Panašu, kad bandote susisiekti su Zagat klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Zagat pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Zagat interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Zagat atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
“Zagat Stories” pasakoja apie COVID-19 poveikį svetingumo pramonei ir tęsia istorijas apie šefus ir restoranus.
"Zagat Stories" pasakoja apie COVID-19 poveikį svetingumo pramonei ir tęsia istorijas apie šefus ir restoranus.
"Zagat" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: el. paštą ir socialinės žiniasklaidos palaikymą.
Jūs galite susisiekti su "Zagat" išsiunčiant jiems el. laišką arba žinutę vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų.
Su jų pagalba galite susisiekti parašydami el. laišką adresu feedback@zagat.com
Ne, "Zagat" nepalaiko pagalbos internetiniais pokalbiais.
"Zagat" neteikia klientų aptarnavimo telefonu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis