Čia rasite informaciją apie „XenForo“ klientų aptarnavimo centrą, susisiekimo būdus ir socialinių tinklų pagalbos kontaktus.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su XenForo klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su XenForo pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su XenForo interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su XenForo atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„XenForo“ siūlo žiniatinkliui skirtą programinę įrangą, kuri nuo pat pradžių buvo sukurta taip, kad būtų lanksti ir galinga.
„XenForo“ siūlo žiniatinkliui skirtą programinę įrangą, kuri nuo pat pradžių buvo sukurta taip, kad būtų lanksti ir galinga.
„XenForo“ klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos klientų aptarnavimo kanalus: el. paštą, socialinius tinklus, forumą ir savitarną.a
Galite susisiekti su „XenForo“ el. paštu arba palikdami pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Galite susisiekti su jų aptarnavimo komanda rašydami el. laišką adresu elcontact@xenforo.com
Ne, „XenForo“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„XenForo“ neteikia klientų aptarnavimo telefonu.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis