Ieškote alternatyvos „Helprace“ sistemai?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Helprace“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės
  • ✓ Galima bet kada atsisakyti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Įgriso jūsų naudojama klientų aptarnavimo programinė įranga?

Padidinkite klientų pasitenkinimą tinkama „Helprace“ pagalbos tarnybos programinės įrangos alternatyva. Patikima bilietų tvarkymo sistema, žinių bazė, pagalba pokalbiu gyvai arba per socialinius tinklus. „LiveAgent“ turi įrankius, padėsiančius jums užtikrinti geriausią klientų aptarnavimą ir padidinti agentų produktyvumą.

Skaitykite toliau apie mūsų intuityvų pagalbos klientams sprendimą ir sužinokite, ar būtent tai yra tinkama „Helprace“ alternatyva jūsų verslui.

  • Leader in issue tracking software badge

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Perėjimo į „LiveAgent“ privalumai

Padidėjęs pelnas

Paverskite savo svetainės lankytojus ištikimais klientais ir padidinkite savo pajamas.

Taupo laiką ir pinigus

Sutaupykite laiko ir pinigų viską valdydami vienu pagalbos tarnybos sprendimu.

Padidina agentų produktyvumą

Puikūs įrankiai, funkcijos ir integracijos padeda jums nuveikti daugiau.

„Helprace“ prieš „LiveAgent“ iš pirmo žvilgsnio

Funkcijos „LiveAgent“
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikia kreditinės kortelės.
„Helprace“
Bilietų tvarkymas
Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
„LiveAgent“ siūlo bilietų tvarkymą, su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo bilietų tvarkymą su planu už $30/mėnesiui.
Pokalbis gyvai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite įdėti į bet kurią svetainę.
„LiveAgent“ siūlo pokalbį gyvai.
„Helprace“ nesiūlo pokalbio gyvai.
Skambučių centras
Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinti ir priimti skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
„LiveAgent“ siūlo skambučių centrą.
„Helprace“ nesiūlo skambučių centro.
Savitarna
Funkcija, kuri leidžia sukurti klientų portalą į kurį jūsų klientai gali prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo ankstesnių bilietų ir žinių bazės turinio.
„LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo savitarnos portalą su planu už $10/agentui/mėnesiui.
„Facebook“
Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją.
„Helprace“ nesiūlo „Facebook“ integracijos.
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas „Twitter“ žinutes tiesiogiai iš programos.
„LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją.
„Helprace“ nesiūlo „Twitter“ integracijos.
„Instagram“
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją.
„Helprace“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti „Viber“ pranešimus tiesiogiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programos.
„LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją.
„Helprace“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius.
„LiveAgent“ siūlo žinių bazę su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo žinių bazę su planu už $10/agentui/mėnesiui.
Klientų forumas
Tiesiogiai jūsų žinių bazėje esanti klientams skirta internetinė diskusijų vieta.
„LiveAgent“ siūlo klientų forumą su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo klientų forumą su planu už $10/agentui/mėnesiui.
Automatizacija ir taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti, taip pašalindami pasikartojančias užduotis.
„LiveAgent“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu už $30/agentui/mėnesiui.
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms programoms leidžia dirbti kartu.
„LiveAgent“ siūlo API funkcijas su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo API funkcijas su planu už $10/mėnesiui.
Interaktyvus balso atsakymas (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemos meniu, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
„LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas.
„Helprace“ nesiūlo IVR funkcijų.
Vaizdo skambučiai
Skambučiai, kuriuose galimas tiesioginio vaizdo įrašo dalinimasis, tokie kaip naudojant „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“.
„LiveAgent“ siūlo vaizdo skambučius.
„Helprace“ nesiūlo vaizdo skambučių.
Neribota istorija
Bilietai neturi galiojimo laiko ir nėra automatiškai ištrinami, tad juos galite peržiūrėti bet kada.
„LiveAgent“ siūlo neribotą istoriją su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo neribotą istoriją su planu už $10/agentui/mėnesiui.
Neribotos interneto svetainės
Galite naudoti mūsų programinę įrangą neribotam internetinių svetainių skaičiui.
„LiveAgent“ siūlo neribotas svetaines su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo neribotas svetaines su planu už $10/agentui/mėnesiui.
Neribotas pokalbių mygtukų skaičius
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
„Helprace“ nesiūlo neribotų pokalbių mygtukų.
Neribotas bilietų / el. laiškų skaičius
Galite gauti neribotą bilietų ir el. laiškų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus su planu už $10/agentui/mėnesiui.
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite visus atliktus ar priimtus skambučius ir bet kada juos perklausykite.
„LiveAgent“ siūlo neribotą skambučių įrašymą.
„Helprace“ nesiūlo neriboto skambučių įrašymo.
Neribotas aptarnavimas visą parą
Siūlomas visa parą veikiantis klientų aptarnavimas neribojant galimų pateikti užklausų skaičiaus.
„LiveAgent“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu už $10/mėnesiui.
liveagent tools

Darbai bus nudirbti su tinkamais įrankiais

Helprace veikė šauniai, tačiau verslai nėra vienodi, tad ir jiems geriausi sprendimai skiriasi. Štai kodėl savo verslui turėtumėte pasirinkti patikimą alternatyvią pagalbos tarnybos programinę įrangą. „LiveAgent“ jūsų klientų aptarnavimo skyriui gali suteikti itin daug naudos.

Mes kalbame apie puikią bilietų tvarkymo sistemą, greičiausią pokalbių gyvai valdiklį, „Facebook Messenger“, „Instagram“, „Viber“ ir kitos socialinės žiniasklaidos palaikymą. Kartu su skambučių centru ir žinių baze mes galime jums pasiūlyti visas priemones, kurių jums reikia norint suteikti geriausią klientų aptarnavimą. Ar norėtumėte išvysti šias priemones veiksme? Tiesiog spustelėkite žemiau ir išbandykite patys!

Žvilgtelkite į mūsų įrankius

Žaibiškai greitas pokalbis gyvai

Greitai veikiantis pokalbio gyvai valdiklis yra vienas naudingiausių įrankių, kuriuos gali turėti pagalbos tarnyba. Mes siūlome jums greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį, kuris užsikrauna vos per 2,5 sekundės. Jame taip pat pateikiamos naudingos funkcijos, tokios kaip rašomo teksto realiu laiku matymas ir svetainės stebėjimas, kad klientų aptarnavimo agentai galėtų susidaryti geresnį bendrą vaizdą.

Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Peržiūrėkite pokalbio gyvai pristatomąjį vaizdo įrašą

Peržiūrėkite šį vaizdo įrašą apie mūsų pokalbio gyvai funkciją. Pajuskite jos siūlomą galią. Taip pat galite panaršyti mūsų „YouTube“ kanale ir peržiūrėti daugiau vaizdo įrašų apie kitas naudingas funkcijas.

Geriausia klientų patirtis

Norėdami sukurti puikią pagalbos tarnybos programinę įrangą, turėjome suprasti, kaip suteikti geriausią pagalbą savo pačių klientams. Manome, kad tai darome teisingai, todėl savo klientus vedame į priekį rodydami pavyzdį.

Mes siūlome savo klientams visą parą veikiantį klientų aptarnavimą. Galite susisiekti su mumis bet kada prireikus ir mes pasistengsime jums padėti. Pasinaudokite tiesioginiu pokalbiu, atsiųskite mums el. laišką ar paskambinkite mums – pasirinkimas jūsų. Mes siekiame suteikti geriausią aptarnavimą, kad jūs su kitais galėtumėte padaryti tą patį savo klientams. Ar norėtumėte prisijungti prie mūsų laimingų klientų? Spustelėkite žemiau.

get inspired

Ką apie „LiveAgent“ kalba mūsų klientai

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Pasirengę išbandyti „Helprace“ alternatyvą?

Spustelėkite žemiau ir išbandykite mus 14 dienų nemokamai. Nereikia jokios banko kortelės informacijos ir nėra kitų sąlygų, tiesiog pilnas „LiveAgent“ klientų aptarnavimo programinės įrangos išbandymas.

Palyginkite mus su skirtingomis pagalbos tarnybų programinėmis įrangomis

Įdomu sužinoti mūsų palyginimą su kitais populiariais pagalbos tarnybos sprendimais? Peržiūrėkite mūsų palyginimo puslapius ir atraskite viską, ką galime pasiūlyti.
    Susiję straipsniai su„Helprace“ alternatyva
    „LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir puikią kainą. Sužinokite, kodėl turėtumėte pereiti iš „HelpCrunch“ į „LiveAgent“.

    Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?

    "LiveAgent" - klientų aptarnavimo programinė įranga, su daugiau nei 175 funkcijomis ir puikia kaina, suteikia visas paslaugas klientams.

    Ieškote alternatyvos „Olark“? Sužinokite apie „LiveAgent“ galimybes, įrankius, funkcijas ir „omnichannel“ aptarnavimą už puikią kainą.

    Ieškote „Olark“ alternatyvos?

    "LiveAgent" - efektyvus interneto aptarnavimo sprendimas, padedantis padidinti klientų konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį. Palaiko daugiau nei 43 kalbas ir turi mobiliąją aplikaciją.

    Ar ieškote ko nors, kas išplėstų jūsų pagalbos centro galimybes? Peržiūrėkite pagrindines „LiveAgent“ funkcijas ir privalumus dabar arba prisiregistruokite nemokamam bandymui.

    Ieškote „Extend“ alternatyvos?

    Įmonė LiveAgent siūlo klientams aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Pradėkite nemokamą bandymą.

    Ieškote „Groove“ alternatyvos? „LiveAgent“ yra puiki pagalbos centro įranga, turinti daugiau nei 179 funkcijas ir daugiau nei 40 integracijų.

    Ieškote „Groove“ alternatyvos?

    „LiveAgent“ - programinė įranga, kuri palaiko 43 skirtingas kalbas ir padeda kuriant prasmingus santykius su klientais, taupant laiką ir pinigus.

    Ar ieškote geresnės „LivePerson“ alternatyvos? Apsvarstykite „LiveAgent“, apdovanojimus pelniusį daugelio kanalų pagalbos centro programinę įrangą.

    Ieškote „LivePerson“ alternatyvos?

    „LiveAgent“ yra ekonominis ir efektyvus aptarnavimo užklausų sprendimas, pagerinęs klientų patirtį ir konkvertavimo rodiklius. (159 characters)

    „Liveagent“ yra geriausias klientų aptarnavimo sprendimas, aprėpiantis visus svarbius kanalus bei turintis patikimą bilietų sistemą už teisingą kainą. Be galingo tiesioginio pokalbio internetu, „liveagent“ siūlo ir kitų puikių įrankių, daugiau nei 175 funkcijų ir daugiau nei 40 integracijų, padedančių jums suteikti geriausią įmanomą klientų aptarnavimą. „Liveagent“ turi tris puikius mokamus planus už prieinamą kainą.

    Ieškote „Zopim“ alternatyvos?

    Įmonė „LiveAgent“ siūlo klientų aptarnavimo, VoIP telefono sistemos, skundų valdymo ir kitas programines įrangas. Taip pat teikiamos mokymo ir šveitimo paslaugos.

    Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

    Start Free Trial x