Vidinių pokalbių funkcija jums suteikia galimybę perjungti vidinį pokalbį į daug patogesnį bendravimo būdą su kolegomis – balso pokalbį. Tiesiogiai į LiveAgent skambučių centrą integruota funkcija leidžia greitai spręsti bet kurias atsiradusias problemas ar greitai gauti atsakymą. Vidinio skambučio atlikimas yra labai lengva užduotis.
Paprasčiausiai paspauskite ant pliuso mygtuko, esančio viršutiniame kampe ir iš sąrašo pasirinkite “Naujas vidinis skambutis”.

Tuomet bus atidaryta nauja LiveAgent dalis, kur jūs galite pasirinkti asmenį, su kuriuo norėtumėte bendrauti. Paspaudus ant skambučio mygtuko, jūs greitai atidarysite naują bilietą su unikaliu ID numeriu ir į LiveAgent panašia sąsaja.

Panašiai kaip ir vidinio pokalbio metu, jūs galite įterpti pastabą su Bilieto ID (kuris yra paspaudžiamas ir nukreipiantis jus į tą bilietą).
Jei jums bus reikalinga pagalba su konkrečiu bilietu ar kliento užklausa, jūs galite pradėti vidinį skambutį tiesiai iš to bilieto sąsajos. Paspaudę ant 3 taškų, jūs galėsite pamatyti galimų parinkčių sąrašą. Skambučio pradžios procesas yra toks pat, kaip ir prieš tai. Pasirinkite kolegą ir paspauskite skambučio mygtuką.
Feeling stuck? Hit up a colleague
LiveAgent enables you to call your online colleagues for free, without the need for any third-party software. Try it today. No credit card required.
Skambučių stebėjimo programinė įranga
Atraskite, kaip „LiveAgent“ skambučių stebėjimo programinė įranga padeda kontaktų centrams efektyviai stebėti ir standartizuoti aptarnavimą. Sužinokite apie jos naudingumą kokybės kontrolėje, darbuotojų mokymuose ir daugiau nei 180 funkcijų, kurios padidina produktyvumą. Išbandykite nemokamai ir pagerinkite savo klientų aptarnavimo kokybę.





