Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Geriausias gaunamų skambučių centras

Atsakykite į daugiau klientų skambučių naudodami automatinius atgalinius skambučius ir automatinį skambučių nukreipimą.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Gaunamų skambučių centro programinė įranga jūsų pagalbos centre

Nors sparčiai populiarėja skaitmeniniai kanalai, aptarnavimas telefonu vis dar išlieka viena populiariausių klientų bendravimo priemonių tiek B2B, tiek B2C pramonėje. Iš tiesų, tyrimai rodo, kad 39% vartotojų teikia pirmenybę aptarnavimui telefonu, o ne kitiems ryšio kanalams.

Su „LiveAgent“ galite sukurti virtualų skambučių centrą savo pagalbos centre ir priimti skambučius iš fiksuoto ryšio telefono arba iš savo svetainės. Lengvai tvarkykite komunikaciją su klientais, gerinkite aptarnavimo komandos našumą ir atlikite daugiau pardavimų.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Kas yra gaunamų skambučių centro programinė įranga?

Gaunamų skambučių centro programinė įranga leidžia įmonėms efektyviai apdoroti didelį klientų skambučių kiekį. Programinė įranga veikia su IVR (Interactive Voice Response) technologija ir išmaniomis skambučių nukreipimo sistemomis, kurios sumažina skambučių atmetimą ir skambučių laukimo laiką, tuo pačiu užtikrindamos, kad skambinantieji visada būtų sujungti su tinkamiausiu agentu.

Kas yra gaunamų skambučių centro programinė įranga?

Naudodami profesionalią programinę įrangą priimamų skambučių centre, galite iš naujo nustatyti, kaip jūsų įmonė tvarko ryšius su klientais.

Phone icon

Nuosekli aptarnavimo patirtis

Nesvarbu, ar tai būtų atsakymas į klientų užklausas laiku, ar pardavimo užbaigimas, jūsų agentai gali pasiekti teigiamų rezultatų tik tuo atveju, jei jų naudojama skambučių centro programinė įranga suteikia jiems pakankamai naudingų funkcijų.

Smiley face icon

Didesnis klientų pasitenkinimas

Naudodami integruotą IVR, galite apjungti komunikaciją, nes skambučiai peradresuojami reikiamiems skyriams ar agentams, taip sumažinant laukimo laiką ir didinant klientų pasitenkinimą.

Clock icon

Padidėjusi pardavimų apimtis

Turėdami tiesioginę prieigą prie išsamios skambintojo informacijos, agentai gali parduoti atitinkamus produktus ar paslaugas esamiems klientams.

„Viskas viename“ „LiveAgent“ skambučių centro programinė įranga

Nesvarbu, ar tai būtų atsakymas į klientų užklausas laiku, ar pardavimo užbaigimas, jūsų agentai gali pasiekti teigiamų rezultatų tik tuo atveju, jei jų naudojama skambučių centro programinė įranga suteikia jiems pakankamai naudingų funkcijų.

Sklandus balso integravimas

„LiveAgent“ siūlo paprastą integraciją su daugiau nei 99% nacionalinių, regioninių ir pasaulinių VoIP partnerių – pasirinkite savo VoIP teikėją, prijunkite neribotą skaičių SIP magistralių ir vietinius numerius. Taip pat galite įgalinti skambučius iš kompiuterio į kompiuterį ir leisti klientams paskambinti jums vienu mygtuko paspaudimu tiesiai iš jūsų svetainės.

Person holding a pen in the left hand
Call routing feature in LiveAgent's call center software

Išmanus skambučių nukreipimas

Siekiant užtikrinti greitą ir tikslų bendravimą, „LiveAgent“ skambučių centro programinė įranga automatiškai nukreipia skambučius pagal prioritetą arba priskiria juos atsitiktine tvarka. Naudojant priskyrimą pagal prioritetą, skambučiai nukreipiami laisvam agentui, turinčiam aukščiausią prioritetą ir ilgiausią laiką nuo paskutinio skambučio, o atsitiktinis priskyrimas paskirsto skambučius šiuo metu pasiekiamiems agentams.

Pažangi IVR sistema

Naudodami pažangų interaktyvaus balso atsako (IVR) įrankį, galite sukurti net sudėtingiausius asmeninius IVR medžius, automatizuoti ir pagreitinti aptarnavimą, taupyti išteklius ir užtikrinti, kad klientų skambučiai visada būtų nukreipti tinkamiausiems skyriams ar agentams.

Interactive voice response
Woman sitting in front of the sandclock

Neriboti skambučių įrašai

Mėgaukitės neribotu skambučių įrašymu nenaudodami jokios papildomos skambučių įrašymo programinės įrangos ir išsaugokite visus gaunamus klientų skambučius ir balso pašto pranešimus „LiveAgent“ paskyroje teisiniais, mokymo ar aptarnavimo tikslais. Perklausykite, atsisiųskite arba grįžkite prie įrašytų skambučių bet kuriuo metu, kai jų labiausiai reikia, kad geriau aptarnautumėte savo klientus.

Integruotas vaizdo pokalbis

Patalpinkite vaizdo pokalbio mygtuką bet kurioje svetainės vietoje ir leiskite klientams paskambinti jums iš savo kompiuterio, kad galėtumėte bendrauti asmeniškiau. „LiveAgent“ vaizdo skambutis vyksta naršyklėje, todėl nereikia įdiegti jokios išorinės trečiosios šalies programos. Vaizdo skambučiai bus saugomi kaip bilietai.

Powerful WYSIWYG editor
Two people analyzing reports in front of the plants

Skambučių centro analizė

Išsamiai peržiūrėkite, kaip veikia jūsų gaunamų skambučių centras, gaudami išsamias ataskaitas. Sukurkite įvairias ataskaitas ir stebėkite visą svarbią skambučių centro informaciją ir KPI, įskaitant agentų produktyvumą ir agentų reitingų ataskaitas, kad nustatytumėte geriausiai dirbančius agentus ir tuos, kuriems gali prireikti papildomo mokymo.

„LiveAgent“ skambučių centro programinės įrangos naudojimas, siekiant padidinti parduodamų prekių skaičių

„LiveAgent“ skambučių centre debesijos pagrindu yra daugybė funkcijų, kurios gali padėti agentams sukurti daugiau pardavimo galimybių bendraujant su klientais ir nuolat jiems teikiant pagalbą.

Business woman walking and holding a mobile phone

Hibridinis bilietų srautas

Nepriklausomai nuo naudojamo aptarnavimo kanalo, visa komunikacija su kiekvienu klientu yra patogiai saugoma tame pačiame hibridiniame biliete su tuo pačiu bilieto ID, kuriame yra visa svarbi informacija apie klientą ir jo problemą.

Powerful WYSIWYG editor

Išsamios įžvalgos apie klientus

Naudodami „LiveAgent“ integruotą CRM, agentai gali akimirksniu pamatyti, su kuo bendrauja. Pridėkite informaciją prie kiekvieno kontakto, kad išsaugotumėte klientų duomenis, sukurtumėte užrašus, lengvai pasiektumėte ankstesnę bilietų istoriją. Taip turėsite visą kontekstą, kad galėtumėte teikti asmenišką pagalbą ir pasinaudoti papildomų pardavimų bei kryžminių pardavimų galimybėmis.

Woman sitting in front of the desk thinking about the right solution

Daugiakanalio ryšio platformos dalis

Priimamų skambučių centrai yra visapusiško daugiakanalio pagalbos centro dalis. Kai naudojate „LiveAgent“, klientai gali jus pasiekti iš bet kurios vietos, kokiais kanalais jie benaudotų – el. paštu, telefonu, tiesioginiu pokalbiu ar socialiniais tinklais. Jūsų agentai gali lengvai, patogiai ir efektyviai valdyti visą sąveiką su klientais iš vieno prietaisų skydelio ir užtikrinti sklandžią klientų patirtį. Programinėje įrangoje yra daugiau nei 180 funkcijų, daugiau nei 40 integracijų ir beveik neribotos pritaikymo jūsų verslui parinktys.

Kaip pasirinkti geriausią priimamų skambučių centro programinę įrangą

Jei ieškote nemokamos priimamų skambučių centro programinės įrangos, priemonės greičiausiai bus ribotos. Tyrinėdami įvairius variantus atkreipkite dėmesį į svarbiausias funkcijas, pvz., IVR, skambučių nukreipimo parinktis, neribotą skambučių įrašymą, ataskaitų teikimą ir t.t. Įranga turi būti lengvai nustatoma ir leisti aptarnavimo komandoms pradėti naudotis visomis skambučių centro funkcijomis per kelias minutes ir keliais paprastais paspaudimais.

Woman choosing and ordering an item from the menu

Fiksuotas mėnesinis mokestis ir jokių papildomų mokesčių

Gaukite prieigą prie debesijos pagrindu veikiančio skambučių centro programinės įrangos su galimybe skambinti ir priimti skambučius. Nėra jokių papildomų mokesčių už skambinimo minutę, nes pokalbiai vyksta tiesiai iš jūsų pagalbos centro įrangos. „LiveAgent“ siūlo geriausią kainos ir kokybės santykį su visiškai skaidriomis kainomis, mokamomis tik už naudojimą kiekvieną mėnesį. Jokių ilgalaikių sutarčių – tiesiog išankstinis mokėjimas.

Package Name

Viskas įskaičiuota

Tinka mažoms įmonėms, agentūroms ir net didelėms korporacijoms

$39 /mo

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kas yra gaunamų skambučių centras?

Kaip galėčiau pagerinti gaunamų skambučių centrą?

Kaip skambučių centro programinė įranga padės jūsų verslui?

Skambučių centro programinė įranga turi šimtus funkcijų, kurios gali palenvinti jūsų klientų aptarnavimo eigą. Pavyzdžiui, IVR, automatinis atgalinis skambutis ar skambučių peradresavimas yra keletas standartinių priemonių, kurios gali turėti įtakos jūsų agentų efektyviam skambučių apdorojimui. Turėdami skambučių centro programinę įrangą, jūsų verslas gali pagerinti klientų pasitenkinimą, padidinti pardavimus ir padidinti agentų produktyvumą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai