Išbandyti

Bilietų tvarkymas

Bilietų tvarkymo sistema – tai įrankis arba programinė įranga, kuri fiksuoja, rūšiuoja ir valdo klientų aptarnavimo užklausas. Iš esmės sistema leidžia įmonėms greičiau ir efektyviau spręsti klientų užklausas (bilietus).

Kokie yra bilietų tvarkymo sistemos naudojimo privalumai?

  • Sklandi omnikanalė sąveika
  • Efektyvus bilietų sprendimas
  • Bilietų prioritetų nustatymas
  • Didesnis agentų produktyvumas
  • SLA stebėjimas ir ataskaitos
  • Realių duomenų įžvalgos
  • Geresnė aptarnavimo kokybė ir didesnis klientų išlaikymas
  • Savitarnos galimybės
  • Ženkliai sutaupoma lėšų (nebereikia trečiųjų šalių programų ir programinės įrangos, nes visi pranešimai ir informacija apie klientus saugomi vienoje centralizuotoje vietoje).

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Kokias išskirtines funkcijas turi „LiveAgent“ bilietų tvarkymo programinė įranga?

Universali pašto dėžutė

„LiveAgent“ universali pašto dėžutė į vieną bendrą pašto dėžutę sugrupuoja el. laiškus, telefono skambučius, socialinių tinklų pranešimus, žinių bazės bilietus ir pokalbių gyvai pranešimus. Be to, naudotojai gali atsakyti į visus gautus pranešimus tiesiai iš šios pašto dėžutės, neprivalėdami atskirai prisijunginėti prie kiekvienos atitinkamos platformos, kad patikrintų naujas užklausas.

Universalios pašto dėžutės funkcija „LiveAgent“
„LiveAgent“ bilietų tvarkymo skydelis

Hibridiniai bilietų srautai

Viena iš išskirtinių „LiveAgent„ funkcijų – hibridinis bilietų srautas, leidžiantis agentams sekti kliento bilietų sprendimo kelią per kelis kanalus toje pačioje bilieto gijoje. Tai reiškia, kad jei klientas pradeda pokalbį svetinėje tiesioginiu pokalbiu, o vėliau tęsia pokalbį el. paštu arba telefonu, visos trys sąveikos bus prieinamos tame pačiame bilieto sraute.

Paspaudžiami bilietų ID

„LiveAgent“ kiekvienam bilietui automatiškai priskiria unikalų bilieto identifikatorių (ID). Jei kuris nors iš jūsų agentų užstrigo ir jam reikia pagalbos, jis gali lengvai pasidalyti su kolegomis paspaudžiamu bilieto ID, kuris automatiškai nukreips juos į patį bilietą.

Bilietų tvarkymas

CRM

„LiveAgent“ gali pasigirti integruotu CRM, kuris leidžia naudotojams kurti pasirinktinius CRM laukus. Saugokite visą reikalingą informaciją apie klientus, įskaitant ankstesnius pirkimus, bilietus ir unikalias įžvalgas savo bilietų tvarkymo skydelyje.

Bilietas klientų įžvalgos CRM

Agentų susidūrimo aptikimas

„LiveAgent“ bilietų sistema įspėja jus, kai įsiterpiate į kito agento teritoriją. Pavyzdžiui, jei ruošiatės pradėti atsakinėti į bilietą, su kuriuo dirba kitas agentas, sistema automatiškai jus įspės.

Agentų susidūrimo aptikimas

Automatizuotas bilietų paskirstymas

Naudojant „LiveAgent“ bilietų programinę įrangą, visi gaunami klientų pranešimai bus automatiškai priskirti atitinkamam aptarnavimo agentui, todėl jūsų darbuotojai nesipainios ir nesiblaškys. Kiekvienas agentas tiksliai žinos, į kokius bilietus turi atsakyti, todėl padidės produktyvumas ir efektyvumas.

SLA valdymas

„LiveAgent“ bilietų sistema stebės visus jūsų bilietų SLA ir praneš jums, kai gausite bilietą iš VIP kliento arba jei netrukus į VIP kliento bilietą bus vėluojama atsakyti.

SLA lygiai „LiveAgent“
SLA nustatymai

Žymos ir filtravimas and filtering

„LiveAgent“ bilietų sistema automatiškai grupuoja visus gautus bilietus pagal kanalą, prioritetą ir gavimo datą. Naudotojai taip pat gali pridėti žymas prie kiekvieno bilieto, kad būtų lengviau filtruoti ir lengvai apžvelgti kiekvieno bilieto turinį.

Bilietų tvarkymas

Privatūs užrašai

Agentai gali kurti privačias pastabas bilietų gijose, kurios matomos tik agentams. Privačios pastabos gali būti naudojamos kaip priminimai arba padėti kitiems agentams susipažinti su bilietu ar kliento užklausa.

Bilietų tvarkymas

Bilietų išskyrimas ir sujungimas

Ši funkcija gali gerokai pagreitinti bilietų sprendimo laiką. Jei iš to paties asmens gaunate kelis bilietus apie tą pačią problemą, galite juos lengvai sujungti į vieną. Arba, jei gaunate vieną bilietą, kuriam reikia dviejų skyrių dėmesio (pavyzdžiui, pardavimo ir IT), galite padalyti bilietą į dvi dalis, kad užtikrintumėte maksimalų efektyvumą.

Bilietų tvarkymas

Vidiniai pokalbiai ir skambučiai

Kaip ir „Gmail“, „LiveAgent“ bilietų tvarkymo programinė įranga suteikia galimybę bendrauti su kolegomis internetu pačiame „LiveAgent“ skydelyje. Žinoma, galima naudotis ir vidiniais skambučiais.

Vidinis skambutis

Automatizavimo taisyklės

Bilietų automatizavimo taisyklės gali išlaisvinti jūsų agentus nuo nuobodžių ir pasikartojančių užduočių. Sukūrus konkrečiu laiku ir paleidikliais pagrįstas automatizavimo taisykles, bilietų sistema galės atlikti tokias užduotis, kaip tolesnio pasiteiravimo el. laiškų siuntimas arba bilietų žymėjimas kaip brukalu.

Ataskaitos

„LiveAgent“ bilietų programinė įranga turi patikimas ataskaitų ir duomenų analizės priemones. Kurkite veiklos ataskaitas bei SLA atitikties ataskaitas.

Bilietų tvarkymas

Žaidybinimas

Klientų aptarnavimas gali būti pasikartojantis ir gali atrodyti menkai apdovanojantis darbas. Padarykite jį linksmesnį pasiteklę žaidybinimo ženkliukus, lygius ir apdovanojimus. Jūsų agentai turės ko laukti kiekvieną dieną, o sveikas konkurencingumo lygis padidins jų darbo efektyvumą.

Bilietų tvarkymas

Kokie ryšių kanalai galimi sujungti su „LiveAgent“ bilietų tvarkymo sistema?

  • El. paštas
  • Pokalbis gyvai
  • Telefonas (galima užregistruoti neribotą skaičių VoIP telefono numerių)
  • „Facebook“
  • „Instagram“
  • „Twitter“
  • „Viber“
  • Kontaktinės formos
  • Klientų portalas

Happy customers are the best customers

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

Badges

Kaip veikia bilietų tvarkymo sistema?

Kai klientai kreipiasi į jūsų įmonę kanalu, kurį sujungėte su „LiveAgent“, sistema automatiškai sukuria naują aptarnavimo bilietą.

Kaip tai atrodo praktikoje?

Jei norite sužinoti, ar jūsų klientai galės atskirti, ar naudojate bilietų programinę įrangą atsakinėdami į jų telefono skambučius, tiesioginius pokalbius, „Viber“ žinutes, „Twitter“ žinutes ar el. laiškus, atsakymas – ne. Kaip tai veikia, sužinokite šioje išsamioje vaizdo pamokoje.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Bilietų tvarkymo sistemos paruošimas darbui

Norėdami užtikrinti, kad bilietų sistema būtų maksimaliai išnaudojama, turite ją sujungti su visomis el. pašto paskyromis, socialinių tinklų profiliais ir telefono numeriais. Taip pat turėsite savo svetainėje patalpinti mūsų tiesioginių pokalbių valdiklį ir sukurti „LiveAgent„ pagalbos portalą. Nežinote, kaip tai padaryti? Peržiūrėkite šį pradžiamokslį.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    It’s a pleasure to have a great portal that improves our customer service.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent empowers our agents to provide better, faster, and more accurate support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent helped us to achieve 2 important goals: increase customer satisfaction and sales.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We have been using LiveAgent since August and we are really satisfied with it.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Since we are using LiveAgent our response time increased by 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Our paid customer conversion rate went up 325% the first month we've set up and actively started using LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    I have to say, I have never experienced such a professional customer approach.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We find LiveAgent to be the best live chat solution by far.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We use LiveAgent on all of our ecommerce websites. The tool is easy to use and improves our productivity.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    With LiveAgent we’re able to give our customers support wherever they are.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    I can recommend LiveAgent to anyone interested in making their customer service better and more effective.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    I'm sure we would spend 90% of our day sorting through emails if we didn't have LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    With LiveAgent we are able to keep our players happy by offering more efficient support resulting in higher return rates.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is reliable, reasonably priced, and simply a great choice for any fast-paced online business!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We like it because it is easy to use and offers great functionality, such as useful reporting features.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We love LiveAgent - it makes supporting our customers easy.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We like to offer our customers the best support experience. That’s why we chose LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    From setup to ongoing support and everything else in between, the team at LiveAgent continues to impress.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent saves us hundreds of precious minutes every day by making customer service clear and in order.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Unlimited agents, email, social media, and phone integration. All that for less than we were paying with our previous provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We’ve been using LiveAgent since 2013. We can't imagine working without it.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    It's a cost-effective solution that can help you with a large amount of support requests via different channels.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Answering emails from Outlook was so hard to manage. With LiveAgent we're sure every email is answered in time.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is so awesome. With very little time and effort I had it up and running smoothly in a few...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    I highly recommend the LiveAgent product, not only as a Kayako alternative but a much better solution with added value.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    The support team always responded promptly with quick to implement solutions.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    It helps us categorize the nature of the tickets and statistically track what our clients need most.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We see LiveAgent as a great tool for communicating with customers.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent sped up our communication with our customers and gave us an option to chat with them as well.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simply put - LiveAgent beats everything out there at this, or even higher, price-points.

Žinių bazės ištekliai

Peržiūrėkite visą bilietų sistemos funkcijų sąrašą.

Pasiruošę išbandyti mūsų garsiąją bilietų tvarkymo sistemą?

Sužinokite, kaip lengva teikti suasmenintą, laiku teikiamą ir kompetentingą aptarnavimą su „LiveAgent“. Išbandykite mus nemokamai 14 dienų jau šiandien. Nereikia kreditinės kortelės.

Try LiveAgent Today​

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra bilietų sistema?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Bilietų tvarkymo sistema – tai įrankis arba programinė įranga, kuri fiksuoja, rūšiuoja ir valdo klientų aptarnavimo užklausas. Iš esmės sistema leidžia įmonėms greičiau ir efektyviau spręsti klientų užklausas (bilietus).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokie yra bilietų tvarkymo sistemos naudojimo privalumai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sklandi omnikanalė sąveika, efektyvus bilietų sprendimas, bilietų prioritetų nustatymas, didesnis agentų produktyvumas, SLA stebėjimas ir ataskaitos, realių duomenų įžvalgos, geresnė aptarnavimo kokybė ir didesnis klientų išlaikymas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar bilietų sistema yra naudinga?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Bilietų sistema yra naudinga, nes ji turi įtakos klientų aptarnavimo darbo automatizavimui, patogumui ir aptarnavimo išlaidų mažinimui. Be to, ji turi įtakos klientų lojalumo didinimui, didesnėms pajamoms ir agentų darbo efektyvumui.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip veikia bilietų sistema?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kai klientai kreipiasi į jūsų įmonę kanalu, kurį sujungėte su „LiveAgent“, sistema automatiškai sukuria naują aptarnavimo bilietą.” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo