Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

“Zemanta” Pagalbos Tarnybos Kontakai

Panašu, kad bandote susisiekti su Zemanta klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Zemanta pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Zemanta interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Zemanta atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.

Zemanta Klientų Aptarnavimo Kontaktai

Susisiekti su Zemanta klientų aptarnavimu elektroniniu paštu

Zemanta Elektroninio Pašto palaikymas

info@zemanta.com

Bendrauti su Zemanta atstovu

Zemanta Gyvo Pokalbio Palaikymas

N/A

Skambutis su  Zemanta pagalba

Zemanta Skambučių Centro Palaikymas

N/A

Sužinoti daugiau apie Zemanta produktus

Zemanta Žinių Bazė

https://help.zemanta.com/

Dalyvauti Zemanta’s bendruomenės diskusijų forume

Zemanta Forumas

N/A

Socialinės Žiniasklaidos Pagalbos Kontaktai

Zemanta Instagram

Zemanta Instagram

N/A

Zemanta Facebook Puslapis

Zemanta Facebook Puslapis

facebook.com/zemanta

Zemanta Twitter

Zemanta Twitter

twitter.com/zemanta

SLA ir susitarimai

Direktorija

SLA Elektroninis paštas

N/A

Direktorija

SLA Gyvas Pokalbis

N/A

Direktorija

SLA Skambučių Centras

N/A

Direktorija

SLA Forumas

N/A

Zemanta Terminai ir Sąlygos

Zemanta Terminai ir Sąlygos

N/A

Zemanta Privatumo Politika

Zemanta Privatumo Politika

N/A

Zemanta Saugumo Politika

Zemanta Saugumo Politika

N/A

Zemanta GDPR

Zemanta GDPR

N/A

Zemanta Wikipedia Puslapis

Zemanta Wikipedia Puslapis

N/A

Zemanta Partnerio Programa

Zemanta Partnerio Programa

N/A

Vietovė

DUK

Kas yra "Zemanta"?

"Zemanta" API leidžia valdyti visą vietinės žiniasklaidos pirkinius iš jūsų vidinės sistemos. 

Kokią pagalbą siūlo "Zemanta"?

"Zemanta" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: el. paštas, socialinė žiniasklaida ir savitarna.

 

Kaip susisiekti su "Zemanta"?

Jūs galite susisiekti su "Zemanta" išsiunčiant el. laišką ar paliekant žinutę vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei renkatės savitarną, galite naudoti jų žinių bazę.

 

Koks yra "Zemanta" el. pašto adresas?

Galite susisiekti su jų pagalba, parašant el. laišką adresu info@zemanta.com

Ar "Zemanta" turi internetinius pokalbius?

Ne, "Zemanta" nesiūlo pagalbos internetiniais pokalbiais.

 

Kaip man pasikalbėti su kažkuo iš "Zemanta"?

"Zemanta" neturi klientų pagalbos telefono.

 

Grįžti į Direktoriją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai