Panašu, kad bandote susisiekti su VIVE klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su VIVE pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su VIVE interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su VIVE atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
“Vive” kuria visiems pritaikytus, įtraukiančius, aukštos klasės virtualios realybės produktus su žadą atimančia grafika ir tikroviškais garsais.
"Vive" kuria visiems pritaikytus, įtraukiančius, aukštos klasės virtualios realybės produktus su žadą atimančia grafika ir tikroviškais garsais.
"VIVE" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: el. paštą, internetinius pokalbius, socialinę žiniasklaidą ir savitarną.
Jūs galite susisiekti su "VIVE" parašant jiems el. paštu, svetainėje pradedant pokalbį su agentu ar paliekant pranešimą vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei jums patinka savitarna, jūs galite naudoti jų žinių bazę.
Jūs galite susisiekti su jų pagalba, išsiųsdami el. laišką adresu vive_care@vive.com
Taip, "VIVE" teikia pagalbą internetiniais pokalbiais. Apsilankykite jų svetainėje: https://www.vive.com/eu/support/contactus/
"VIVE" neteikia klientų aptarnavimo telefonu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis