Susisiekite su „WhatsApp“ klientų aptarnavimo komanda naudodami pateiktus kontaktus
Panašu, kad bandote susisiekti su WhatsApp klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su WhatsApp pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su WhatsApp interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su WhatsApp atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
WhatsApp pagalbos agentai dažniausiai atsako į elektroninį paštą per 15 Minučių .
WhatsApp gyvi agentai dažniausiai atsako į pokalbius per 15 Minučių .
WhatsApp atstovai dažniausiai atsako į skambučius per 6 Valandos .
N/A
N/A
N/A
N/A
„WhatsApp“ yra pranešimų siuntimo programa, kuri naudoja interneto ryšį, kai norima siųsti pranešimus, paveikslėlius, garso ar vaizdo įrašus.
„WhatsApp“ yra programinė įranga ir interneto paslaugų įmonė. „WhatsApp“ yra pranešimų siuntimo programa, kuri naudoja interneto ryšį, kai norima siųsti pranešimus, paveikslėlius, garso ar vaizdo įrašus.
„WhatsApp“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: tiesioginiu pokalbiu internete, socialiniais tinklais ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „WhatsApp“ palikdami jiems pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
„WhatsApp“ nesiūlo aptarnavimo el. paštu.
Ne, „WhatsApp“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„WhatsApp“ siūlo klientų aptarnavimą telefonu https://www.whatsapp.com/contact/?subject=messenger.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.