Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

“VIVE” Pagalbos Tarnybos Kontaktai

Panašu, kad bandote susisiekti su VIVE klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su VIVE pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su VIVE interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su VIVE atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.

VIVE Klientų Aptarnavimo Kontaktai

Susisiekti su VIVE klientų aptarnavimu elektroniniu paštu

VIVE Elektroninio Pašto palaikymas

vive_care@vive.com

Bendrauti su VIVE atstovu

VIVE Gyvo Pokalbio Palaikymas

Gyvo Pokalbio Mygtukas Svetainėje

Skambutis su  VIVE pagalba

VIVE Skambučių Centro Palaikymas

N/A

Dalyvauti VIVE’s bendruomenės diskusijų forume

VIVE Forumas

N/A

Socialinės Žiniasklaidos Pagalbos Kontaktai

VIVE Instagram

VIVE Instagram

instagram.com/htcvive/

VIVE Facebook Puslapis

VIVE Facebook Puslapis

facebook.com/HTCVIVE/

VIVE Twitter

VIVE Twitter

twitter.com/htcvive

SLA ir susitarimai

Direktorija

SLA Elektroninis paštas

N/A

Direktorija

SLA Gyvas Pokalbis

N/A

Direktorija

SLA Skambučių Centras

N/A

Direktorija

SLA Forumas

N/A

VIVE Terminai ir Sąlygos

VIVE Terminai ir Sąlygos

N/A

VIVE Privatumo Politika

VIVE Privatumo Politika

N/A

VIVE Saugumo Politika

VIVE Saugumo Politika

N/A

VIVE GDPR

VIVE GDPR

N/A

VIVE Wikipedia Puslapis

VIVE Wikipedia Puslapis

N/A

VIVE Partnerio Programa

VIVE Partnerio Programa

N/A

DUK

Kas yra „VIVE“?

"Vive" kuria visiems pritaikytus, įtraukiančius, aukštos klasės virtualios realybės produktus su žadą atimančia grafika ir tikroviškais garsais. 

Kokią pagalbą siūlo "VIVE"?

"VIVE" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: el. paštą, internetinius pokalbius, socialinę žiniasklaidą ir savitarną.

 

Kaip susisiekti su "VIVE"?

Jūs galite susisiekti su "VIVE" parašant jiems el. paštu, svetainėje pradedant pokalbį su agentu ar paliekant pranešimą vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei jums patinka savitarna, jūs galite naudoti jų žinių bazę.

 

Koks yra "VIVE" el. pašto adresas?

Jūs galite susisiekti su jų pagalba, išsiųsdami el. laišką adresu vive_care@vive.com

Ar "VIVE" turi internetinius pokalbius?

Taip, "VIVE" teikia pagalbą internetiniais pokalbiais. Apsilankykite jų svetainėje:  https://www.vive.com/eu/support/contactus/

Kaip man pasikalbėti su kažkuo iš "VIVE"?

"VIVE" neteikia klientų aptarnavimo telefonu.

 

Grįžti į Direktoriją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai