Ženkleliai sukuria linksmą ir patrauklią darbo vietą. Su ženkleliais biuro našumas natūraliai padidėja. Žmonės mėgsta rinkti ir turėti apdovanojimo ženklelių ir stengiasi kuo greičiau nusikratyti neigiamų. Apdovanojimai ir ženkleliai yra žaidimų funkcijos dalis.
Pagalbos centro vadovai turi paprastą ir greitą būdą sužinoti, kas duoda geriausių rezultatų, atsiliepia daugumai klientų, parduoda daugiausiai produktų prieš tuos, kurie atsipalaiduoja ilgai nieko nenuveikdami.
Pavyzdys
„LiveAgent“ suteiks „Speedy Gonzales“ ženklelį klientų aptarnavimo atstovui, kurio atsakymo trukmė greičiausia.
Ženklelių pavyzdžiai
Numatytųjų ženklelių tipai (galite koreguoti kiekvieną ženklelį):
- Eismo reguliatorius – jūs perduodate daugiausia bilietų. (Vertinama kiekvieną dieną ir paskiriama agentui, kuris per paskutines 7 dienas perdavė daugiausiai bilietų.)
- Siesta – jūsų pauzės laikas yra ilgiausias iš visų. Jums labai patinka jūsų siesta. (Vertinama kiekvieną dieną ir paskiriama agentui, kuris praleido daugiausia laiko pertraukoje per pastarąsias 7 dienas.)
- Sukilėlis be priežasties – jūs turite daugiausiai neigiamų įvertinimų. Peržiūrėkite savo atsakymus. (Vertinamas kiekvieną dieną ir paskiriama agentui, kuris per pastarąsias 7 dienas sulaukė daugiausiai priekaištų.)
- Inspektorius – jūs atidžiai perskaitote bilietus. Vidutinis jūsų bilieto peržiūros laikas yra ilgiausias. (Vertinama kiekvieną dieną ir paskiriama agentui, kurio bilietai buvo atidaryti ilgiausiai, palyginti su ankstesne diena.)
- Speedy Gonzales – jūsų reakcija į kvietimus pokalbiui yra greičiausia tarp visų. (Vertinama kiekvieną dieną ir paskiriama agentui, kurio vidutinis atsakymo laikas į kvietimus pokalbiui buvo greičiausias praėjusią dieną.)
- Apdovanotas – jūs esate labiausiai apdovanotas agentas. Klientai jus myli. (Vertinama kiekvieną dieną ir paskiriama agentui, kuris gavo daugiausia apdovanojimų per pastarąsias 7 dienas.)
- Kava – darote daugiausia pertraukų. (Vertinama kiekvieną dieną ir paskiriama agentui, kuris sustabdė darbą daugiausiai kartų per pastarąsias 7 dienas.)
- Romanistas – parašėte ilgiausią vakarykštį atsakymą. (Vertinama kiekvieną dieną ir paskiriama agentui, kuris praeitą dieną parašė ilgiausią atsakymą.)
- Žymėtojas – pažymėjote daugiausia bilietų. (Vertinama kiekvieną dieną ir paskiriama agentui, kuris pažymėjo daugiausiai bilietų per pastarąsias 7 dienas.)
- Keturlapis – šis ženklelis pasirodo labai retai ir suteikia sėkmės. Kol turėsite šį ženklelį , klientai jums užduos tik paprastus klausimus 🙂 (Priskirtas atsitiktinai vienam iš internetinių agentų.)
- Express – atidarote ir uždarote bilietus ypatingu greičiu. Vidutinis bilieto peržiūros laikas yra pats trumpiausias. (Vertinama kiekvieną dieną ir paskiriama agentui, kurio vidutinis bilietų atidarymo laikas buvo trumpiausias praėjusią dieną.)
- Darbštus – padarykite pertrauką. Daugiausiai laiko praleidote internete. (Vertinama kiekvieną dieną ir paskiriama agentui, kuris dažniausiai buvo prisijungę per pastarąsias 7 dienas.)
- Plepus – vakar turėjote ilgiausią pokalbį. (Vertinama kiekvieną dieną ir paskiriamas agentui, kuris praeitą dieną užmezgė pokalbį su daugiausia pranešimų.)
- Tvarkytojas – išsprendžiate/ištrinate daugumą visų bilietų. (Vertinama kiekvieną dieną ir paskiriama agentui, kuris per paskutines 7 dienas išsprendė ar uždarė daugiausia bilietų.)
- Kalbantis – vakar skambinote ilgiausiai. (Vertinama kiekvieną dieną ir paskiriama agentui, kuris dieną prieš tai turėjo ilgiausią pokalbį.)
Ženklelių lyderių sąrašas
Agentai gali matyti vienas kito ženkliukus ir varžytis tarpusavyje.
Make customer service fun again!
Motivate your support agents with unique gamification levels that can be achieved over time. Try it for free today, no credit card required.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo sistema, kuri kombinuoja bilietų palaikymą, pokalbius, garso ir vaizdo skambučius, socialinius tinklus ir savitarnos įrankius. Platformą naudoja daugiau kaip 30 000 kompanijų klientų aptarnavimui. Tai gali būti pritaikyta skirtingoms pramonės sritims ir yra gavusi geriausius atsiliepimus už savo programinę įrangą. Jums taip pat suteikiama nemokama bandomoji versija 7 arba 30 dienų pagal el. paštą.
Bilietų/klientų įžvalgos (CRM)
The article discusses the benefits and drawbacks of customer management software, and offers tips for effective implementation. It also highlights key performance indicators (KPIs) for monitoring an organization's effectiveness and productivity in customer service, and recommends LiveAgent software as a supplier of various customer service software products. The article details the company's services and offers contact information for demos, newsletters, and purchases. Overall, the article emphasizes the importance of understanding customer identity, maintaining privacy laws, training agents, automating processes, and choosing appropriate software for effective customer service.