Susisiekite su World Wide Web Consortium (W3C) pagalbos centru per el.paštą, socialinius tinklus ar žinių bazę. Šio puslapio organizacija nesusijusi su W3C pagalbos komanda, bet gauna klientams skirtą informaciją tiesiogiai iš W3C svetainės.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su W3C klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su W3C pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su W3C interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su W3C atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„W3C“ yra programinė įranga ir interneto įmonė. „World Wide Web Consortium“ (W3C) yra tarptautinė bendruomenė, kurioje narių organizacijos, pastovūs darbuotojai ir visuomenė dirba išvien kurdami žiniatinklio standartus.
„W3C“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, socialiniais tinklais ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „W3C“ el. paštu arba palikdami jiems pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Galite susisiekti su jų klientų aptarnavimo komanda rašydami el. laišką: https://www.w3.org/Help/Webmaster.html#help Tai priklauso nuo to, kokios pagalbos jums reikia.
Ne, „W3C“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„W3C“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis