Panašu, kad bandote susisiekti su Viber klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Viber pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Viber interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Viber atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Viber“ laisvai ir saugiai sujungia daugiau nei 1 milijardą naudotojų, nesvarbu, kas jie ir iš kur jie bebūtų.
„Viber“ laisvai ir saugiai sujungia daugiau nei 1 milijardą naudotojų, nesvarbu, kas jie ir iš kur jie bebūtų.
„Viber“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, socialiniuose tinkluose, forume ir savitarnoje.
.Galite susisiekti su „Viber“ el. paštu arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Galite susisiekti su jų jais parašydami el. laišką: support@viber.com
Ne, „Viber“ nesiūlo tiesioginiū pokalbių internetu.
„Viber“ neturi klientų aptarnavimo telefonu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis