Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

„WhatsApp“ pagalbos centro kontaktai

Panašu, kad bandote susisiekti su WhatsApp klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su WhatsApp pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su WhatsApp interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su WhatsApp atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.

WhatsApp Klientų Aptarnavimo Kontaktai

Susisiekti su WhatsApp klientų aptarnavimu elektroniniu paštu

WhatsApp Elektroninio Pašto palaikymas

N/A

Bendrauti su WhatsApp atstovu

WhatsApp Gyvo Pokalbio Palaikymas

N/A

Skambutis su  WhatsApp pagalba

WhatsApp Skambučių Centro Palaikymas

https://www.whatsapp.com/contact/

Sužinoti daugiau apie WhatsApp produktus

WhatsApp Žinių Bazė

https://www.whatsapp.com/features/

Dalyvauti WhatsApp’s bendruomenės diskusijų forume

WhatsApp Forumas

N/A

Socialinės Žiniasklaidos Pagalbos Kontaktai

WhatsApp Instagram

WhatsApp Instagram

instagram.com/whatsapp/

WhatsApp Facebook Puslapis

WhatsApp Facebook Puslapis

facebook.com/WhatsApp/

WhatsApp Twitter

WhatsApp Twitter

twitter.com/whatsapp

SLA ir susitarimai

Direktorija

SLA Elektroninis paštas

WhatsApp pagalbos agentai dažniausiai atsako į elektroninį paštą per 15 Minučių .

Direktorija

SLA Gyvas Pokalbis

WhatsApp gyvi agentai dažniausiai atsako į pokalbius per 15 Minučių .

Direktorija

SLA Skambučių Centras

WhatsApp atstovai dažniausiai atsako į skambučius per 6 Valandos .

Direktorija

SLA Forumas

N/A

WhatsApp Terminai ir Sąlygos

WhatsApp Terminai ir Sąlygos

N/A

WhatsApp Privatumo Politika

WhatsApp Privatumo Politika

N/A

WhatsApp Saugumo Politika

WhatsApp Saugumo Politika

N/A

WhatsApp GDPR

WhatsApp GDPR

N/A

WhatsApp Wikipedia Puslapis

WhatsApp Wikipedia Puslapis

N/A

WhatsApp Partnerio Programa

WhatsApp Partnerio Programa

N/A

Vietovė

DUK

Kas yra „WhatsApp“?

„WhatsApp“ yra programinė įranga ir interneto paslaugų įmonė. „WhatsApp“ yra pranešimų siuntimo programa, kuri naudoja interneto ryšį, kai norima siųsti pranešimus, paveikslėlius, garso ar vaizdo įrašus.

 

Kokį aptarnavimą teikia „WhatsApp“?

„WhatsApp“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: tiesioginiu pokalbiu internete, socialiniais tinklais ir savitarnoje.

Kaip susisiekti su „WhatsApp“?

Galite susisiekti su „WhatsApp“ palikdami jiems pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.

Koks yra „WhatsApp“ el. pašto adresas?

„WhatsApp“ nesiūlo aptarnavimo el. paštu.

Ar „WhatsApp“ siūlo tiesioginius pokalbius internetu?

Ne, „WhatsApp“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.

Kaip aš galiu pasikalbėti su kuo nors iš „WhatsApp“?

„WhatsApp“ siūlo klientų aptarnavimą telefonu https://www.whatsapp.com/contact/?subject=messenger.

Grįžti į Direktoriją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai