Bilietų tvarkymas

Bilietų tvarkymo sistema – tai įrankis arba programinė įranga, kuri fiksuoja, rūšiuoja ir valdo klientų aptarnavimo užklausas. Iš esmės sistema leidžia įmonėms greičiau ir efektyviau spręsti klientų užklausas (bilietus).

Kokie yra bilietų tvarkymo sistemos naudojimo privalumai?

  • Sklandi omnikanalė sąveika
  • Efektyvus bilietų sprendimas
  • Bilietų prioritetų nustatymas
  • Didesnis agentų produktyvumas
  • SLA stebėjimas ir ataskaitos
  • Realių duomenų įžvalgos
  • Geresnė aptarnavimo kokybė ir didesnis klientų išlaikymas
  • Savitarnos galimybės
  • Ženkliai sutaupoma lėšų (nebereikia trečiųjų šalių programų ir programinės įrangos, nes visi pranešimai ir informacija apie klientus saugomi vienoje centralizuotoje vietoje).

Stand out from your competitors with a strong customer service culture​

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Kokias išskirtines funkcijas turi „LiveAgent“ bilietų tvarkymo programinė įranga?

Universali pašto dėžutė

„LiveAgent“ universali pašto dėžutė į vieną bendrą pašto dėžutę sugrupuoja el. laiškus, telefono skambučius, socialinių tinklų pranešimus, žinių bazės bilietus ir pokalbių gyvai pranešimus. Be to, naudotojai gali atsakyti į visus gautus pranešimus tiesiai iš šios pašto dėžutės, neprivalėdami atskirai prisijunginėti prie kiekvienos atitinkamos platformos, kad patikrintų naujas užklausas.

Universalios pašto dėžutės funkcija „LiveAgent“
„LiveAgent“ bilietų tvarkymo skydelis

Hibridiniai bilietų srautai

Viena iš išskirtinių „LiveAgent„ funkcijų – hibridinis bilietų srautas, leidžiantis agentams sekti kliento bilietų sprendimo kelią per kelis kanalus toje pačioje bilieto gijoje. Tai reiškia, kad jei klientas pradeda pokalbį svetinėje tiesioginiu pokalbiu, o vėliau tęsia pokalbį el. paštu arba telefonu, visos trys sąveikos bus prieinamos tame pačiame bilieto sraute.

Paspaudžiami bilietų ID

„LiveAgent“ kiekvienam bilietui automatiškai priskiria unikalų bilieto identifikatorių (ID). Jei kuris nors iš jūsų agentų užstrigo ir jam reikia pagalbos, jis gali lengvai pasidalyti su kolegomis paspaudžiamu bilieto ID, kuris automatiškai nukreips juos į patį bilietą.

CRM

„LiveAgent“ gali pasigirti integruotu CRM, kuris leidžia naudotojams kurti pasirinktinius CRM laukus. Saugokite visą reikalingą informaciją apie klientus, įskaitant ankstesnius pirkimus, bilietus ir unikalias įžvalgas savo bilietų tvarkymo skydelyje.

Bilietas klientų įžvalgos CRM

Agentų susidūrimo aptikimas

„LiveAgent“ bilietų sistema įspėja jus, kai įsiterpiate į kito agento teritoriją. Pavyzdžiui, jei ruošiatės pradėti atsakinėti į bilietą, su kuriuo dirba kitas agentas, sistema automatiškai jus įspės.

Agentų susidūrimo aptikimas

Automatizuotas bilietų paskirstymas

Naudojant „LiveAgent“ bilietų programinę įrangą, visi gaunami klientų pranešimai bus automatiškai priskirti atitinkamam aptarnavimo agentui, todėl jūsų darbuotojai nesipainios ir nesiblaškys. Kiekvienas agentas tiksliai žinos, į kokius bilietus turi atsakyti, todėl padidės produktyvumas ir efektyvumas.

SLA valdymas

„LiveAgent“ bilietų sistema stebės visus jūsų bilietų SLA ir praneš jums, kai gausite bilietą iš VIP kliento arba jei netrukus į VIP kliento bilietą bus vėluojama atsakyti.

SLA lygiai „LiveAgent“
SLA nustatymai

Žymos ir filtravimas

„LiveAgent“ bilietų sistema automatiškai grupuoja visus gautus bilietus pagal kanalą, prioritetą ir gavimo datą. Naudotojai taip pat gali pridėti žymas prie kiekvieno bilieto, kad būtų lengviau filtruoti ir lengvai apžvelgti kiekvieno bilieto turinį.

Privatūs užrašai

Agentai gali kurti privačias pastabas bilietų gijose, kurios matomos tik agentams. Privačios pastabos gali būti naudojamos kaip priminimai arba padėti kitiems agentams susipažinti su bilietu ar kliento užklausa.

Bilietų išskyrimas ir sujungimas

Ši funkcija gali gerokai pagreitinti bilietų sprendimo laiką. Jei iš to paties asmens gaunate kelis bilietus apie tą pačią problemą, galite juos lengvai sujungti į vieną. Arba, jei gaunate vieną bilietą, kuriam reikia dviejų skyrių dėmesio (pavyzdžiui, pardavimo ir IT), galite padalyti bilietą į dvi dalis, kad užtikrintumėte maksimalų efektyvumą.

Vidiniai pokalbiai ir skambučiai

Kaip ir „Gmail“, „LiveAgent“ bilietų tvarkymo programinė įranga suteikia galimybę bendrauti su kolegomis internetu pačiame „LiveAgent“ skydelyje. Žinoma, galima naudotis ir vidiniais skambučiais.

Vidinis skambutis

Automatizavimo taisyklės

Bilietų automatizavimo taisyklės gali išlaisvinti jūsų agentus nuo nuobodžių ir pasikartojančių užduočių. Sukūrus konkrečiu laiku ir paleidikliais pagrįstas automatizavimo taisykles, bilietų sistema galės atlikti tokias užduotis, kaip tolesnio pasiteiravimo el. laiškų siuntimas arba bilietų žymėjimas kaip brukalu.

Ataskaitos

„LiveAgent“ bilietų programinė įranga turi patikimas ataskaitų ir duomenų analizės priemones. Kurkite veiklos ataskaitas bei SLA atitikties ataskaitas.

Žaidybinimas

Klientų aptarnavimas gali būti pasikartojantis ir gali atrodyti menkai apdovanojantis darbas. Padarykite jį linksmesnį pasitelkę žaidybinimo ženkliukus, lygius ir apdovanojimus. Jūsų agentai turės ko laukti kiekvieną dieną, o sveikas konkurencingumo lygis padidins jų darbo efektyvumą.

Kokie ryšių kanalai galimi sujungti su „LiveAgent“ bilietų tvarkymo sistema?

  • El. paštas
  • Pokalbis gyvai
  • Telefonas (galima užregistruoti neribotą skaičių VoIP telefono numerių)
  • „Facebook“
  • „Instagram“
  • „Twitter“
  • „Viber“
  • Kontaktinės formos
  • Klientų portalas
Apdovanojimai

Happy customers are the best customers

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

View more

Ženkleliai

Kaip veikia bilietų tvarkymo sistema?

Kai klientai kreipiasi į jūsų įmonę kanalu, kurį sujungėte su „LiveAgent“, sistema automatiškai sukuria naują aptarnavimo bilietą.

Kaip tai atrodo praktikoje?

Jei norite sužinoti, ar jūsų klientai galės atskirti, ar naudojate bilietų programinę įrangą atsakinėdami į jų telefono skambučius, tiesioginius pokalbius, „Viber“ žinutes, „Twitter“ žinutes ar el. laiškus, atsakymas – ne. Kaip tai veikia, sužinokite šioje išsamioje vaizdo pamokoje.

Bilietų tvarkymo sistemos paruošimas darbui

Norėdami užtikrinti, kad bilietų sistema būtų maksimaliai išnaudojama, turite ją sujungti su visomis el. pašto paskyromis, socialinių tinklų profiliais ir telefono numeriais. Taip pat turėsite savo svetainėje patalpinti mūsų tiesioginių pokalbių valdiklį ir sukurti „LiveAgent„ pagalbos portalą. Nežinote, kaip tai padaryti? Peržiūrėkite šį pradžiamokslį.

  • „Partly“

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • „covomo“

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • „XperienceHR“

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • „TAZAR Group“

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • „Workplace Depot“

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • „AVMarket“

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • Antalijos konsultacinis kalbų centras

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Žinių bazės ištekliai

Peržiūrėkite visą bilietų tvarkymo sistemos funkcijų sąrašą.

Pasiruošę išbandyti mūsų garsiąją bilietų tvarkymo sistemą?

Sužinokite, kaip lengva teikti suasmenintą, laiku teikiamą ir kompetentingą aptarnavimą su „LiveAgent“. Išbandykite mus nemokamai 14 dienų jau šiandien. Nereikia kreditinės kortelės.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Kas yra bilietų tvarkymo sistema?

Bilietų tvarkymo sistema – tai įrankis arba programinė įranga, kuri fiksuoja, rūšiuoja ir valdo klientų aptarnavimo užklausas. Iš esmės sistema leidžia įmonėms greičiau ir efektyviau spręsti klientų užklausas (bilietus).

Kokie yra bilietų tvarkymo sistemos naudojimo privalumai?

Sklandi omnikanalė sąveika, efektyvus bilietų sprendimas, bilietų prioritetų nustatymas, didesnis agentų produktyvumas, SLA stebėjimas ir ataskaitos, realių duomenų įžvalgos, geresnė aptarnavimo kokybė ir didesnis klientų išlaikymas.

Ar bilietų sistema yra naudinga?

Bilietų sistema yra naudinga, nes ji turi įtakos klientų aptarnavimo darbo automatizavimui, patogumui ir aptarnavimo išlaidų mažinimui. Be to, ji turi įtakos klientų lojalumo didinimui, didesnėms pajamoms ir agentų darbo efektyvumui.

Kaip veikia bilietų tvarkymo sistema?

Kai klientai kreipiasi į jūsų įmonę kanalu, kurį sujungėte su „LiveAgent“, sistema automatiškai sukuria naują aptarnavimo bilietą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai