Panašu, kad bandote susisiekti su ZOHO klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su ZOHO pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su ZOHO interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su ZOHO atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Didžiausią dėmesį “ZOHO” skiria žiniatinklio verslo įrankiams ir informacinėms technologijoms.
"ZOHO" didžiausią dėmesį skiria žiniatinklio verslo įrankiams ir informacinėms technologijoms, įskaitant internetinį biuro rinkinį, daiktų interneto valdymo platformą ir IT valdymo programinę įrangą.
"ZOHO" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: el. paštaą, skambučių centrą, socialinę žiniasklaidą, forumą ir savitarnos portalą.
Jūs galite susisiekti su "ZOHO" jiems parašant el. paštu, skambinant karštąja linija ar paliekant pranešimą vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei jums patinka savitarna, jūs galite naudoti jų žinių bazę.
Jūs galite susisiekti su jų pagalba, parašant el. laišką adresu sales@zohocorp.com
Ne, "ZOHO" nesiūlo pagalbos internetiniais pokalbiais.
Jei renkatės pagalbą telefonu, jūs galite susisiekti su jų pagalbos linija +1 877 834 4428
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis