Panašu, kad bandote susisiekti su W3C klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su W3C pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su W3C interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su W3C atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„W3C“ yra programinė įranga ir interneto įmonė. „World Wide Web Consortium“ (W3C) yra tarptautinė bendruomenė, kurioje narių organizacijos, pastovūs darbuotojai ir visuomenė dirba išvien kurdami žiniatinklio standartus.
„W3C“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, socialiniais tinklais ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „W3C“ el. paštu arba palikdami jiems pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Galite susisiekti su jų klientų aptarnavimo komanda rašydami el. laišką: https://www.w3.org/Help/Webmaster.html#help Tai priklauso nuo to, kokios pagalbos jums reikia.
Ne, „W3C“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„W3C“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis