Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Apdovanojimai ir ženkleliai

Ženkleliai sukuria linksmą ir patrauklią darbo vietą. Su ženkleliais biuro našumas natūraliai padidėja. Žmonės mėgsta rinkti ir turėti apdovanojimo ženklelių ir stengiasi kuo greičiau nusikratyti neigiamų. Apdovanojimai ir ženkleliai yra žaidimų funkcijos dalis.

Pagalbos centro vadovai turi paprastą ir greitą būdą sužinoti, kas duoda geriausių rezultatų, atsiliepia daugumai klientų, parduoda daugiausiai produktų prieš tuos, kurie atsipalaiduoja ilgai nieko nenuveikdami.

Pavyzdys

„LiveAgent“ suteiks „Speedy Gonzales“ ženklelį klientų aptarnavimo atstovui, kurio atsakymo trukmė greičiausia.

Ženklelių pavyzdžiai

Apdovanojimai ir ženkleliai
Ženklelių sąrašas

Numatytųjų ženklelių tipai (galite koreguoti kiekvieną ženklelį):

  • Eismo reguliatorius – jūs perduodate daugiausia bilietų. (Vertinama kiekvieną dieną ir paskiriama agentui, kuris per paskutines 7 dienas perdavė daugiausiai bilietų.)
  • Siesta – jūsų pauzės laikas yra ilgiausias iš visų. Jums labai patinka jūsų siesta. (Vertinama kiekvieną dieną ir paskiriama agentui, kuris praleido daugiausia laiko pertraukoje per pastarąsias 7 dienas.)
  • Sukilėlis be priežasties – jūs turite daugiausiai neigiamų įvertinimų. Peržiūrėkite savo atsakymus. (Vertinamas kiekvieną dieną ir paskiriama agentui, kuris per pastarąsias 7 dienas sulaukė daugiausiai priekaištų.)
  • Inspektorius – jūs atidžiai perskaitote bilietus. Vidutinis jūsų bilieto peržiūros laikas yra ilgiausias. (Vertinama kiekvieną dieną ir paskiriama agentui, kurio bilietai buvo atidaryti ilgiausiai, palyginti su ankstesne diena.)
  • Speedy Gonzales – jūsų reakcija į kvietimus pokalbiui yra greičiausia tarp visų. (Vertinama kiekvieną dieną ir paskiriama agentui, kurio vidutinis atsakymo laikas į kvietimus pokalbiui buvo greičiausias praėjusią dieną.)
  • Apdovanotas – jūs esate labiausiai apdovanotas agentas. Klientai jus myli. (Vertinama kiekvieną dieną ir paskiriama agentui, kuris gavo daugiausia apdovanojimų per pastarąsias 7 dienas.)
  • Kava – darote daugiausia pertraukų. (Vertinama kiekvieną dieną ir paskiriama agentui, kuris sustabdė darbą daugiausiai kartų per pastarąsias 7 dienas.)
  • Romanistas – parašėte ilgiausią vakarykštį atsakymą. (Vertinama kiekvieną dieną ir paskiriama agentui, kuris praeitą dieną parašė ilgiausią atsakymą.)
  • Žymėtojas – pažymėjote daugiausia bilietų. (Vertinama kiekvieną dieną ir paskiriama agentui, kuris pažymėjo daugiausiai bilietų per pastarąsias 7 dienas.)
  • Keturlapis – šis ženklelis pasirodo labai retai ir suteikia sėkmės. Kol turėsite šį ženklelį , klientai jums užduos tik paprastus klausimus 🙂 (Priskirtas atsitiktinai vienam iš internetinių agentų.)
  • Express – atidarote ir uždarote bilietus ypatingu greičiu. Vidutinis bilieto peržiūros laikas yra pats trumpiausias. (Vertinama kiekvieną dieną ir paskiriama agentui, kurio vidutinis bilietų atidarymo laikas buvo trumpiausias praėjusią dieną.)
  • Darbštus – padarykite pertrauką. Daugiausiai laiko praleidote internete. (Vertinama kiekvieną dieną ir paskiriama agentui, kuris dažniausiai buvo prisijungę per pastarąsias 7 dienas.)
  • Plepus – vakar turėjote ilgiausią pokalbį. (Vertinama kiekvieną dieną ir paskiriamas agentui, kuris praeitą dieną užmezgė pokalbį su daugiausia pranešimų.)
  • Tvarkytojas – išsprendžiate/ištrinate daugumą visų bilietų. (Vertinama kiekvieną dieną ir paskiriama agentui, kuris per paskutines 7 dienas išsprendė ar uždarė daugiausia bilietų.)
  • Kalbantis – vakar skambinote ilgiausiai. (Vertinama kiekvieną dieną ir paskiriama agentui, kuris dieną prieš tai turėjo ilgiausią pokalbį.)

Ženklelių lyderių sąrašas

Agentai gali matyti vienas kito ženkliukus ir varžytis tarpusavyje.

Lyderių sąrašas pagal ženklelius

Make customer service fun again!

Motivate your support agents with unique gamification levels that can be achieved over time. Try it for free today, no credit card required.

Start free 14-day trial

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai