„Slack“ yra gerai žinoma debesijos pagrindu veikianti momentinių pranešimų platforma. „Slack“ yra naudojamas norint užmegzti ryšį su savo bendradarbiais ir akimirksniu kalbėtis su jais apie su darbu susijusias problemas, projektus ar net laisvalaikį ne darbo metu. Jis populiarus, nes yra paprastas ir daugelis įmonių jį pradėjo naudoti kaip pagrindinį komunikacijos kanalą. „Slack“ prasidėjo kaip paprastas projektas, kurio tikslas – suteikti pirmenybę klientų atsiliepimams ir suteikti paprastą erdvę bendravimui įmonėse. Todėl nenuostabu, kad „Slack“ tapo populiariausia verslo pranešimų platforma visame pasaulyje.
Kiekvieną kartą, kai kas nors siunčia žinutę jums ar visiems, esantiems tame pačiame kanale, gaunate pranešimą. Pardavimai, žmogiškieji ištekliai ar produktų kūrimas – viskas sujungta į vieną centrą.
Bet kaip dėl klientų aptarnavimo? Siekdami kuo geriau išnaudoti „Slack“ ir „LiveAgent“, pristatėme naują funkciją, kuri jums padės net ir tada, kai rūpinatės kitais reikalais. Jūsų klientų aptarnavimo įgūdžiai išliks nepriekaištingi.
„LiveAgent“ leidžia lengviau sekti bilietus per „Slack“ pranešimus.
Niekada nepraleiskite kliento užklausos, net kai diskutuojate apie kitas idėjas. Praneškite savo agentams apie naujausius „Slack“ ir „LiveAgent“ integravimo naujinimus.
Pagrindiniai privalumai
- Niekada nepraleiskite nė vieno bilieto, kol naudojatės „Slack“
Naudodamiesi „LiveAgent“ integracija „Slack“, galite pamatyti, kas vyksta su jūsų bilietais, kol naudojatės „Slack“. Kiekvieną kartą, kai atidaromas ar išsprendžiamas naujas bilietas arba kai gaunate atsakymą iš kliento, per „Slack“ pranešimų skydelį būsite apie tai informuoti.
- Sužinokite svarbius naujinius apie taisykles
Sužinokite, ar kas nors svarbaus pasikeitė nustatant „LiveAgent“ taisykles. Kiekvieną kartą, kai taisyklė keičiama, gausite apie tai pranešimą būdami „Slack“.
- Lengva sąranka
Sąranką lengva atlikti naudojant „LiveAgent“ konfigūravimo skydelį, o tam reikia tik kelių minučių. Viskas bus paruošta ir sukurta per trumpą laiką, kad galėtumėte sutelkti dėmesį į svarbius dalykus.
- Lesikite savo darbuotojams bendrauti
Išsiųskite pranešimus į „Slack“ iš „LiveAgent“, kad galėtumėte aptarti idėjas, pateikti patarimų naudodami parinktį „Siųsti „Slack“ pranešimą“.
- Pritaikykite savo pranešimus
Pranešimų šablonus galima lengvai pritaikyti pagal jūsų pageidavimus.
Say goodbye to unanswered tickets
Get Slack notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Nauda verslui
- „Slack“ integracija taupo jūsų brangų laiką, nes visada žinote, kas vyksta jūsų ataskaitų skyriuje.
- Automatiniai pranešimai apie naujai sukurtus bilietus, esamus bilietus ir naujas taisykles
- Lengvai informuokite savo darbuotojus, esančius „Slack“ per „LiveAgent“, siųsdami pranešimą į savo kanalą
- Lengva įdiegti, nėra sudėtingų procedūrų
Įdiegimas ir nustatymas
„Slack“ pranešimus galite lengvai nustatyti patys. Niekada neleiskite niekam praleisti bilieto ar svarbaus jūsų taisyklių atnaujinimo. Reikia atlikti tik kelis žingsnius; pažvelkime, kokie jie yra.
1 žingsnis
Pirmasis žingsnis yra nustatyti „Slack“ funkciją. Funkcijų sąrašą galite rasti „LiveAgent“ administratoriaus skydelyje. Eikite į konfigūraciją ir raskite „Slack“.
2 žingsnis
Baigę suaktyvinti, spustelėkite mygtuką „Pridėti prie „Slack“. Mygtukas vėl pasirodys pasirinkus „Slack“ konfigūraciją. Tada pasirodo standartinis autorizacijos langas.
3 žingsnis
Kai sėkmingai baigsite integruoti „Slack“ su „LiveAgent“, galite nustatyti naują veiksmą „Siųsti „Slack“ pranešimą“. Kiekvienas agentas taip pat turi galimybę nustatyti „Slack“ pranešimus skiltyje „Redaguoti profilį“. Kai jie nustatys savo „Slack“, reikia vartotojo patvirtinimo bandomojo pranešimo, kurį reikia atlikti tiesiogiai per „Slack“.
Pasiruošę pabandyti? Atlikite šiuos tris paprastus veiksmus ir pabandykite išsiųsti bilietą iš „LiveAgent“ ataskaitų skyriaus, kad pamatytumėte, kaip tai veikia. Nustatyti pranešimus yra pakankamai lengva. Tiesiog eikite į „Slack“ konfigūraciją ir peržiūrėkite visas parinktis. Pasirinkite tą, kuri jums labiausiai tinka.
Pasirengę įveikti vangumą?
„Slack“ ir „LiveAgent“ yra labai galingi įrankiai, kurių kiekvienas atlieka skirtingą funkciją. Stabilios, patikimos ir intuityvios programinės įrangos įsigijimas visada yra vertinga investicija jums ir jūsų įmonei. „Slack“, kaip komunikacijos įrankis, yra neįkainojamas, o kartu naudojant „Slack“ ir „LiveAgent“ jūsų verslas bus pasirengęs klestėti, jūsų agentams visada bus pranešta apie atnaujinimus, o klientais visada bus rūpinamasi greitai ir efektyviai. Teikite aptarnavimą visiškai nauju būdu ir pasidalykite gero klientų aptarnavimo pavyzdžiais savo kanaluose.
Kodėl gi nesužinojus patiems? „LiveAgent“ siūlo puikias kainas ir patikimą aptarnavimą už priimtiną kainą. Peržiūrėkite mūsų lanksčius kainų planus arba išbandykite nemokamai.
„Mes ieškojome „Kayako“ pakaitalo, nes jis mus tikrai nuvylė. Iš pradžių bandėme „Freshdesk“, bet kai suradau „Live Agent“, įsitikinau, kad tai geriausias variantas. Geriausia „Live Agent“ funkcija yra tai, kaip jis paskirsto bilietus darbuotojams. Tai teikia nuolatinį užduočių srautą mūsų klientų aptarnavimo personalui ir užkerta kelią rinktis lengviausias užduotis, o ne sunkesnes. Taip pat puiku turėti tokį didžiulį funkcijų kiekį. Net jei jums jų visų neprireiks, tikrai rasite viską, kas reikalinga“. Sampo S G2
“Supsystic” Pagalbos Tarnybos Kontaktai
"Supsystic" yra SaaS bendrovė, kuri siūlo pagalbos tarnybų programinę įrangą, kaip bilietavimo programinę įrangą ir pagalbą socialinėje žiniasklaidoje. Jie taip pat turi kontaktus klientų aptarnavimui ir teisinėms sritims.