Bilietų tvarkymo sistema – tai įrankis arba programinė įranga, kuri fiksuoja, rūšiuoja ir valdo klientų aptarnavimo užklausas. Iš esmės sistema leidžia įmonėms greičiau ir efektyviau spręsti klientų užklausas (bilietus).
Kokie yra bilietų tvarkymo sistemos naudojimo privalumai?
- Sklandi omnikanalė sąveika
- Efektyvus bilietų sprendimas
- Bilietų prioritetų nustatymas
- Didesnis agentų produktyvumas
- SLA stebėjimas ir ataskaitos
- Realių duomenų įžvalgos
- Geresnė aptarnavimo kokybė ir didesnis klientų išlaikymas
- Savitarnos galimybės
- Ženkliai sutaupoma lėšų (nebereikia trečiųjų šalių programų ir programinės įrangos, nes visi pranešimai ir informacija apie klientus saugomi vienoje centralizuotoje vietoje).
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Kokias išskirtines funkcijas turi „LiveAgent“ bilietų tvarkymo programinė įranga?
Universali pašto dėžutė
„LiveAgent“ universali pašto dėžutė į vieną bendrą pašto dėžutę sugrupuoja el. laiškus, telefono skambučius, socialinių tinklų pranešimus, žinių bazės bilietus ir pokalbių gyvai pranešimus. Be to, naudotojai gali atsakyti į visus gautus pranešimus tiesiai iš šios pašto dėžutės, neprivalėdami atskirai prisijunginėti prie kiekvienos atitinkamos platformos, kad patikrintų naujas užklausas.
Hibridiniai bilietų srautai
Viena iš išskirtinių „LiveAgent„ funkcijų – hibridinis bilietų srautas, leidžiantis agentams sekti kliento bilietų sprendimo kelią per kelis kanalus toje pačioje bilieto gijoje. Tai reiškia, kad jei klientas pradeda pokalbį svetinėje tiesioginiu pokalbiu, o vėliau tęsia pokalbį el. paštu arba telefonu, visos trys sąveikos bus prieinamos tame pačiame bilieto sraute.
Paspaudžiami bilietų ID
„LiveAgent“ kiekvienam bilietui automatiškai priskiria unikalų bilieto identifikatorių (ID). Jei kuris nors iš jūsų agentų užstrigo ir jam reikia pagalbos, jis gali lengvai pasidalyti su kolegomis paspaudžiamu bilieto ID, kuris automatiškai nukreips juos į patį bilietą.
CRM
„LiveAgent“ gali pasigirti integruotu CRM, kuris leidžia naudotojams kurti pasirinktinius CRM laukus. Saugokite visą reikalingą informaciją apie klientus, įskaitant ankstesnius pirkimus, bilietus ir unikalias įžvalgas savo bilietų tvarkymo skydelyje.
Agentų susidūrimo aptikimas
„LiveAgent“ bilietų sistema įspėja jus, kai įsiterpiate į kito agento teritoriją. Pavyzdžiui, jei ruošiatės pradėti atsakinėti į bilietą, su kuriuo dirba kitas agentas, sistema automatiškai jus įspės.
Automatizuotas bilietų paskirstymas
Naudojant „LiveAgent“ bilietų programinę įrangą, visi gaunami klientų pranešimai bus automatiškai priskirti atitinkamam aptarnavimo agentui, todėl jūsų darbuotojai nesipainios ir nesiblaškys. Kiekvienas agentas tiksliai žinos, į kokius bilietus turi atsakyti, todėl padidės produktyvumas ir efektyvumas.
SLA valdymas
„LiveAgent“ bilietų sistema stebės visus jūsų bilietų SLA ir praneš jums, kai gausite bilietą iš VIP kliento arba jei netrukus į VIP kliento bilietą bus vėluojama atsakyti.
Žymos ir filtravimas
„LiveAgent“ bilietų sistema automatiškai grupuoja visus gautus bilietus pagal kanalą, prioritetą ir gavimo datą. Naudotojai taip pat gali pridėti žymas prie kiekvieno bilieto, kad būtų lengviau filtruoti ir lengvai apžvelgti kiekvieno bilieto turinį.
Privatūs užrašai
Agentai gali kurti privačias pastabas bilietų gijose, kurios matomos tik agentams. Privačios pastabos gali būti naudojamos kaip priminimai arba padėti kitiems agentams susipažinti su bilietu ar kliento užklausa.
Bilietų išskyrimas ir sujungimas
Ši funkcija gali gerokai pagreitinti bilietų sprendimo laiką. Jei iš to paties asmens gaunate kelis bilietus apie tą pačią problemą, galite juos lengvai sujungti į vieną. Arba, jei gaunate vieną bilietą, kuriam reikia dviejų skyrių dėmesio (pavyzdžiui, pardavimo ir IT), galite padalyti bilietą į dvi dalis, kad užtikrintumėte maksimalų efektyvumą.
Vidiniai pokalbiai ir skambučiai
Kaip ir „Gmail“, „LiveAgent“ bilietų tvarkymo programinė įranga suteikia galimybę bendrauti su kolegomis internetu pačiame „LiveAgent“ skydelyje. Žinoma, galima naudotis ir vidiniais skambučiais.
Automatizavimo taisyklės
Bilietų automatizavimo taisyklės gali išlaisvinti jūsų agentus nuo nuobodžių ir pasikartojančių užduočių. Sukūrus konkrečiu laiku ir paleidikliais pagrįstas automatizavimo taisykles, bilietų sistema galės atlikti tokias užduotis, kaip tolesnio pasiteiravimo el. laiškų siuntimas arba bilietų žymėjimas kaip brukalu.
Ataskaitos
„LiveAgent“ bilietų programinė įranga turi patikimas ataskaitų ir duomenų analizės priemones. Kurkite veiklos ataskaitas bei SLA atitikties ataskaitas.
Žaidybinimas
Klientų aptarnavimas gali būti pasikartojantis ir gali atrodyti menkai apdovanojantis darbas. Padarykite jį linksmesnį pasitelkę žaidybinimo ženkliukus, lygius ir apdovanojimus. Jūsų agentai turės ko laukti kiekvieną dieną, o sveikas konkurencingumo lygis padidins jų darbo efektyvumą.
Kokie ryšių kanalai galimi sujungti su „LiveAgent“ bilietų tvarkymo sistema?
- El. paštas
- Pokalbis gyvai
- Telefonas (galima užregistruoti neribotą skaičių VoIP telefono numerių)
- „Facebook“
- „Instagram“
- „Twitter“
- „Viber“
- Kontaktinės formos
- Klientų portalas
Laimingi klientai yra geriausi klientai
Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Kaip veikia bilietų tvarkymo sistema?
Kai klientai kreipiasi į jūsų įmonę kanalu, kurį sujungėte su „LiveAgent“, sistema automatiškai sukuria naują aptarnavimo bilietą.
Kaip tai atrodo praktikoje?
Jei norite sužinoti, ar jūsų klientai galės atskirti, ar naudojate bilietų programinę įrangą atsakinėdami į jų telefono skambučius, tiesioginius pokalbius, „Viber“ žinutes, „Twitter“ žinutes ar el. laiškus, atsakymas – ne. Kaip tai veikia, sužinokite šioje išsamioje vaizdo pamokoje.
Bilietų tvarkymo sistemos paruošimas darbui
Norėdami užtikrinti, kad bilietų sistema būtų maksimaliai išnaudojama, turite ją sujungti su visomis el. pašto paskyromis, socialinių tinklų profiliais ir telefono numeriais. Taip pat turėsite savo svetainėje patalpinti mūsų tiesioginių pokalbių valdiklį ir sukurti „LiveAgent„ pagalbos portalą. Nežinote, kaip tai padaryti? Peržiūrėkite šį pradžiamokslį.
Žinių bazės ištekliai
- Kaip pridėti agentus ir naudotojus
- Pašto paskyrų konfigūravimas
- Pokalbio mygtukų kūrimas
- „Twitter“ prijungimas
- „Instagram“ prijungimas
- „Viber“ prijungimas
- „Facebook“ prijungimas
- Skambučių centro sąranka
- Klientų portalo sąranka
Peržiūrėkite visą bilietų tvarkymo sistemos funkcijų sąrašą.
Pasiruošę išbandyti mūsų garsiąją bilietų tvarkymo sistemą?
Sužinokite, kaip lengva teikti suasmenintą, laiku teikiamą ir kompetentingą aptarnavimą su „LiveAgent“. Išbandykite mus nemokamai 14 dienų jau šiandien. Nereikia kreditinės kortelės.
Ieškote „Extend“ alternatyvos?
Su „LiveAgent“ galite pakelti klientų aptarnavimą į kitą lygį. Teikite aptarnavimą elektroniniu paštu, tiesioginiu pokalbiu, socialiniuose tinkluose ir skambučių centre su daugybės funkcijų sprendimu.
Norite pagerinti savo rinkodaros reputaciją?
LiveAgent yra daugiakalbė programa, kuri palaiko 43 kalbas. Taip užtikrina, kad jūsų užsienio klientai nesijustų kalbinės barjero. Taip pat yra mobili aplikacija.
Keliatės iš "Novocall" į LiveAgent?
"Mokymasis, partnerių programa, Klientų aptarnavimo programinė įranga - „LiveAgent“ teikia integruotą sprendimą verslo komunikacijai ir ryšiams."