Kontaktinė informacija su Zemanta klientų aptarnavimo komanda Lietuviškai.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Zemanta klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Zemanta pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Zemanta interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Zemanta atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
https://help.zemanta.com/
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
“Zemanta” API leidžia valdyti visą vietinės žiniasklaidos pirkinius iš jūsų vidinės sistemos.
"Zemanta" API leidžia valdyti visą vietinės žiniasklaidos pirkinius iš jūsų vidinės sistemos.
"Zemanta" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: el. paštas, socialinė žiniasklaida ir savitarna.
Jūs galite susisiekti su "Zemanta" išsiunčiant el. laišką ar paliekant žinutę vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei renkatės savitarną, galite naudoti jų žinių bazę.
Galite susisiekti su jų pagalba, parašant el. laišką adresu info@zemanta.com
Ne, "Zemanta" nesiūlo pagalbos internetiniais pokalbiais.
"Zemanta" neturi klientų pagalbos telefono.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis