„Verizon“ klientų aptarnavimo kontaktai ir informacija apie skambučių centrą, socialinius tinklus ir savitarną. Susisiekite su Verizon pagalbos komanda tiesiogiai naudojantis pateikta kontaktine informacija. (Lietuvių kalba)
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Verizon klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Verizon pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Verizon interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Verizon atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Verizon“ yra pasaulinė lyderė, teikianti naujoviškus ryšių ir technologijų sprendimus, kurie pagerina mūsų klientų gyvenimą, darbą, mokymąsi ir žaidimus.
„Verizon“ yra pasaulinė lyderė, teikianti naujoviškus ryšių ir technologijų sprendimus, kurie pagerina mūsų klientų gyvenimą, darbą, mokymąsi ir žaidimus.
„Verizon“ klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos klientų aptarnavimo kanalus: skambučių centrą, socialinius tinklus ir savitarną.
Galite susisiekti su „Verizon“ paskambinę į jų karštąją liniją arba palikdami jiems pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Arba galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
„Verizon“ nesiūlo aptarnavimo el. paštu.
Ne, „Verizon“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
Jei pageidaujate pagalbos telefonu, galite susisiekti numeriu +1 800-922-0204
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis