Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

“Zapier” Pagalbos Tarnybos Kontaktai

Panašu, kad bandote susisiekti su Zapier klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Zapier pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Zapier interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Zapier atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.

Zapier Klientų Aptarnavimo Kontaktai

Susisiekti su Zapier klientų aptarnavimu elektroniniu paštu

Zapier Elektroninio Pašto palaikymas

contact@zapier.com

Bendrauti su Zapier atstovu

Zapier Gyvo Pokalbio Palaikymas

N/A

Skambutis su  Zapier pagalba

Zapier Skambučių Centro Palaikymas

N/A

Sužinoti daugiau apie Zapier produktus

Zapier Žinių Bazė

https://zapier.com/help

Socialinės Žiniasklaidos Pagalbos Kontaktai

Zapier Instagram

Zapier Instagram

N/A

Zapier Facebook Puslapis

Zapier Facebook Puslapis

facebook.com/ZapierApp

Zapier Twitter

Zapier Twitter

twitter.com/zapier

SLA ir susitarimai

Direktorija

SLA Elektroninis paštas

N/A

Direktorija

SLA Gyvas Pokalbis

N/A

Direktorija

SLA Skambučių Centras

N/A

Direktorija

SLA Forumas

N/A

Zapier Terminai ir Sąlygos

Zapier Terminai ir Sąlygos

N/A

Zapier Privatumo Politika

Zapier Privatumo Politika

N/A

Zapier Saugumo Politika

Zapier Saugumo Politika

N/A

Zapier GDPR

Zapier GDPR

N/A

Zapier Wikipedia Puslapis

Zapier Wikipedia Puslapis

N/A

Zapier Partnerio Programa

Zapier Partnerio Programa

N/A

Vietovė

DUK

Kas yra „Zapier“?

"Zapier" yra programinės įrangos vystymo bendrovė. Ji siūlo SaaS įrankius, kurie sujungia aplikacijas ir automatizuoja darbo eigas.

Kokią pagalbą siūlo "Zapier"?

"Zapier" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: el. paštą, socialinę žiniasklaidą, forumą, savitarnos portalą.

 

Kaip susisiekti su "Zapier"?

Galite susisiekti su "Zapier" parašydami jiems el. paštu ar išsiunčiant pranešimą vienoje iš socialinių žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei jūs labiau renkatės savitarnos portalą, galite naudotis jų žinių baze.

 

Koks yra "Zapier" el. pašto adresas?

Jūs galite susisiekti su jū pagalba, parašydami el. paštu contact@zapier.com

Ar "Zapier" turi internetinius pokalbius?

Ne, "Zapier" nepalaiko internetinių pokalbių.

 

Kaip pasikalbėti su kažkuo iš "Zapier"?

"Zapier" neteikia klientų aptarnavimo telefonu.

 

Grįžti į Direktoriją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai