Panašu, kad bandote susisiekti su Xing klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Xing pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Xing interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Xing atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
Xing pagalbos agentai dažniausiai atsako į elektroninį paštą per 1 Valanda .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Xing“ yra programinė įranga ir interneto paslaugų įmonė. „Xing“ yra Hamburge įsikūrusi ir auganti socialinių tinklų svetainė.
„Xing“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, tiesioginiu pokalbiu internete, socialiniais tinklais, forume ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Xing“ el. paštu arba palikti jiems pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Su „Xing“ galite susisiekti užpildę šią formą: https://www.xing.com/support/contact
Ne, „Xing“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„Xing“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis