„Zapier“ yra vienas iš paprasčiausių būdų, kaip prijungti, integruoti ar sujungti į vieną dvi ar daugiau skirtingų funkcijų turinčių programų į vieną. Jis veikia paprastai ir gali sujungti daugumą programų. „Zapier“ veikia kartu su vietinėmis „LiveAgent“ integracijomis.
„Zapier“ leidžia integruoti daugybę programų, integracijų ir programinės įrangos su „LiveAgent“, kad būtų užtikrinta sklandi darbo patirtis. „LiveAgent“ integruojasi su daugybe jų, kad visi rastų tai, ko reikia darbo eigai paspartinti.
Šios integracijos skirtos paspartinti jūsų darbo eigą ir sujungti pagalbos tarnybą su kitomis programomis, kad būtų užtikrintas sklandus darbas. Tai reiškia, kad jums nereikia keisti programinės įrangos, nes gausite pranešimus savo informacijos suvestinėje ir galėsite sekti svarbius atnaujinimus.
Pavyzdys: Alisa yra pagalbos tarnybos vadovė ir nori sekti savo komandos pažangą atliekant įvairias užduotis su bendradarbiavimo įrankiu. Tačiau ji taip pat turi sutelkti dėmesį į nuolat gaunamų bilietų sprendimą. Alisa naudoja „LiveAgent“ klientų aptarnavimui, o „ProjectManager.com“ – kurdama ir tikrindama savo komandos užduotis. Alisa naudoja „Zapier“, kad sujungtų abi programas ir galėtų stebėti „ProjectManager.com“ užduotis savo „LiveAgent“ paskyros informacijos suvestinėje.
Pažvelkite į „LiveAgent“ integracijų sąrašą ir raskite tas, kurias norite prijungti.
Need a tool for email marketing?
Look no further! LiveAgent can do it all -- whether it’s streamlining emails, creating email templates, or keeping you organized. Try it today for free.
Puikus klientų aptarnavimas svarbus pelningumui ilgalaikėje perspektyvoje. Tinkinimas yra būdas prisitaikyti prie konkrečių klientų poreikių. LiveAgent yra platforma, kuri siūlo individualizuotą klientų aptarnavimą. Svetainėje taip pat galite gauti daugiau informacijos ir susisiekti su komanda. Taip pat svetainėje yra naudojami slapukai.
Šiame tekste pateikiama informacija apie LiveAgent įmonės klientų aptarnavimo programinės įrangos sprendimus. Jie taip pat turi mokymų, tinklaraščių ir akademijos skyrius, o klientai gaus prisijungimo informaciją į savo paštą po LiveAgent įrengimo proceso. Tekste kaip alternatyvą pasiūlytas LiveAgent programinis sprendimas, kuris yra efektyvus ir ekonomiškas, padedantis tvarkyti didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
“Zagat” Pagalbos Tarnybos Kontaktai
LiveAgent siūlo įvairias programinės įrangos paslaugas klientų aptarnavimui, įeinančių skambučių centrui ir el. pašto valdymui. Jų paslaugos yra populiarūs, o kontaktai yra pateikiami svetainėje. Registravęs jų paslaugą, galite pradėti kurti savo LiveAgent skydelį.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo ir komunikacijos platforma, kurią galima pritaikyti įvairiems poreikiams. Tai apima nuo VoIP telefono sistemų iki skundų valdymo sistemų ir el. pašto valdymo programinės įrangos. Jie taip pat siūlo klientų portalo programinę įrangą ir daugybę kitų paslaugų. Įmonė taip pat turi mokymosi resursų, tokių kaip tinklaraščiai ir internetiniai seminarai. LiveAgent siūlo „turą“ ir nemokamą demonstraciją. Jie turi skirtingus pardavimo kontaktus ir naujienlaiškį. Quality Unit, LLC valdo LiveAgent ir siūlo taisykles, sąlygas, saugumo ir privatumo politiką ant savo svetainės.