarnybos programinių įrangų.

“Relokia” Pagalbos Tarnybos Migracija

Atraskite greitą ir patikimą duomenų migracijos sprendimą su „Relokia“ Pagalbos Tarnybos Migracija ir LiveAgent. Lengvai perkelkite bilietus, kontaktus ir kitą informaciją tarp įvairių pagalbos tarnybų, taupydami laiką ir pinigus. Pasinaudokite šia be rūpesčių integracija ir užtikrinkite sklandų klientų aptarnavimą. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją šiandien ir sustiprinkite savo pagalbos tarnybos veiklą!

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start a Free Trial x