Kas yra vidiniai pokalbiai?
LiveAgent vidiniai pokalbiai leidžia jums susisiekti su savo kolegomis nenaudojant trečiųjų šalių aplikacijų. Komandiniai pokalbiai jums leidžia siųsti momentines žinutes ir pridėti priedus (palaikomi visi pagrindiniai failų tipai). Dar daugiau, šis bendravimas yra matomas tik jums ir jūsų žinutės gavėjui.
Kaip pradėti vidinį pokalbį?
Norėdami pradėti, valdymo skydelio “Prisijungę agentai” skiltyje susiraskite agentą, su kuriuo pageidaujate susisiekti. Paspauskite ant žalio (prisijungęs) ar pilko (atsijungęs) taško ir pasirinkite “Siųsti momentinį pranešimą”. Turėkite omenyje, kad jūs galite siųsti žinutes net ir tada, kai jūsų kolegos yra neprisijungę (jie galės perskaityti vėliau).
Kaip alternatyvą, vidinį bendravimą galite pradėti tiesiogiai iš bilieto arba iš vykstančio pokalbio. Procesas yra toks pat. Paprasčiausiai paspauskite ant žalio taško ir pasirinkite “Siųsti momentinį pranešima”. Tokiu būdu pradėję bendravimą, pokalbiui bus priskirtas bilieto numetis, nuo kurio pradėjote pokalbį.
Kokias kitas funkcijas palaiko vidiniai pokalbiai?
Jei norite paprašyti pagalbos, jūs turite galimybę į vidinius komandos pokalbius nukopijuoti ir įklijuoti unikalų bilieto numerį ir sukurti paspaudžiamą nuorodą. Jūsų žinutės gavėjas gali paspausti ant nuorodos ir būti iš karto nukreiptas į bilietą.
Kiek langų palaiko vidiniai pokalbiai?
Vidiniai pokalbiai vienu metu palaiko keletą pokalbių. Lango dydis gali būti keičiamas pagal jūsų nustatymus ir patalpintas bet kurioje LiveAgent vartotojo sąsajos vietoje.
Kodėl turėtumėte naudotis vidiniais pokalbiais?
Privalumai:
- Taupomas laikas – jokio persijungimo tarp platformų
- Kuriama teigiama organizacinė kultūra
- Pagerinamas komandinis darbas
- Geresnė kliento aptarnavimo patirtis
Ready to give it a try?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk solution. Our free 14-day trial offers full ticketing, live chat, call center functionality, and more! Try it today. No credit card required.<br>
Kitos Internetinių Pokalbių funkcijos:
Rašymo realiuoju laiku peržiūra
Rašymo realiuoju laiku peržiūra iš esmės yra išankstinis lankytojo internetinio pokalbio žinutės vaizdas. Jis buvo sukurtas tam, kad jūsų agentai galėtų efektyviai ir greitai išspręsti problemą bei suteikti geresnę kliento patirtį.
Įterptas pokalbio stebėjimas
LiveAgent suteikia nemokamą įskiepį, kuris leidžia sujungti svarbius duomenis iš jūsų internetinių pokalbių su “Google Analytics”. Dėl to jūs galite graitai analizuoti bendrą klientų aptarnavimo internetinių pokalbių įtaką savo pokalbiuose.
Pokalbių peržiūra
Peržiūrėkite ir greitai analizuokite esama internetinių pokalbių situaciją naudojant Pokalbių peržiūros funkcija. Pavyzdžiui, jūs galite pamatyti lankytojo šalį, eilėje esančius lankytojus, bendraujančius lankytojus, prieinamus agentus ir daug daugiau.
Norite sužinoti daugiau?
Atraskite visas Internetinių Pokalbių funkcijas – LiveAgent.
Žinių bazės ištekliai:
Dar nepritaikėte pokalbių mygtuko?
Štai išsamus vadovas, kaip susikurti LiveAgent pokalbių mygtuką.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia išsamias ataskaitas, integruotą el. pašto valdymą ir kitas funkcijas. Tai padeda gerinti klientų patirtį ir išlaikyti ilgalaikius santykius. Sistemoje taip pat yra veiklos žurnalas, žinių bazė ir galimybė eksportuoti ataskaitas į CSV formatą.
LiveAgent yra daugiafunkcinė programa, padedanti pagerinti klientų patirtį, palaikyti daug kalbų ir integraciją su socialiniais tinklais. Vartotojai giria greitą atsakymą, kuris padėjo pagerinti klientų konversijų rodiklį. Tai ekonomiškas sprendimas, leidžiantis atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
„LiveAgent“ premijų už klaidas programa
LiveAgent yra klientų aptarnavimo sistema su daugybe funkcijų ir integracijų, pradedant nuo 15$/agentui/mėn. Tai gali sumažinti bilietų apkrovas ir padidinti klientų aptarnavimo efektyvumą. Nemokama bandomoji versija.