Panašu, kad bandote susisiekti su Zapier klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Zapier pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Zapier interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Zapier atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
“Zapier” yra programinės įrangos vystymo bendrovė. Ji siūlo SaaS įrankį, kuris sujungia aplikacijas ir automatizuoja darbo srautus.
"Zapier" yra programinės įrangos vystymo bendrovė. Ji siūlo SaaS įrankius, kurie sujungia aplikacijas ir automatizuoja darbo eigas.
"Zapier" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: el. paštą, socialinę žiniasklaidą, forumą, savitarnos portalą.
Galite susisiekti su "Zapier" parašydami jiems el. paštu ar išsiunčiant pranešimą vienoje iš socialinių žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei jūs labiau renkatės savitarnos portalą, galite naudotis jų žinių baze.
Jūs galite susisiekti su jū pagalba, parašydami el. paštu contact@zapier.com
Ne, "Zapier" nepalaiko internetinių pokalbių.
"Zapier" neteikia klientų aptarnavimo telefonu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis