Nurodykite lankytojų IP adresus, kuriuos norite blokuoti, kad erzinantys lankytojai daugiau nebetrukdytų jūsų agentų darbo.
Blokavimas taikomas:
- Pokalbiams
- Kontaktų formos
- Skambučiams (skambučių mygtukai)
- Pasiūlymams
- Forumų įrašams
Pokalbiai Lankytojas gali matyti pokalbių mygtuką, tačiau jis negali pradėti sesijos su agentais. Užblokuotas vartotojas gali tik palikti žinutę, kuri bus automatiškai pažymėta kaip Šlamštas.
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Kontaktų formos Blokuoto lankytojo kontaktų formoje paliktas pranešimas bus automatiškai pažymėtas kaip Šlamštas.
Skambučiai Per skambučių valdiklį (skambučio mygtuką) vykdomi skambučiai, bus nukreipiami į balso paštą (ir pažymėti kaip Šlamštas) ar tiesiog atmetami – priklausomai nuo jūsų IVR nustatymų.
Pasiūlymai/Forumo įrašai Blokuojami vartotojai negali registruotis ir pildyti forumo/pridėti pasiūlymų iš blokuojamų IP adresų.
Blokavimo istorija – Užsaugota informacija
- Blokavimo data (Sukurta)
- Galiojimas (Galioja iki)
- Blokuotas IP adresas
- Pastaba su priežastimi
- Blokavo (Agento vardas)
- Bilieto ID
Kaip atlikti Blokavimą
- Bendraujant su erzinančiu lankytoju
- Pridėti blokavimą LiveAgent skiltyje Nustatymai/Apsauga
Žinių bazės ištekliai
Pradėkite nemokamą išbandymą jau šiandien
Užsiregistruokite 14 dienų nemokamam LiveAgent bandymui ir atraskite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą jau šiandien!
„LiveAgent“ – saugi klientų aptarnavimo programinė įranga, skirta efektyviai valdyti visus klientų klausimus iš vienos sąsajos. Mūsų pagalbos centro saugos funkcijos apima IP blokavimą, patvirtinimą dviem veiksmais, HTTPS šifravimą, kelių duomenų centrų naudojimą ir BDAR atitikimą. Pasitikėkite „LiveAgent“ ir užtikrinkite aukščiausią saugumą savo klientams. Išbandykite nemokamai be įsipareigojimų!






