Išvenkite prasto klientų aptarnavimo, suteikdami galimybę klientams vertinti jūsų aptarnavimo Agentų atsakymus. Nustatykite neigiamas klientų aptarnavimo tendencijas ir reaguokite atitinkamai. Išnaudokite LiveAgent “Vertinimo” funkciją.
Jūsų klientai gali suteikti atsiliepimus apie jų aptarnavimo patirtį, vertindami savo bendravimą su klientų aptarnavimo atstovu. Suteikite galimybę klientams vertinti Agento Pokalbį ir atsakymą el. paštu.
Agento vertinimo apžvalga
LiveAgent siūlo apdovanotų ir atmestų Agentų ataskaitą su klientų komentarais. Jūs galite eksportuoti šią ataskaitą į CSV failą.
Turėdami daugiau informacijos apie savo Agentus, jūs galite apdovanoti geriausius Agentus ir padėti tiems, kuriems šiuo metu sekasi prasčiau. Nustatykite neigiamas savo klientų aptarnavimo tendencijas ir reaguokite atitinkamai. Pasinaudokite LiveAgent “Vertinimo” funkcija.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Žinių bazės ištekliai
Atraskite, kaip „LiveAgent“ skyriaus ataskaitos funkcija gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimo procesą, organizuojant užklausas ir optimizuojant bilietų valdymą. Sužinokite, kaip efektyviai paskirstyti darbus, padidinti atsakymų kokybę, ir naudokite API integracijai. Išbandykite nemokamai be įsipareigojimų!
Atraskite, kaip pagrindiniai agentai gali padėti jūsų verslui užtikrinti stabilumą, sumažinti išlaidas ir pagerinti klientų patirtį. Sužinokite, kaip LiveAgent gali padidinti produktyvumą ir klientų pasitenkinimą. Išbandykite nemokamai ir patirkite pažangiausią klientų aptarnavimo sprendimą rinkoje!