Susisiekite su Yamaha klientų aptarnavimo komanda per jų puslapį, telefonu arba elektroniniu paštu. Peržiūrėkite jų politikas ir susitarimus. Socialinių tinklų puslapiai taip pat yra prieinami.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Yamaha klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Yamaha pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Yamaha interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Yamaha atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
“Yamaha Corporation” yra tarptautinė Japonijos korporacija ir konglomeratas, siūlantis platų produktų ir paslaugų pasirinkimą.
"Yamaha Corporation" yra tarptautinė Japonijos korporacija ir konglomeratas, siūlantis platų produktų ir paslaugų pasirinkimą.
"Yamaha" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: skambučių centrą, socialinę žiniasklaidą.
Jūs galite susisiekti su "Yamaha" skambinant jų pagalbos linija ar paliekant pranešimą vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų.
"Yamaha" neteikia pagalbos el. paštu.
Ne, "Yamaha" neteikia pagalbos internetiniais pokalbiais.
Jei renkatės pagalbą telefonu, galite susisiekti jų pagalbos linija 1 (855) 300-7811
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis