Panašu, kad bandote susisiekti su Waze klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Waze pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Waze interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Waze atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Waze“ yra „Google“ priklausanti GPS navigacijos programinė įranga. Ji veikia išmaniuosiuose telefonuose ir planšetiniuose kompiuteriuose, kurie palaiko GPS.
„Waze“ yra „Google“ priklausanti GPS navigacijos programinė įranga. Ji veikia išmaniuosiuose telefonuose ir planšetiniuose kompiuteriuose, kurie palaiko GPS.
„Waze“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, socialiniuose tinkluose, forume ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Waze“ el. paštu arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Galite susisiekti su jais parašydami el. laišką adresu support@waze.com.
Ne, „Waze“ nesiūlo tiesioginio pokalbio internetu.
„Waze“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis