Panašu, kad bandote susisiekti su Verizon klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Verizon pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Verizon interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Verizon atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Verizon“ yra pasaulinė lyderė, teikianti naujoviškus ryšių ir technologijų sprendimus, kurie pagerina mūsų klientų gyvenimą, darbą, mokymąsi ir žaidimus.
„Verizon“ yra pasaulinė lyderė, teikianti naujoviškus ryšių ir technologijų sprendimus, kurie pagerina mūsų klientų gyvenimą, darbą, mokymąsi ir žaidimus.
„Verizon“ klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos klientų aptarnavimo kanalus: skambučių centrą, socialinius tinklus ir savitarną.
Galite susisiekti su „Verizon“ paskambinę į jų karštąją liniją arba palikdami jiems pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Arba galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
„Verizon“ nesiūlo aptarnavimo el. paštu.
Ne, „Verizon“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
Jei pageidaujate pagalbos telefonu, galite susisiekti numeriu +1 800-922-0204
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis