Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vidiniai bilietai

Kas yra vidiniai bilietai?

Vidiniai bilietai gali būti apibūdinami kaip jūsų darbuotojų pateiktos pagalbos užklausos. Sukūrus darbo eigą, pagal kurią su problemomis susidūrę darbuotojai turi pateikti vidinius bilietus, organizacijoje galima valdyti problemas iš bendros centralizuotos pašto dėžutės.

Vidines užklausas mato tik jūsų agentai – jų negali matyti jokie klientai ar galutiniai naudotojai.

Vidinis bilietas
Vidinis bilietas

Kaip naudoti vidinius bilietus?

Vidiniai bilietai gali būti naudojami:

  • Vidinių pagalbos užklausų teikimui
  • Vidinių pastabų kolegoms siuntimui
  • Užduočių kūrimui konkrečiam agentui / agentų grupei tam tikrame skyriuje
  • Užrašo / priminimo sau sukūrimui su galimybe atidėti vidinį bilietą
Vidiniai bilietai
Vidinis bilietas

Kurdami vidinį bilietą galite nustatyti:

  • Skyrių, kuriam norite priskirti bilietą
  • Agentą, kuriam norite priskirti bilietą
  • Klientą, kuriam skirtas bilietas
  • Temos eilutę

Apibrėžę pirmiau nurodytus laukus, galite sukurti bilietą tiesiog rašydami pranešimą arba naudodami iš anksto paruoštus atsakymus, žinučių šablonus ar priedus.

Use internal tickets to assign tasks

Create task reminders for yourself or your colleagues with internal tickets. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free trial

Kaip sukurti vidinius bilietus

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite + mygtuką viršutiniame dešiniajame ekrano kampe (šalia mygtuko To solve (Išspręsti) ir savo profilio nuotraukos).
Vidiniai bilietai

3. Spustelėkite New internal ticket.

sukurti vidinį bilietą
  1. Spustelėkite išskleidžiamąjį meniu Department ir pasirinkite skyrių, kuriam norite priskirti bilietą.
  2. Spustelėkite išskleidžiamąjį meniu Agent ir pasirinkite agentą, kuriam norite priskirti bilietą (taip pat galite pasirinkti save).
  3. Pasirinktinai: spustelėkite išskleidžiamąjį meniu Customer ir pasirinkite klientą, su kuriuo susijęs bilietas (nesijaudinkite, jie nebus informuoti ir nematys bilieto).
  4. Spustelėkite laukelį Subject ir nustatykite bilieto temą.
  5. Spustelėkite geltoną teksto laukelį ir parašykite žinutę. Galite naudoti priedus, iš anksto paruoštus atsakymus arba žinučių šablonus.
  6. Kai būsite pasiruošę, spustelėkite oranžinį mygtuką Create.
vidinio bilieto kūrimas

Kur galiu peržiūrėti vidinį bilietą, kurį sukūriau?

Sukūrę vidinį bilietą, jį galėsite rasti „LiveAgent“ bilietų skydelyje. Jis bus rodomas kaip naujas bilietas ir jame bus nurodyta jūsų sukurta temos eilutė. Kad būtų lengviau atskirti vidinį bilietą nuo įprasto, visų vidinių bilietų temos eilutėje pažymėta „internal tickets“ (vidiniai bilietai).

vidinis bilietas aptarnavimo tarnyboje

Kuo vidinių bilietų funkcija gali praversti?

Vidinių bilietų funkcija gali būti naudinga kiekvienai įmonei ir organizacijai įvairiais būdais, įskaitant dalykus kaip:

Centralizuotas vidinis ir išorinis aptarnavimas

Turėdami pagalbos užklausas – tiek vidines, tiek išorines – vienoje vietoje, užtikrinsite, kad jūsų aptarnavimo agentai visada būtų produktyvūs. Jiems nereikės gaišti brangaus laiko kaitaliojant skirtingus įrenginius ir stebint kitas paskyras bei įrankius.

Greitesnis problemos sprendimas

Didesnis produktyvumas užtikrina greitesnį problemų sprendimą. Galbūt jūs manote, kad vidiniai bilietai nereikalauja skubaus problemos sprendimo, tačiau tai toli gražu iki tiesos.

Pavyzdžiui, įsivaizduokite, kad vienas iš jūsų techninio aptarnavimo agentų padėdamas klientui susidūrė su problema. Jis pateikia užklausą, bet niekas neskuba į ją atsakyti. Tuomet atsakymo nebuvimas gali prailginti kliento bilieto išsprendimo laiką ir paveikti jo pasitenkinimą jūsų verslu. Blogiausiu atveju klientas gali būti toks nepatenkintas, kad atsisakys jūsų paslaugų.

Veiklos ataskaita klientų aptarnavimo programinėje įrangoje – „LiveAgent“

Visi labiau patenkinti

Turėdami visus bilietus vienoje vietoje ir greitai į juos atsakydami užtikrinsite, kad ir klientai, ir darbuotojai būtų patenkinti. Be to, taip išvengsite neigiamos klientų patirties, darbuotojų pervargimo ir agentų bejėgiškumo jausmo susidūrus su klientų nepasitenkinimu.

Agentų reitingų funkcija klientų aptarnavimo programinėje įrangoje – „LiveAgent“

Kuo skiriasi vidiniai ir įprasti bilietai?

Vidiniai bilietai – tai užklausos, kurias pateikia jūsų darbuotojai, o įprastus bilietus pateikia jūsų klientai. Paprastai klientai gali pateikti užklausas per bet kurį ryšių kanalą, kurį esate sujungę su aptarnavimo centro programine įranga. Šie kanalai gali būti el. paštas, tiesioginis pokalbis, socialiniai tinklai, telefonas, jūsų žinių bazė, kontaktinės formos ar net forumas.

LiveAgent Product Tour

Tuo tarpu vidinės pagalbos bilietus galima pateikti tik aptarnavimo tarnyboje, kaip nurodyta pirmiau aprašytuose žingsniuose. 

Žinių bazės ištekliai

Jei norite daugiau sužinoti apie vidinius bilietus, apsilankykite mūsų žinių bazėje, tinklaraštyje, akademijoje arba „YouTube“ kanale. Be to, parengėme keletą šaltinių, susijusių su vidiniais bilietais, kurie gali jus sudominti.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Ženkleliai

Pasirengę kurti vidinius bilietus?

Sužinokite, kaip paprasta su „LiveAgent“ pateikti vidines užklausas. Išbandykite visas funkcijas 14 dienų nemokamai. Jokių įsipareigojimų ar banko kortelės duomenų.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai